theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ Η ΖΩΗ ΚΑΝΕΙ ΚΥΚΛΟΥΣ!


Μέσα στην καθημερινή ζωή ο άνθρωπος πέφτει και ξανασηκώνεται πολλές φορές και ζει με τις προδιαγραφές του...μέσα σ' έναν ατελείωτο κύκλο... Όποιος αντέξει περισσότερους κύκλους....αυτό καθορίζουν οι προδιαγραφές του...
Με εκτίμηση  
Ioannis από Αλεξανδρούπολη
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
 Δωμάτιο άδειο, το σώμα μου, που το εγκατέλειψε επίδοξος ενοικιαστής αφήνοντας ξωπίσω του επτά απλήρωτα νοίκια.
Τα σημάδια της διαμονής του έμειναν ανεξίτηλα πάνω στους τοίχους και το πάτωμα, μαρτυρώντας τις καταχρηστικές δραστηριότητες της  παρείσακτης υπόστασής του πάνω στο πρόσφορο έδαφος του ακατέργαστου κορμιού μου.
Ο αντίλαλος του άδειου χώρου, σαν αλυσοπρίονο σε λειτουργία, διατρυπά τους ανυπεράσπιστους ιστούς μου και ταλαντώνει ακόμα και το πιο απομακρυσμένο κύτταρο του σώματός μου. Όλο μου το σώμα δονείται, πλέον, σα να αντιμετωπίζει σε μια ύστατη προσπάθεια, το ρίγος σοβαρού εμπύρετου νοσήματος.
Τεράστια κομμάτια ιδρώτα, σκόρπισαν στο πάτωμα σαν μουχλιασμένοι σοβάδες αφυδατωμένου τοίχου που έχασε τη συνοχή του στα παιδικά του χρόνια. Τοίχος που είναι ανήμπορος πλέον να ορίσει τα σύνορα που διαχωρίζουν το κορμί μου από τον περιβάλλοντα χώρο.
Γίνομαι διάσπαρτος, όσο μεγαλώνω και αποτελώ αιτία επισκευαστικού, στεγαστικού δανείου, από τράπεζες που επενδύουν σε ερείπια. Η ολική αναστύλωσή μου θα προσελκύσει ακόμα ένα επίδοξο ενοικιαστή που θα αφήσει ξωπίσω του άλλα επτά απλήρωτα νοίκια.
Τα νέα σημάδια της δικής του διαμονής θα μείνουν και πάλι ανεξίτηλα πάνω στους τοίχους και το πάτωμα, μαρτυρώντας τις καταχρηστικές δραστηριότητες της....
Ο κύκλος της ζωής συνεχίζεται.... Κουράγιο σε όλους μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου