theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΚΥΠΡΟΣ: Η Ζωή είναι ωραία με χολιστερίνες και γλυκερίδια

ΚΏΣΤΑΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ
Τώρα βρήκα κι εγώ να μπλεχτώ με τα ιατρικά. Βέβαια η ιστορία άρχισε πριν από μήνες, αλλά τώρα με τον καύσωνα πρέπει να τρέχω για να τελειώσει η δουλειά. Και πράγματι δείχνει να τελειώνει με τα σημερινά αποτελέσματα.
Με την ιστορία μου θυμήθηκα το ανέκδοτο :
Πάει λοιπόν ένα ανθρωπάκι στο γιατρό για να κάνει τσεκ-απ.
-Γιατρέ μου, του λέει, θέλω να δω την κατάσταση της υγείας μου γιατί μ’ ενδιαφέρει να κάνω καλή ζωή…
-Μάλιστα κύριέ μου, λέει ο γιατρός. Πέστε μου σας παρακαλώ, πόσων ετών είστε;
- Εξήντα.
-Πίνετε ;
-Όχι γιατρέ μου.
-Καπνίζετε;
-Καθόλου γιατρέ μου.
-Ξενυχτάτε;
-Νάιν γιατρέ μου….
-Από το ….άλλο;
-Νννντζου, γιατρέ μου..
-Δεν καταλαβαίνω άνθρωπέ μου …. Δεν πίνεις, δεν καπνίζεις, δεν ξενυχτάς, από το …. άλλο, δεν…. Τι σκατά καλή ζωή θέλεις να κάνεις;;;. Πες το μου κι εμένα. Μαζεύω απόψεις !...
Είχα υπ’ όψη μου το ανέκδοτο, αλλά έκανα το κορόιδο. Με βάζει κάτω που λες ο δόκτορας, με γέμισε καλώδια και με ένα κολοκύθι πίεζε δώθε κείθε έβλεπε κι άκουγε στο κομπιούτερ και στο τέλος αποφάνθηκε :
-Η καρδιά σας είναι μια χαρά κύριε Κώστα…
Μετά με σήκωσε απ’ το ντιβάνι και με τα ίδια καλώδια με έβαλε να κρατάω ένα σίδερο και να περπατάω στον κινούμενο διάδρομο, αλλά διάολε πολύ γρήγορα πήγαινε αυτό το μαραφέτι και με λαχάνιασε. Φαίνεται ότι με λυπήθηκε ο δόκτορας, σταμάτησε το καψόνι και πάλι αποφάνθηκε :
-Καλά τα πήγες κύριε Κώστα…..Πρέπει βέβαια να κάνεις κι εξετάσεις αίματος, μου είπε, μου έγραψε τις εξετάσεις και μ’ αποχαιρέτισε.
Τις εξετάσεις τις έκανα και, όπως φανταζόμουνα οι δείκτες μου ήταν … μεγαλειώδεις!...
-Κοίτα, μου λέει ο γιατρός, δεν έχω την αυταπάτη ότι θα τηρήσεις κάποια δίαιτα. Πάρε αυτά τα χάπια, κι όταν θα τελειώσουν θα πας να ξανακάνεις αιματολογικές να δούμε πού θα πάνε οι δείκτες σου.
Για να μην πολυλογώ, και οι νέες εξετάσεις ήταν μία από τα ίδια, αλλά ενθαρρυντικές, θα ζήσω με τις χοληστερίνες μου, όχι σαν το ανθρωπάκι του ανεκδότου. Μάλιστα, για να κάνω μια καλή αρχή λέω να τελειώσω εκείνη την λούντζα που έφερα από την Κύπρο. Είχα φέρει και κάτι λουκάνικα και κάποιες σεφταλιές. Ζιβανία δεν έχω πολύ. Δεν βαριέσαι, δυο τρία ποτηράκια φτάνουν…
Είπαμε, έχω καταντήσει ένας χοντρός με αδύνατο χαρακτήρα!...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου