theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΕΚΠΤΩΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ

            Η αναγγελία στην ανάρτηση της 1-10-12, ότι προγραμματίσθηκε και επίκειται η συνέντευξη του Πανταζή Χρονόπουλου, που είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα της Ηλείας και όχι μόνο για τα τόσα ανδραγαθήματά του, προκάλεσε πλήθος έντονων αντιδράσεων και διαμαρτυριών και μάλιστα από φίλους που πολύ εκτιμώ τη γνώμη τους (1). Όλοι αυτοί λοιπόν όχι μόνο με απέτρεψαν αλλά με αποπήραν και με κατηγόρησαν ότι αφενός δεν έχει κανένα νόημα και αξία διότι ο Πανταζής πλέον δε φέρει κανένα αξίωμα, αλλά αντιθέτως με αυτόν τον τρόπο θα φέρω στην επιφάνεια έναν άνθρωπο που είναι στο βυθό και θα συμβάλω στην ανάσταση και  νομιμοποίηση μια ήδη καταδικασμένης  κατάστασης. 
 
Μια μέρα στον Παράδεισο κάνει βόλτα ένας πεθαμένος παρέα με τον άγγελό του.
Εκεί που περπατάνε τον ρωτάει: - Άγγελε μου, είναι να γίνει σύντομα η Ανάσταση των Νεκρών; Έχω αρχίσει να ψιλοβαριέμαι… - Τι να σου πω, του απαντάει και ο Άγγελος, κανείς δεν είναι σίγουρος. Πάντως, εχθές μας ανανέωσαν τις συμβάσεις για άλλα δύο χιλιάδες χρόνια!

       Έτσι λοιπόν κι εγώ αποφάσισα να μην πάρω την πολυθρύλητη συνέντευξη.
    Ίσως να κάνω λάθος, καθότι ένα πρόσωπο, από αυτά που τα αγαπάς μεν αλλά τις  περισσότερες φορές δεν συμφωνείς και συχνά αντιπαραβάλλεσαι, ρητά μου τόνισε ότι δεν πρόκειται να σε αφήσουν (2) γιατί του δίνεις πόντους. Πάντως εδώ είμαστε και χρόνος κυλάει……

(1) και (2) Μεταξύ αυτών που αντέδρασαν έντονα και η γνώμη μέτρησε ήταν ο κουμπάρος μου ο Γιώργος Ζήρος και ο παλιός φίλος Μάκης Νοδάρος,  που είναι ειδήμων στα  … επικοινωνιακά. Οπότε το δεν με άφησαν σίγουρα δεν ισχύει. Έτσι δεν είναι;
Πολύ σας παρακαλώ να μου στείλετε τη γνώμη σας.
Βεβαίως καλύτερα είναι επωνύμως αλλά τι να 
κάνουμε και ανωνύμως θα γίνουν αποδεκτές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου