theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ


Κωσταντίνε ήταν λαθος εκ παραδρομής
Θεόδωρε, μάλλον παρεξήγησες τις προθέσεις μου. Φαντάζομαι να μου αναγνωρίζεις ότι δεν καίγομαι καθόλου να πιστεύω ότι τα πάντα πηγάζουν από την Αρχαία Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο με κάνει να ... ντρέπομαι, διότι νοιώθω αμηχανία στην επόμενη ερώτηση: "Ωραία οι πρόγονοί σου ήσαν ένδοξοι, αλλά πες μας εσύ τώρα τι πέτυχες". Αφού λοιπόν δεν έχω απάντηση, κάνω (κοινώς) το κορόιδο!...Το κείμενο με το ... "α μπε μπα μπλομ" μου το στείλανε, το θεώρησα γουστόζικο για την πρωτοτυπία της σύλληψης τέτοιας ανοησίας και το έστειλα στους φίλους ως κάτι εξωφρενικό. Αμέσως μου απάντησε ένας Θεσσαλονικιός φίλος με το κείμενο που θα δεις παρακάτω...
Πάντως, τέτοιου είδους φαντασιώσεις αφθονούν στο διαδίκτυο, όπως βέβαια ξέρεις. Θα φρίξεις αν σου πω την "ετυμολογία" της φράσης "κου πε πε".Η κίνηση της παλάμης που συνοδεύει την φράση υποδηλώνει την κούπα, το φλυτζάνι δηλαδή !!!!! Το "πε" γράφεται όχι με ε αλλά με αι. Σημαίνει δηλαδή για το μωρό που κλαίει "κούπα παι" δηλαδή "θα σου φέρω γάλα μωρό μου". Δεν συζητάμε το ότι η λέξη "κούπα" δεν ετυμολογείται ως προερχόμενη από την αρχαία Ελληνική...Κάτι τέτοια μου λέει ένας ψωνισμένος φίλος μου που φθάνει να θεωρεί ότι πχ οι Σκωτσέζοι είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων των οποίων η εμφάνιση ανάγεται στο 30.000 π.Χ. 
   Κωνσταντίνε, πολύ ωραία για να ΄ναι αληθινή η ιστορικο-ετυμολογικήεξήγηση του λαχνισματικού ποιηματίου "α, μπε μπα μπλομ" (κι όχι "μπλον"!), που κυκλοφορεί σαν ιός που μολύνει τους αμαθείς από κάποιον ψωνισμένο ελληναρά, που όλα τα ανάγει στους αρχαίους ...Διάβασε το παρακάτω άρθρο και θα καταλάβεις  πολλά,προπάντων την ευκολία που δίνει το Διαδίκτυο σε κάθε ηλίθιο να διακινεί τέτοιες μαλακίες...
Φιλικότατα
Χρήστος Μουχάγιερ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου