theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ!!!!!

Και να πάλι... Χθες το μεσημέρι  μου ήρθε νέο μήνυμα,  μετεκλογικό ...Καλά το σκεφτήκατε, ήταν από τη βουλευτή της Ηλείας της Ν.Δ, κυρία Αυγερινοπούλου
Διαβάστε το:
                        ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ.
                       ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ
                        ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ
1. Κυρία μου να είσαι καλά, αλλά εγώ δε θέλω να σε έχω δίπλα μου, ούτε σε συγχαίρω. Όλοι οι ομοϊδεάτες σας τόσα χρόνια και εδώ και έξω έχουν φέρει τη χώρα μας στο χείλος του γκρεμού. Ως εδώ, το ποτάμι δε γυρίζει πίσω.. Απο λόγια μεγάλα και υποσχέσεις ο λαός έχει μπουχτίσει!
2. Ε..ρε τι έχει να γίνει στις εκλογές που έρχονται! Εάν δηλαδή η ΝΔ πέσει στο 16-17 % πόσους βουλευτές θα βγάλει στην Ηλεία; Έχει να πέσει κλάμα...... 
3. Αμ .. και το άλλο; Το μέτωπο Ν.Δ.  Πασόκ και άλλων δυνάμεων που σχεδιάζουν τι σας λέει; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου