theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Η αληθεια για τα εργα της ανάπλασης στο κέντρο της Ζαχάρως


ΑΜΕΣΩΣ ΔΙΝΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΤΟΝ ΑΡΓΥΡΗ, ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΖΑΧΑΡΩΣ
  • ΑΡΓΥΡΗΣ: Ο Εμπορικός Σύλλογος με περίπου 180 μέλη,  φέτος το Φεβρουάριο με αρχές του Μάρτη έλαβε επιστολή από τους 30 επαγγελματίες –εμπόρους της οδού Ερμού (από την Εθνική Τράπεζα μέχρι τον Εθνικό δρόμο), που έχουν το μεγάλο πρόβλημα λόγω της διακοπής από πέρυσι τον Αύγουστο των έργων της ανάπλασης του κεντρικού δρόμου. Στην  επιστολή διαμαρτύρονταν και ζητούσαν να μάθουν γιατί σταμάτησε το έργο.  Αμέσως στείλαμε την επιστολή στο δήμο για να μας απαντήσει και μας απάντησαν ότι το έργο το σταμάτησε τον Ιούλιο του 2010 η ΤΗΔΚ (Η Αρχή που έλεγχε τα τεχνικά έργα των δήμων, τώρα διαλύθηκε και τη θέση της έχει πάρει ο δήμος Πύργου) επειδή εργολάβος δεν εκτέλεσε το έργο σύμφωνα με την εγκριθείσα μελέτη..
ΕΓΩ: Μα καλά μόνος του την τροποποίησε ο εργολάβος, αυτό είναι πρωτάκουστο.
  • ΑΡΓΥΡΗΣ: Ε… όχι,  ο εργολάβος έκανε ότι του έλεγαν οι άλλοι.
ΕΓΩ: Ποιοι άλλοι; Του δήμου;
  • ΑΡΓΥΡΗΣ: Ναι, μπράβο!
ΕΓΩ: Τι κάνατε εσείς μετά την απάντηση του δήμου;
  • ΑΡΓΥΡΗΣ: Εμείς όταν πήραμε την απάντηση καλέσαμε στις 30-3-11 Γενική Συνέλευση του συλλόγου να τους ενημερώσουμε και να δούμε  τι μέλλει γενέσθαι;  Αποφάσισαν  οι 20 από τους  30 να συμφωνήσουν να γίνει το έργο σύμφωνα με την αρχική μελέτη, πριν την παραποίηση και να κινηθούν δικαστικά για διαφυγόντα κέρδη επί παντός υπευθύνου
-        ΕΓΩ: Δηλαδή ό λόγος που σταμάτησε το έργο είναι η παραποίηση της μελέτης
  •        ΑΡΓΥΡΗΣΒεβαίως
-         ΕΓΩ: Να το πούμε πάλι γιατί μου φαίνεται παράξενο, ο εργολάβος δεν έκανε από μόνος του, έκανε ότι του έλεγαν από το δήμο, έτσι δεν είναι;
  •          ΑΡΓΥΡΗΣ :Σίγουρα κάποιος από εκεί που ελέγχουν την κατάσταση. Να σου πω κι αυτοί που είπαν τώρα όχι είχαν πει ναι από την προηγούμενη προεδρία του Εμπορικού Συλλόγου. Εγώ σαν νέος πρόεδρος έπρεπε να καλύψω και το πρόσωπο αλλά και υπερασπίσω το κύρος του συλλόγου γιατί δεν μπορεί να βγαίνει κανείς και να λέει ότι ο σύλλογος είναι  σε αυτή την καταδίκη. Έχω έγγραφο αιρετικό που έχουν στείλει στο δήμο και λένε ότι αντιδρούν για το δρόμο αυτόν..
Σε αυτό  το σημείο ο Αργύρης άρχισε να μου διαβάζει το έγγραφο που έστειλαν στο δήμο στις 7-4-11με 20 υπογραφές, οι 8 δεν υπέγραψαν και 2 έγραφαν ότι επιθυμούν να τελειώσει το έργο το συντομότερο:
«…αποφασίσαμε τα παρακάτω:
Α.Να εφαρμοσθεί η αρχική μελέτη από την Εθνική τράπεζα έως τον εθνικό δρόμο.
Β.Ο δρόμος από την Εθνική τράπεζα μέσω Γεωργακόπουλου Αδάμη και Ζαχαροπλαστείου Θέμης να εφαρμοσθεί η αρχική μελέτη και το παρόν έγγραφο ακυρώνει την πρωταρχική μας γνωμοδότηση για την ανάπλαση της Ερμού, λόγω των παραπάνω εξελίξεων»
  • ΑΡΓΥΡΗΣ:Τώρα, όπως μαθαίνω, αυτοί περάσανε στο συμβούλιο την καινούργια μελέτη, με βάση αυτό το πρότυπο, αυτό το πακέτο που φτιάξανε, και λένε ότι έχουν ληφθεί όλα τα νόμιμα μέτρα. Τώρα αλήθεια είναι δεν ξέρω! Εγώ βλέπω ότι δεν γίνεται τίποτα! Για περισσότερα πάρε τον Αρτουμά αυτός τα ξέρει όλα. Πες του ότι ο Εμπορικός Σύλλογος έχει στείλει αρνητική γνωμοδότηση και εσείς γιατί λέτε ότι ο Ε. Σ. επιθυμεί να συνεχιστεί έτσι το έργο; Και αυτό είπαν και προχθές στο δημοτικό συμβούλιο. Αλλά επέμβει ο Αλεξανδρόπουλος και τους είπε, γιατί το λέτε αυτό αφού ο Ε.Σ. σας έχει στείλει αρνητικό έγγραφο.  
ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΎΛΛΟΓΟ ΑΠΌ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΈΔΡΟΥ ΤΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ - ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΓΡΑΨΩ; - ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

Εγώ να θέσω ένα ερώτημα:  ΓΙΑΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Ε.Σ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΕΙ ΌΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ;

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ; Εμείς δεν έχουμε καμιά ευθύνη, λένε τα παλληκάρια του δήμου. Μα καλά σε ποιους απευθύνονται; Πάντως υποψιάζομαι ότι σχετικά με το θέμα της τροποποίησης της αρχικής μελέτης  δεν υπάρχει κανένα χαρτί μεταξύ δήμου και εργολάβου. Οι μάγκες πρέπει να φέρθηκαν πολύ έξυπνα, τον έχουν δέσει το γάϊδαρό τους! Βλέπω όλα να τα ρίχνουν στον εργολάβο και αυτός να μη μπορεί να κάνει τίποτα.
 Παρακαλώ θερμά όποιος ξέρει το τηλέφωνο του εργολάβου να μου το στείλει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου