theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Ο ΚΡΗΤΙΚΑΡΟΣ.....


Πηγαίνει στην Κρήτη ένας τύπος με πολλά λεφτά και μαγεύεται από τις ομορφιές της.
Κάποια στιγμή συναντάει έναν ντόπιο ο οποίος κρατά ένα ωραίο Κρητικό μαχαίρι.
- Φίλε, του λέει, πολύ ωραίο το μαχαίρι σου. Πόσα θέλεις για να μου το δώσεις;
- Δεν είναι για πούλημα, απαντά ο Κρητικός.
- Θα σου δώσω όσα θες, λέει ο πλούσιος.
- Όχι, ξαναλέει ο Κρητικός.
- Να, θα σου δώσω το χρυσό μου Rolex, λέει με λαχτάρα ο πλούσιος.
- Σου πα, δεν σου τη δίνω τη μασαίρα.
- Μα γιατί; ρωτά ο πλούσιος.
- Γροίκα, λέει ο Κρητικός. Αν μου δώκεις το Rolex τσαι σου δώκω την μασαίρα, τσαι πάωε στο χωριό, τσαι κάτσω στον καφενέ, τσαι πιω δύο ρατσές, τσαι με πιάκει ο πεντοζάλης, τσαι έρθει κάποιος τσαι μου πει:
'Τσι μάνας σου το μ...' Εγώ ήντα θα του πω; 'Εννιά παρά τέταρτο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου