theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ (2)


  •       τώρα,  ο δάσκαλος γιατί έφυγε;
-          - Του τα σπάσανε και αυτουνού. Εγώ και άλλους τους έβριζα  γιατί δε φταίει μόνο ο Πανταζής, οι άλλοι είναι δούλοι του.
  • ­­­­         Ο δάσκλαλος μπορεί να είναι λίγο αφελής αλλά είναι καλό παιδί και λεβέντης…να σου πω, τότε μετά την πυρκαγιά εσύ δεν ήσουν επικεφαλής στην Αποθήκη, την ξακουστή; Τότε έγινε  το σώσε, εσύ γιατί δε βγαίνεις να πεις κάτι;
-         - Άκουσε ρε Κόλλια, εγώ πήγα στην αποθήκη μετά από 50 μέρες από την πυρκαγιά γιατί είχα μάθει ότι γινόταν αίσχη και πήγα να βάλω μια σειρά. Εμένα δεν με όρισε ο Πανταζής, το Λάκη είχε και τη Βελούδο. Όταν  πήγα αμάν λέω εδώ γίνεται της κακομοίρας. Σημειωματάκια της Μαρίνας τα πέταγα, τι είναι αυτά έλεγα.. και ξέρεις την πλήρωσα μετα. Από την Αποθήκη δε ξαναβγήκα. Ξέρεις τι άνθρωποι ερχόντουσαν τότε; Λεφτάδες αλλά φασίστες όλοι. Όλοι και τώρα το παίζουν προοδευτικοί και δεν ήθελαν να βοηθήσουμε ούτε τους αλβανούς που είχαν στο σ[ίτι τους, στην περιουσία τους. Μιλάμε για φασίστες, προοδευτικοί καλλιεργημένοι άνθρωποι… εγώ ξέρεις δεν έχω τίποτα, ούτε σπίτι, ούτε περουσία..
  •          Για να πάμε σε ένα άλλο.. Εκείνη τη φωτογραφία που στέκεσαι περήφανος και κορδωμένος δίπλα στο Πανταζή τη θυμάσαι;
-        -  Πού μωρέ; Όχι δε θυμάμαι..
  •          Την 28η Οκτωβρίου στη κατάθεση στεφανιών;
-         -     Ναι, ναι ήταν δήμαρχος κι εγώ πρόεδρος του Δ.Σ και καταθέσαμε στεφάνια..
  •          Ναι μπράβο αλλά και τότε ο Πανταζής ήταν μαϊμού δήμαρχος και εσύ νομιμοποιούσες την αντιποίηση αρχής, γιατί δεν το παραδέχεσαι, η φώτογραφία θα μείνει…
 ........................................
  • Άλλο τώρα τι γνώμη έχεις για τον Αγραπιδά;
-   Ο Αγραπιδάς είναι συντηρητικός κατά τη γνώμη μου με πολύ λίγες ικανότητες για τα πολιτικά πράγματα ..
…………………..
Ξέρεις πήγα κι εγώ στην Πάτρα, στον Αποστολόπουλο…
  • Πότε; Μόνος σου ;
Όχι ρε πήγαμε καμιά 20αριά, μαζί με τον Κώστα τον Αλεξανδρόπουλο..
  • -          Α …ναι που σας έδωσε το έγγραφο που ζητά από τον Άρειο Πάγο τη 298 απόφαση;
-          -   Τι λες εγώ του είπα του Κώστα και την πήρε από το Εφετείο … Τελεία και παύλα....
  •           Εντάξει άστο αυτό πάμε σε άλλο, τους βουλευτές ας πούμε..
-       -     Να σου πω για τους 4 βουλευτές του  Πασοκ στο νομό..εσύ να μην τους αφήσεις, ..... …..Έχουν φάει βλαστήμιες από μένα. Δεν έχω καμία σχέση ..είναι όλοι μπουπούκια ..ας μου στέλνουν Χρόνια Πολλά και τέτοια. Εμένα με έχει πάει για εξύβριση η Βάσω δύο φορές….
……………………………
-          Ξέρεις εγώ δεν είχα σχέση με τον Πανταζή
  •           Τι λες ρε Σχίζα; Ότι και να πεις είσαι χρεωμένος με πολλά..
-           Το ξέρω…
  •        Πρέπει να βρεις εσύ και οι Άλλοι τρόπο να ξετινάξουτε τα Βάρη και όλες τις μαλακίες..
-          Τι να σου πω τα έζησα από μέσα όλα και τους σιχάθηκα όλους τους Ζαχαραίους..τον Τάγαρη, τον Ζήρο…
  •           Τον Γιώργο; Τον κουμπαράκο;
-       -     Όχι ρε με το Γιώργη είμαστε φίλοι… Φασίστες όλοι κατά βάθος…εδώ δεν έχω βρει άνθρωπο προοδευτικό..αϊ στο διάβολο όλοι οι ηλίθιοι, τον εαυτόν μου έβλαψα..
  •          Εντάξει ρε Γιάννη να σου πω να τα δημοσιεύσω όλα όπως τα είπες;
-        -   Ναι ρε, άντε γειά..
  •           Γεια χαρά νταν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου