theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ....

   ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ 
ΤΗ ΜΟΥΦΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΕΛΑΒΑ ΤΟ  ΠΑΡΑΚΑΤΩ 
ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟ ΚΩΣΤΑ ΜΑΥΡΟΥΔΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΥΤΑ
 ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΡΤΟΖΙΚΟ. Η ΜΟΝΗ 
ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΑΔΙΚΩΣ ΑΦΟΥ 
ΚΙ ΕΓΩ ΌΛΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑ ΜΟΥΦΑ 
ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΙΜΙΑΙΟ ...
[ ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ]

    Φίλε μου Θοδωρή, λυπάμαι αλλά νομίζω ότι κι εσύ «μασάς»!...
Αναφέρομαι στην σειρά φωτογραφιών που «αποκαλύπτουν» ότι ο τάφος της Αμφίπολης είναι συλημένος, κάτι που δεν το αποκλείουν οι ανασκαφείς, μόνο που το σφάλμα τους είναι ότι … υπάρχουν!...  Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά αυτή την μανία (επιμένω στον χαρακτηρισμό) με την οποία καταφέρονται πολλοί εναντίον τους. Αυτοί οι πολλοί είναι και οι περισσότεροι, κάτι που δεν είναι περίεργο σ’ ένα τόσο κομπλεξικό λαό, όπως είναι το σημερινό Ελλαδιστάν.
Κατ’ αρχήν αυτές τις φωτογραφίες τις έχω δει επανειλημμένως και δεν καταλαβαίνω αν σ’ αυτές βλέπω την περιοχή της σημερινής ανασκαφής. Τέτοια «τρύπα» δεν είδα ποτέ στις εικόνες που μεταδίδονταν από την τηλεόραση ανελλιπώς. Πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι σε περιοχή   του ευρύτερου χώρου της Αμφίπολης (αν πρόκειται περί αυτής, όπως επιμένει ο … μπλογκάρχης) που είναι μια  εκτεταμένη αρχαιολογική  περιοχή. Έχω δει κι εγώ σε πολλές δημοσιεύσεις, εικόνες και βίντεο, ένα απαράμιλλο αρχαιολογικό πλούτο αυτής, τον οποίο δεν  είμαι σε θέση να κρίνω. Καλά που υπάρχει κι αυτός που «βρήκε» και δημοσίευσε τις εικόνες κι έγραψε το κατάπτυστο κείμενο, που ταιριάζει μόνο σε μπλογκ του Διαδικτύου, για να αναπληρώσει την δική μου άγνοια!...
  •     Αν οι Εγγλέζοι έκαναν ανασκαφές με το δικαίωμα του κατακτητή (αυτό υπονοείται), γιατί δεν τα πήραν μαζί τους να τα πάνε σε δικά τους Μουσεία. Το γεγονός ότι οι καρυάτιδες, οι σφίγγες και το ψηφιδωτό είναι στη θέση τους, οφείλεται προφανώς σε μια συνομωσία κάποιας μασωνικής στοάς, της λέσχης Μπίλντεμ-περγκ, του διεθνούς σιωνισμού και του ιμπεριαλισμού, που μας ψεκάζουν συνεχώς!... Απλούστατα, μάθανε πότε θα έσκαβε η Περιστέρη, πρόλαβαν, βάλανε τα ευρήματα στην θέση τους και γέμισαν τον χώρο με χώμα για να μη μάθουμε την πλεκτάνη τους!...
  •       Αν δεν πήραν μαζί τους τα κομμάτια του Λέοντα, γιατί μπορούσε ο Έλγιν να κλέψει τον μισό Παρθενώνα; Και στις δυο περιπτώσεις, η χώρα κατακτημένη ήταν …
  •     Τα παιδάκια της φωτογραφίας, σύμφωνα με τον «συγγραφέα», δούλευαν για ένα φράγκο την ημέρα για να μαζεύουν πέτρες, από πού δεν μας το εξηγεί, αλλά σαφώς εννοεί από τον τάφο. Μόνο που δεν μεταφράζει την φράση:… for use in roadmaking … δηλαδή για την κατασκευή δρόμων. Τυχαίο είναι άραγε που δεν το λέει;;;
  •     Εκεί όμως που προσωπικά αγανάκτησα, είναι που φταίει ο Βενιζέλος που … «δημιούργησε ολόκληρο διχασμό για να μας βάλει στον πόλεμο…». Προφανώς  για να κλέψουν αρχαιότητες οι Εγγλέζοι. Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι λέω εγώ;
  •        Εδώ ταιριάζουν οι φράσεις του Ροΐδη:

 Ο Έλλην στέργει συνήθως να είπη την αλήθειαν, ουχί όμως και να την γράψη

Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του: Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τους Έλληνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου