theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Τα καλα παιδια....

Αυτά τα αμείλικτα ερωτήματα μας
 ήρθαν από τον Κώστα Λίγιο
kligios@gmail.com
Σας τα παρουσιάζουμε αυτούσια.
 Ο καθένα μας μπορεί 
(πρέπει)να απαντήσει... 

Εγώ υπήρξα πάντοτε "καλό παιδί".... αυτός ο τίτλος ήταν πάντα κολλημένος πάνω μου... στο σπίτι, στην δουλειά, στις γνωριμίες και στιςσχέσεις μου!
Γιατί κάποιες σχέσεις, που μοιάζουν να κυλάνε όμορφα, ξαφνικά τελειώνουν?
Γιατί ο άλλος, ενώ σήμερα είναι καλά μαζί σου, αύριο ανακαλύπτει ότιθέλει απόσταση?
Δυο άνθρωποι μπορεί να αγαπηθούν αλλά να μην είναι μαζί?
Πόσο μας σημαδεύει η πρώτη μεγάλη αγάπη?

Κι άραγε αυτό που αγαπάμε στον άλλο είναι ο πραγματικός του εαυτός ή
δημιούργημα της φαντασίας μας?

"Τα καλά παιδιά δεν έχουν πέραση" λέει ο τίτλος του βιβλίου που μου
τράβηξε την προσοχή και μου άλλαξε το τρόπο σκέψης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου