theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ :ΤΑΔΕ ΕΦΗ

 ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΝΆΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ  3:30 ΣΤΟΝ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ", ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΊΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΛΑΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΠΉΡΑ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΕ ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗ. ΕΤΣΙ ΑΠΌ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΕΙΧΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΊΣΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΣΚΡΑΠΑΣ. ΕΤΣΙ ΧΘΕΣ ΠΡΟΕΒΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΜΕ ΟΛΟΤΟΝ ΚΥΝΝΔΙΝΟ ΤΗΣ ΜΗ ΠΙΣΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ.
Αισθάνομαι την ανάγκη, γιαυτό το λόγο, να ζητήσω χίλια συγνώμη από τον ίδιο τον κ. Αλεξανδρόπουλο και άλλα  τόσα από σας.  
ΙΔΟΥ:

ΕΓΩ: κ. Αλεξανδρόπουλε τώρα που κάθε κατεργάρης πήγε στο πάγκο του, φαντάζομαι νοιώθεις μεγάλη ικανοποίηση μια και αγωνίσθηκες πολύ σθεναρά επί 2 μήνες και βάλε να εφαρμοσθεί η νομιμότητα και το δίκιο στο δήμο μας, για πες μας δυο λόγια…

Κ.Α: Αρχικά κ. Κόλλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ήτανε χρέος μου να παλέψω και να αγωνιστώ για τη νομιμότητα και το δίκιο γιατί και τα δύο είναι αρχές προκειμένου να υπάρξει μια κοινωνία ευνομούμενη, μια κοινωνία που θα υπάρξει ανάπτυξη με γοργά βήματα. Όταν δεν υπάρχει νομιμότητα θα πρέπει να κατανοήσουν όλοι ότι η παρανομία βοηθά μόνο τους πονηρούς. Εδώ λοιπόν θα πρέπει να βάλουμε πλάτη ώστε όλα να μπούνε στη διαφάνεια και να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες ο τόπος μας να μπορεί να θρέψει τους πολίτες του και τα παιδιά τους  να μην γίνονται μετανάστες στο εξωτερικό και εσωτερικό. Για την ικανοποίηση που λέτε πράγματι είμαι πολύ ευχαριστημένος διότι ο κόσμος αναγνώρισε την προσπάθεια τη δική μου αλλά και των συνεργατών μου. Πλέον δώσαμε στους δημότες το δείγμα γραφής μας και όλοι είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε μπροστά..
Θ.Κ.: Γιατρέ πολλοί πολίτες του δήμου ακούμπησαν επάνω σου και κάθε μέρα γίνονται περισσότεροι, θα ήθελα να πεις δυο λόγια για αυτούς τους ανθρώπους.
Κ.Α: Αυτό που πρέπει να βεβαιώσω αυτούς τους ανθρώπους είναι ότι σίγουρα δεν θα τους απογοητεύσω. Να είναι σίγουροι. Η πορεία της ζωής μου έχει δείξει ότι πάνω από όλα με ενδιαφέρει η αξιοπρέπεια. Ο αγώνας αναγνωρίσθηκε γιατί είναι καθαρός και ξάστερος και πολλοί στην αρχή αναρωτήθηκαν πώς αφήνω μια τόσο επιτυχημένη επαγγελματικά και επιστημονικά καριέρα. Και όμως προτίμησα να προσφέρω στο δήμο, γιατί ξέρεις και θέληση έχω και ικανότητα. Η εμπειρία μου στα διοικητικά και στον προγραμματισμό είναι μεγάλη. Και το λέω πάλι. Την αγάπη που μου δείχνουν οι πολίτες, που είναι μεγάλη τιμή μου θα τους την επιστρέψω και με το παραπάνω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου