theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΗΜΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ ΤΟΥ! Ή ΚΑΛΛΊΤΕΡΑ: ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!

Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν πως πέρασαν δύο μήνες χωρίς να ακούσουμε ένα αυθεντικό του σπουδαιότερου (υποκειμενικό;) σύγχρονου τραγουδοποιού και αναφέρομαι φυσικά στον Σωκράτη Μάλαμα! Σήμερα λοιπόν θα ακούσουμε δύο πολύ μεγάλα τραγούδια του Σωκράτη του Μάλαμα. Το πρώτο που κυκλοφόρησε σε CD τον Οκτώβριο του 2010, έχει και μια προσωπική ιδιαιτερότητα. Ηταν καλοκαίρι του 2000 όταν ο Σωκράτης Μάλαμας επαιζε στα live του αυτό το ακυκλοφόρητο ακόμα τραγούδι! Ηταν τέλος του καλοκαιριού του 2000, που μετά από δύσκολες καταστάσεις μετακομίζαμε με τη σύντροφό μου στο καινούριο μας σπίτι! Αναπόφευκτα το τραγούδι αυτό του Σωκράτη αφιερώθηκε (από μένα φυσικά) στην «πριγκηπέσσα» της ζωής μου (…μέσα σ’αυτό το σπίτι πριγκηπέσσα μου…!) την Βαγγελίτσα που γιορτάζει σήμερα τα πεντηκοστά τέταρτα γενέθλιά της. Αφιερωμένο λοιπόν!
1.       Πριγκηπέσσα
Μουσική-στίχοι-ερμηνεία: Σωκράτης Μάλαμας
Φιλιά Ασημάκης

Να με συμπαθάτε που προβαίνω σε ανάρτηση έξω 
από   τα   συνηθισμένα   χρονικά   όρια   αλλά .........
τώρα ανοίξαμε το μήνυμα..οπότε όλα τα τραπεζάκια έξω 
Ο Ασημάκης  για μένα και τι δεν είναι και τι δεν αντιπροσωπεύει; Με δυο λόγια  ότι πιο ωραίο με αγγίζει από τα Αλλοτινά Χρόνια στο χωριό μας. Ρε γαμώτο, όλα εκείνα τα χρόνια ήταν τόσο  ωραία και αξεπέραστα, αφού πολλάκις οι θύμισές τους φουντώνουν, θεριεύουν και σκεπάζουν σαν αχλή όλο μου το είναι.... Τι λέτε λοιπόν μπορούσα να μην ακούσω  την προσταγή της καρδιάς του φίλου μου;
Κόντρα λοιπόν στους κανόνες και στα όρια της λογικής και της καθημερινότητας! 
Ζήτω η φιλία και η αγάπη. 
Ζήτω ο Κλής με τη Βαγγελίτσα του και την κοράκλα τους!
Ζήτωσαν  και όλοι  εμείς  με  ότι  αγαπάμε   και   χαιρόμαστε! 
Βαγγελίτσα μας, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ !!! Χίλια δυο μπράβο σου αξίζουν που τόσα χρόνια, από το 1974, είσαι η μούσα του φίλου μου του Κλη.  Επαξίως και ......εκ περισσού! 
Και οι ευχές και και το άσπρο τριαντάφυλλο είναι  και από 
μένα και από το  Λενάκο μου που τόσο  πολύ σας αγαπάμε!!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου