theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Χιούμορ . εν συντομία!

                    Αντρας : Γιατί βλέπεις εκπομπές μαγειρικής; Έτσι κ αλλιώς χάλια μαγειρεύεις.
Γυναίκα : εσύ γιατί βλέπεις τσόντες ;
-  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - Εγγονός : Γιαγιά ειδες τα χάπια μου; Γράφανε LSD απ'έξω...
Γιαγιά : Ρε γάμησέ τα τα χάπια!!! Τους πράσινους δράκους στην κουζίνα τους είδες;;;
-  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - -
- Πώς λέγεται η γυναίκα που ανά πάσα στιγμή γνωρίζει που βρίσκεται ο άνδρας της;
- Χήρα!!!
-  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - Χτες έκαψα 2.400 θερμίδες σε δύο λεπτά.
- Πώς το κατάφερες;
- Ξέχασα την πίτσα στον φούρνο !!!!
-  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - 
Ποτέ δεν ξέρεις πόσους φίλους έχεις μέχρι να αποκτήσεις ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα...!!!
-  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - -
Συζητούν δυο ξανθιές :
- Ρε συ, τι είναι το στοματικό διάλυμα;
- Έλα ρε συ, δεν ξέρεις, όλα εγώ θα σου τα μαθαίνω; Το στοματικό "διάλειμμα" είναι το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε δυο πίπες...!!!

-  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - -
Γιατρέ, έχω πρόβλημα. Η γυναίκα μου με κερατώνει με όλους μου τους φίλους, αλλά εγώ δεν έχω βγάλει ακόμη κέρατα... Μήπως μου λείπει ασβέστιο;;;-   -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - -
- Ρε γυναίκα, άμα βγω γυμνός στο μπαλκόνι, λες να πουν τίποτα οι γείτονες;
- Ναι. Θα πουν ότι σε παντρεύτηκα για τα λεφτά σου ...!
-   -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - -
- Μάνα μη με περιμένεις για φαί
- Γιατί παιδί μου;
- Ήρθα!
-  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - - -  - -  - - - - - - -
- Γιατί το σουτιέν είναι το σύμβολο της δημοκρατίας;
- Γιατί χωρίζει την αριστερά από τη δεξιά, συγκρατεί τις μάζες και ξεσηκώνει τα πλήθη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου