theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Εκπομπή με την Ιωάννα Κοντούλη



Η ΦΑΙΗ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV την Ιωάννα Κοντούλη, επικεφαλής  των Οικολόγων Πράσινων, σε μια μοναδική  συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Και να μας χάριζαν τα χρέη σε λίγα χρόνια θα είμαστε στην ίδια κατάσταση. Ανέδειξαν δυνάμεις αυτές οι εκλογές που είναι προσβολή για τον τόπο και την ιστορία μας. Τα μνημόνια είναι αναποτελεσματικά και καταστροφικά και μάλιστα κινδυνεύουν  να αποτελέσουν έναν οδικό χάρτη εξόδου της χώρας από το Ευρώ. Η Ν.Δ και το ΠΑ.ΣΟ.Κ  δεν είναι κόμματα που αγαπούν την Ευρώπη γιατί έχοντας υπογράψει όλα αυτά που ξέρουν ότι δεν βγαίνουν, στην ουσία μας οδηγούν εκτός ευρωζώνης. Δεν μπορεί μια χώρα να εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα τους δανειστές της και να αρνείται  να  καλύψει τις υποχρεώσεις  έναντι των πολιτών.».
Αποκαλύπτει ακόμα ότι: την σπρωξιά  στην απόφαση μου για τους Οικολόγους Πράσινους, μου την έδωσε ο μεγάλος μου ο γιος, γιατί μου είπε ότι αν δεν το κάνεις και τα πράγματα δεν πάνε όπως θα ήθελες θα μας πεθάνεις στην γκρίνια  γιατί δεν το έκανες . Έχω  μάθει πάρα πολλά  από τα παιδιά μου και είμαι πολύ υπερήφανη για αυτά.

 Δείτε αυτές τις δηλώσεις στην εκπομπή Πρώτο Ενικό πατώντας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου