theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΚΟΥΜΠΑΡΩΝ

Στην τελευταία ανάρτηση "Πιστωτικό γεγονός στη γειτονιά" πριν μερικές ώρες είχα μια απάντηση-σχόλιο από τον κουμπαράκο μου τον Γιώργο Ζήρο. Προτίμησα να την δημοσιεύσω στο κεντρικό ταμπλό. Ο λόγος  περιέχεται στην  απάντησή μου που ακολουθεί   στο   τέλος  και  που  γράφτηκε  εν  μέσω  ....  καπιταλιστικών γκολ. 
Αυτός δεν είναι κανείς κουμπάρος. ΟΚ;

Kουμπάρε γειά σου,
Aπό την ανακοίνωσή σου πληροφούμαι οτι σου δημιούργησα "παιδικό τραύμα" γιατί "αλαξοπίστησα".
Μαζί δεν είμαστε στον ΣΥΡΙΖΑ και εσυ πήγες με την ΔΗΜΑΡ;
Γιατί αυτό το ηθικό λάθος απο σένα;
Γιατί πνέεις μένεα με μένα;
Αυτό το ήθος μου θυμίζει τους ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΥΣ μας συντρόφους, του ΚΚΕ.
Εγώ όμως χαίρομαι και σέβομαι την διαφορά μας η οποία δεν εμποδίζει την συλλογική μας 'σπορά' στην κοινωνική πράξη.
Αν η ένταξή σου στην ΔΗΜΑΡ σε θυμώνει σου πτοτείνω να επιστρέψεις στην προηγούμενη κοιτίδα σου, τον ΣΥΡΙΖΑ.
Με Συντροφικούς χαιρετισμούς
ο Κουμπάρος σου
ΖΗΡΟΣ 


Κουμπάρε μου κουμπάρε αγαπητέ
Γιατί τέτοια πρεμούρα και πάθος;
Είμαι σίγουρος ότι θυμάσαι ότι ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ έτσι και εκτός από την πολιτική υπάρχει και το χιούμορ. 
Έτσι δεν είναι;
Κουμπάρε ο Ντορμπά βάζει το πέμπτο και εγώ στην έφερα μεγαλοπρεπώς!!!!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου