theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Η ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ (;)ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ!!!

           Όπως γράψαμε στην ανάρτηση της 13/11/13, κάλιασε  και είχαμε μια απρόσμενη συνάντηση με τον Πανταζή(1)  την προηγούμενη Κυριακή στον Αλιά. Άδραξα κι εγώ την ευκαιρία(2) και είχαμε ένα διάλογο για αρκετά  ενδιαφέροντα θέματα για τα οποία υπάρχουν μεγάλες αντιπαραθέσεις στο χώρο του δήμου(3)
Υπόψη πρέπει να τονίσουμε εξαρχής ότι ο διάλογος, αρκετά έντονος, διεξήχθη δημοσίως ενώπιον 15 πολιτών από τους οποίους οι 12 ήσαν φίλοι-οπαδοί του και συνάμα σχετικοί συγγενείς μου.
          Έτσι λοιπόν τα θέματα που θίξαμε ήταν:
  •  Διοικητήριο
  •  Βιολογικός Καθαρισμός
  •  Περιβαλλοντικό Πάρκο
  •  Δημοτικές εκλογές
  •  Καλλιτεχνικό Εργαστήριο (4)

       Σε προσεχείς αναρτήσεις θα υπάρχει εκτενής αναφορά για κάθε θέμα ξεχωριστά, γιατί όπως καταλαβαίνετε ο Πανταζής είναι ο δερβέναγας και στο παρασκήνιο και στο προσκήνιο του δήμου και η γνώμη του είναι η κυρίαρχη, πράγμα που ο ίδιος διατυμπάνισε δημοσίως αμέσως μετά που τέθηκε σε αργία. Επειδή θεωρώ ότι το θέμα για τις δημοτικές εκλογές είναι περισσότερο ενδιαφέρον σήμερα αρχίζουμε από αυτό.
        Του λέω λοιπόν:
: Πανταζή σε λίγο έχουμε δημοτικές εκλογές. Εσύ, μια και είσαι αμετάκλητα σε αργία και δεν μπορείς να είσαι υποψήφιος δήμαρχος, ποιον θα βάλεις μπροστινό;
: Δημόσια το λέω ότι επικεφαλής θα είμαι εγώ ο ίδιος, οπότε δεν πρόκειται να υποστηρίξω κανέναν, ο νόμος άλλαξε...
:Εντάξει έχεις δικαίωμα να πιστεύεις ότι θέλεις, αλλά εάν δεν μπορείς εσύ ο ίδιος, ποιον θα βάλεις;
 
:Τότε κανέναν δεν θα υποστηρίξω.  Είναι δυνατόν να διακινδυνεύσω για τον εαυτόν μου, πώς ο άλλος θα λειτουργήσει, όταν τώρα που εγώ κάνω κουμάντο, κρατάω τα πράγματα σωστά, με μεγάλη προσπάθεια;
: Εάν εγώ δεσμευτώ δημόσια ότι θα σε ψηφίσω εάν εσύ κατέβεις μπροστινός, εσύ δεσμεύεσαι ότι εάν είναι κάποιος άλλος τότε εσύ δεν θα ζητήσεις από τους Αλιώτες (5),  που μας ακούν,να σας ψηφίσουν;
- Ναι δεσμεύομαι και θα το δεις..
ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ 
ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!
        Πάντως εγώ εάν αναιρέσει και κάνει πίσω θα τον στήσω ....σε λαϊκό δικαστήριο στην κεντρική πλατεία και μετά θα τον ...εκθέσω δημόσια. 
         Εδώ είμαστε..  


(1)Ο Πανταζής είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο της περιοχής. Αν και είναι τέως αστυφύλαξ κατάφερε να γίνει δήμαρχος για 8 χρόνια και πρέπει να κατέχει και ένα άλλο πρωτείο. Είναι ένας από τους πιο πλούσιους Ζαχαραίους. Περισσότερα για την αφεντιά του  κλικ ΕΔΩ
(2) Ακούστε και το αμίμητο. Με το γνωστό του ύφος με κατηγόρησε ότι είμαι τσάτσος του Αλεξανδρόπουλου γιατί είμαι εξαρτώμενος από τα χάπια που μου δίνει.Τι να πρωτοθαυμάσω και τι να σχολιάσω. Εάν είναι δυνατόν! Καθαρά Γκεμπελική μέθοδος! (Πες το πιο βαρύ κι ας είναι ψέμα. Στο τέλος κάτι θα μείνει). Τουλάχιστον όμως, αυτός, έστω και με αθώο στιλ  μου τα είπε καθαρά και κατάφατσα, ενώ άλλοι τα λένε από πίσω μου, φορώντας μάλιστα και κουκούλα. Ας λένε ότι γουστάρουν....
(3) Από την αρχή του ζήτησα να τα βιντεοσκοπήσω όλα, αλλά αρνήθηκε μετά επιμονής και επιτάσεως.
(4) Επειδή αυτό το θέμα ίσως να μην το γνωρίζετε, σας λέω από τώρα ότι πρόκειται για μια προσφορά μετά τις φονικές πυρκαγιές από το Κολέγιο Αθηνών για την κατασκευή εξ ολοκλήρου Καλλιτεχνικού εργαστηρίου στο χώρο του Γυμνασίου, αλλά δυστυχώς δεν έγινε τίποτα. Για την υπαιτιότητα της ματαίωσης και τα λοιπά θα ακολουθήσει ειδική ανάρτηση. Πάντως όποιος κύριος επιθυμεί μπορεί σχετικά να ενημερωθεί από τον φίλτατο Νίκο Δημόπουλο, τον γλύπτη και καθηγητή από το ωραίο Σαμικό.
(5) Μεταξύ των Αλιωτών ήταν κι ο μπαρμαΓρηγόρης Μπαγουρδής που είπε το εξής: Εγώ απαρνήθηκα τοπικά το κόμμα μου, το ΚΚΕ και ψηφίζω τον Πανταζή. Δεν είμαι όμως ζαγάρι να πάω σε άλλον που θα μου ορίσει....
Έτσι τοποθετήθηκαν και οι άλλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου