theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΔΟΞΑΣΙΕΣ – ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ - ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΕΣ

Είναι απίστευτο και όμως αληθινό, το ποσοστό των πολιτών, περισσότερο στην επαρχία, που διακατέχονται από τέτοιες  εμμονές και δόγματα είναι πάρα πολύ μεγάλο.  Το αξιοσημείωτο είναι ότι το ποσοστό είναι εν μέρει ανεξάρτητο από το επίπεδο μόρφωσης και επιπέδου. Τις περισσότερες φορές η αλήθεια και η πραγματικότητα είναι τόσο φανερές και κραυγαλέες και παρόλα αυτά τα φαινόμενα ζουν και βασιλεύουν. Θα αναφερθώ σε τρία –τέσσερα περιστατικά που έχω άμεση σχέση.
  • ·        Η μάνα μου, η κυρά-Ελένη  μια ζωή είχε και τα ζωντανά της, βεβαίως σαν μέλη του σπιτιού μας αφού τους  έκοβαν και κομμάτι από τη βασιλόπιτα, όπως όλες οι μανάδες τότε στα αλλοτινά χρόνια. Δυο γίδες παρακαλώ, μια προβατίνα και μια γαϊδάρα. Εν τω μεταξύ εγώ έγινα κτηνίατρος και από το 84 έως το 92, επί 8 συναπτά χρόνια, έκανα κλινική κτηνιατρική για όλα τα ζώα στη Ανδραβίδα. Ειδικά στα αιγοπρόβατα είχα γίνει μανούλα. Κι όμως όσες φορές ασθένησαν  τα ζωντανά μας η μάνα μου ποτέ δεν με εμπιστεύτηκε, ας ήταν και μια απλή μαστίτιδα. Επέμενε και καλούσε τον κτηνίατρο από τη Ζαχάρω, ασχέτως εάν ο λεγάμενος μπέρδευε το πρόβατο με τη γίδα!
  •     Ο ξάδελφος ο Ηλίας Κόλλιας είναι μηχανικός και όμως ο μακαρίτης ο πατέρας του, ο Γιωργάκης όταν έφτιαχναν το σπίτι τους επέμενε μέχρι το τέλος να περνά το δικό του. Πώς θα πάει η σκάλα, που θα μπουν τα παράθυρα, ακόμη και επί του βάθους των θεμελίων είχε γνώμη...
  •      Η μάνα μου και ο πατέρας μου ο μακαρίτης, όπως και εγώ ήσαν υπερτασικοί και έπαιρναν τα χάπια τους. Όμως, όπως και τόσοι άλλοι στα χωριά μας, ισχυρίζονταν μετά πάθους ότι οι γιατροί λένε να το παίρνεις κάθε μέρα για να πουλάνε τα χάπια, αυτό έλλειπε να πίνουν τα χάπια για την πίεση κάθε ημέρα. "Θα το πιω όταν έχω πίεση" έλεγαν και "αυτό  έκαναν" Η γλώσσα μου είχε μαλλιάσει αλλά το βιολί βιολάκι τους...
  •     Πορτοκάλια ένα σωρό υπήρχαν στο περιβόλι αλλά την πορτοκαλάδα δεν την δοκίμαζαν καν. Πίστευαν ότι  αυξάνει  την πίεση. Έτσι τους είχε πει η ...τάδε.Οι γιατροί δεν ξέρουν..
  •     Στην απόψυξη των κρεάτων είχε πλάκα. Αν και το είχαμε κάνει σχετικό μάθημα ποτέ δεν έκαναν αυτό που τους έλεγα, αλλά όπως το έκανε η Μπαντούνενα. Από το ψυγείο στην κατσαρόλα.
  •      Άφησα το τελευταίο με το μάτιασμα. Οι μισοί μετά μανίας υπέρ του και οι άλλοι μισοί  το απαξιούν εντελώς. Έχω ένα φίλο επιστήμονα και αρκετά  κοσμογυρισμένο, που ενώ οδηγούσε έπαιρνε τηλέφωνο στη Σουηδία την αδελφή του για να τον...ξεματιάσει!  Μετά το τηλεφώνημα ένοιωθε μια χαρά! Έτσι  τουλάχιστον ισχυριζόταν. Ουδέν σχόλιον....
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου