Αλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

Xαρταετός εναντίον ΒΙΑΓΚΡΑ...

/kavouras12.blogspot.gr

ΤΟΠΩΝ ΜΝΗΜΗ!!.Κώστας Περδίκης

Ένα "Μικρό Ταξίδι¨στον Καΐάφα, περίπου πριν μισό αιώνα!!! 
Με την τρυφερή ματιά του φίλου συμπολίτη μας Κώστα Περδίκη 

ΚΛΙΚ ΕΔΩ


           Μετά χαράς δε σας αναγγέλλουμε ότι  ο Κώστας Περδίκης, η αφεντιά μου και ο κουμπαράκος μου ο Ζήρος, σκοπεύουμε να φτιάξουμε ένα ανάλογο οδοιπορικό (ταινία μικρού μήκους, ντοκιμαντέρ) για την πόλη της Ζαχάρως, εκείνων των αλλοτινών εποχών!!! Προκειμένου αυτό να γίνει εφικτό, κάνουμε έκκληση  σε όλους σας, μικρούς και μεγάλους, φίλους, γνωστούς και αγνώστους, να γίνετε αρωγοί σε αυτή την ευγενική προσπάθεια. 
   Καλούμε,λοιπόν,όσους συμπολίτες μας διαθέτουν παλιές φωτογραφίες η σχετικό υλικό να μας δώσουν τη δυνατότητα να το ψηφιοποιησουμε και να το συμπεριλάβουμε στην ταινία. Εννοείται ότι θα γίνει ειδική αναφορά σε όσους μας διαθέσουν ντοκουμέντα από το αρχείο τους.
Υπόψη μετά θα ακολουθήσει εορταστική  εκδήλωση στη Ζαχάρω, όπου μαζί με άλλα δρώμενα, θα γίνει και η παρουσίαση του έργου.
Για όλα αυτά θα γίνει εν καιρώ σχετική ανάρτηση.

Κώστας Περδικης 6972831493
Θοδωρής Κολλιας 6946520823
Γιώργος Ζηρος 6945781702


ΓΑΒΡΙΕΛΑ: Η ΡΩΣΙΔΑ ΙΕΡΟΔΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

κλικ ΕΔΩ

Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014

Αθώα ....Περιστέρα (Τσίπρα)

kavouras12.blogspot.gr/

ΘΕΛΟΥΝ "ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ" ΠΑΝΤΟΥ, ΟΧΙ ΗΠΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Αποσπάσματα από την "ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ" της Δευτέρας!







αριστερής στήλης


ΣΗΜΕΡΑ 7 μ.μ.Η ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ


    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 7μ.μ. ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ. 

     ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΌΛΟ ΚΛΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΝΗΣΥΧΟΙ, ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ ΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΟΔΙΚΕΙΟΥ ΚΡΕΜΕΤΑΙ επι "ΔΥΝΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΩΝ"

Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

Δημόσια υγεία: Να πως γίνεται μείωση δαπανών...

/kavouras12.blogspot.gr/

Η ΕΥΤΕΡΠΗ ΣΤΟ ΝΑΒΑΡΙΝΟ....

Κάνετε κλικ ΕΔΩ
  

SUGARTOWN: Ο ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ

ΕΝΑΣ ΦΙΛΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΧΩΡΙΑΝΟΣ ΠΑΤΡΙΏΤΗΣ ΜΟΥ
 ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  (ΝΕΑ 13/7/14) 
ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ



Αμάν και τι έχουν να δούνε τα μάτια μας!!!


Φωνή οργής κατά του Ισραήλ απο 327 Εβραιους επιζώντες του Ολοκαυτώματος για τη σφαγή στη Γάζα


Με μία ανοιχτή επιστολή στους New York Times 327 επιζώντες του Ολοκαυτώματος καταδικάζουν την στρατιωτική επιχείρηση «Προστατευτική Παρυφή» των ισραηλινών Δυνάμεων Ασφαλείας που ξεκίνησε στις 8 Ιουλίου με την χερσαία επέμβαση στην Λωρίδα της Γάζας.
Στο συγκλονιστικό κείμενο που φέρει τις υπογραφές και των 327 επιζώντων και απογόνων θυμάτων των ναζιστών, καταδικάζεται η «σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα» και γίνεται έκκληση για οικονομικό, πολιτιστικό και ακαδημαϊκό μποϊκοτάζ του Ισραήλ.

Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014

Κουράγιο φίλε...

kavouras12.blogspot.gr/

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ»

   Επειδή, όπως και εσείς θα συμφωνήσετε  αυτό το κείμενο έχει μεγάλη σημασία, 
μια και στο τέλος θα  αποσταλεί στη διαβούλευση, σας κάνω παράκληση να μου αποστείλετε οτιδήποτε σχετικό νομίζετε!    

 Μετά από σχετική μελέτη του Σχεδίου Π.Δ. για το «Περιβαλλοντικό Πάρκο» στον Κυπαρισσιακό Κόλπο, σίγουρα η γενική εκτίμησή μας είναι ότι θωρακίζει την σπουδαία περιοχή της παραλία μας από μικρές  ή μεγάλες καταπατήσεις από τους γνωστούς επιτήδιους με τα αλλότρια συμφέροντα και  προστατεύει τα απειλούμενα είδη (θίνες, δασίλια και Χελώνες).
  Όμως  για την Ηλειακή  περιοχή  (Αλφειός- Νέδα), έχουμε τις εξής παρατηρήσεις που σας υποβάλλουμε ως σχόλια στη σχετική διαβούλευση:


  1.     Η αρίθμηση σε όλα τα άρθρα είναι ελλιπέστατη και όπου υπάρχει είναι λανθασμένη π.χ. Στο άρθρο 2 ενώ η αρίθμηση αρχίζει με τελείες στο τέλος υπάρχει ο αριθμός 4. ξεκάρφωτος, χωρίς να υπάρχουν προηγουμένως οι αριθμοί 1,2,3 καθόλου. Το ίδιο στο άρθρο 3, υπάρχουν τελείες-τελείες, ξαφνικά Α,Β, μετά 2.1 και παραπομπές στο 2 Α και 2Β που δεν υπάρχουν.
  2. Β] Στο μέτωπο των χωριών  της παραλιακής ζώνης (Κακόβατος,  Νιοχώρι, Θολό, Γιαννιτσοχώρι αλλά και Ελαία και Μπισχίνι, υπάρχουν παραλίες για λουόμενους (ξαπλώστρες, ομπρέλες, καντίνες κ.τλ.). Υπόψη τα χωριά αυτά είναι «επίνεια» άλλων χωριών της ηπειρωτικής επαρχίας. Μάλιστα στο Γιαννιτσοχώρι και στο Θολό υπάρχουν σε παρακείμενο χώρο   μεγάλα Κάμπινγκ όπου εξυπηρετούνται εκατοντάδες άτομα κυρίως τουρίστες. Σύμφωνα με το Σχέδιο  δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά για τέτοιες δραστηριότητες σε αυτά τα μέρη.  Η σχετική παράγραφος (τμήμα ΠΠΦ – 1στ «Νότια όρια του NATURA του Καϊάφα  έως εκβολή της Νέδας) σαφώς επιτρέπει την κολύμβηση όλο το 24ωρο, όμως ο περιοριστικός όρος ότι επιτρέπεται και  «..η απλή χρήση μόνο της ζώνης του αιγιαλού ή της όχθης για την ηλιοθεραπεία» συνηγορεί στην απαγόρευση των συμπληρωματικών με την κολύμβηση χρήσεων, ξαπλώστρες, ομπρέλες. Έτσι καθίσταται αναγκαίο τα πράγματα να γίνουν περισσότερο σαφή και  καλύτερο θα ήταν να υπάρχει πρόνοια  για τη δημιουργία σε όλα αυτά τα μέτωπα Περιοχών Οικονοανάπτηξης (ΠΟΙΚ), οπωσδήποτε με λιγότερες επιτρεπόμενες δραστηριότητες από τις ΠΟΙΚ -1ζ «Παραλία Επιταλίου»  και 1η «Παραλία Αγ. Νικολάου» όπως οι αναφέρονται στις σχετικές παραγράφους 1,2,3  (όχι κατοικίες και λοιπά κτιρία).
  3. Γ) Το κάμπινγκ που επιτρέπεται  από το Σχέδιο στο νησί της  Αγ. Αικατερίνης     (ΠΟΙΚ. – 2)  είναι πολύ καλύτερα,  από κάθε πλευρά, οικολογική και άλλη, να γίνει στην περιοχή που εκτείνεται δυτικά της λίμνης  μέχρι την εθνική οδό  (ΠΦΣ-2Β).                 Έτσι δεν επιβαρύνεται κι άλλο το νησάκι.
  4. Δ] Στους χάρτες του Σχεδίου, που απεικονίζεται η λίμνη Καϊφα, οι παρόχθιες περιοχές με όλες τις απαραίτητες απαγορεύσεις , που είναι σε σωστή κατεύθυνση, της νότιας πλευράς προς τη Ζαχάρω, διαγράφονται ελάχιστες μέχρι μηδαμινές. Για πιο λόγο; Οπωσδήποτε πρέπει να γίνει διόρθωση! Υπόψη αυτή η παρατήρηση ενέχει πολλές σκέψεις και ιδιοτέλειες μια και στη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχουν καταφανείς καταπατήσεις.
       

Τέλος με την προειδοποίηση της επανάληψης υποβολής καινούργιων τυχόν παρατηρήσεων, σας εφιστώ την προσοχή στο εξής θέμα που είναι ΤΟ πρόβλημα: Η Λίμνη Καϊάφα είναι ο μεγάλος βόθρος της πόλης της Ζαχάρως, καθότι οι τελικοί σωλήνες αποκομιδής από τον Βιολογικό Καθαρισμό καταλήγουν στη λίμνη και υπόψη  ο Β.Κ. είναι ελλιπής και παμπάλαιος. Δυστυχώς η γνωστή σοβαρή δωρεά των Ελληνικών Πετρελαίων  (3,5 εκατ. ευρώ) μετά τη μεγάλη πυρκαγιά του 2008 για την ανακατασκευή και μεγέθυνση του Β.Κ. τελικά ολωσδιόλου δεν αξιοποιήθηκε. Οπότε οποιοδήποτε πρόγραμμα και έργο στην περιοχή του Καϊάφα είναι εξαρχής σκέτη αποτυχία, πυργάκια στην αιωρούμενη άμμο! Έτσι δεν είναι;

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ.]!!!!! [ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ]

Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν. Ισοκρατης

ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΕΛΕΩ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΝ ΥΠΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΟΦΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΑΜΗΣΕΙ..


Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014

Το χάσμα των γενεών.

/kavouras12.blogspot.gr/

ΜΕΤΑΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ, ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Εθνικής εμβέλειας:     ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, Ο ΜΑΚΕΔΩΝ!!!

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ; 

ΑΡΧΑΙΟΚΑΚΗΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΚΛΟΠΗ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ!! 

......................................................

Ζαχαρέϊκα..... 

Η  μεγάλη αργοπορία της περιβόητης δικαστικής απόφασης για τις εκλογές έχει δημιουργήσει στους περισσότερους δημότες αδημονία και αμηχανία, που είναι οι μεγαλύτερες αδελφές της "μαρμαρυγής". Βεβαίως εκείνης των συναισθημάτων που άπτονται της συνειδητής σφαίρας της ψυχής!

Αύριο η μεθαύριο άλλοι θα κλαίνε  κι άλλοι θα γελάνε και θα χορεύουνε.
Έτσι έλεγαν χθες βράδυ στην πλατεία, στου Κούκιου.... 
Παιδιά ψυχραιμία και στους μεν και στους δε.
Εμείς θα είμαστε αυστηροί κριτές και επικριτές  
και στις  δύο περιπτώσεις.......
Περισσότερο ....στους από δω.......

Η ΚΕΡΑ ΕΥΤΕΡΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ..(2)

ΓΙΑ  ΤΟ 1ο ΜΕΡΟΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
- Είπαμε θα στα πω αλλά μη βιάζεσαι. Επί έξι  μήνες, άνθρωπέ μου, συνέχεια ο άντρας μου γυρνούσε στα γύρω βουνά και μάζευε κείνο το βότανο κι εγώ να πίνω συνέχεια, δέκα ποτήρια την ημέρα μέχρι που μύριζα ολόκληρη σαν τα σκολιάμπρια, τα ξέρεις; Αλλά πού: Τίποτα! Τότε είναι που φούντωσαν οι αμφιβολίες μου. Εγώ στο ποτήρι που πίνω ήμουνα κατσαρόλα που κοχλάζει. Το καταλάβαινα. Με ένα τσακ άναβα, το βλεπα ότι κάτι άλλο φταίει. Στα σαράντα και βάλε το έπιασα το πράγμα. Τα σπόρια του αντρός μου ήσαν κούφια. Αλλά και τι να κάνω; Θα με σκότωνε ο κρητίκαρος. Άκου  όμως τι μπήκε στο μυαλό μου. Να με κόψει μαύρη χολέρα, αν λέω το παραμικρό ψέμα. Βέβαια δεν του είπα ποτέ τίποτες, τον είχα πάντα εικόνισμα, όχι μόνο όσο ζούσε αλλά και μετά το φευγιό του. «Μανώλη» του λέω ένα βράδυ που γύρισε ψόφιος από το βουνό, «δεν πάει άλλο, δε κάνουμε τίποτα, το μόνο που μας μένει είναι να πάμε στο μοναστήρι να ξομολογηθούμε και να μας αγιάσει ο ηγούμενος. Δε βλέπω άλλη λύση. Αν δεν θέλει ο θεός, βασανιζόμαστε τζάμπα» Πες-πες τελικά τον έπεισα και ένα απογευματάκι παρουσιαστήκαμε στο μοναστήρι και να μην στα πολυλογώ, πιάνουμε τον καλόγηρο και του λέμε τον καημό μας. «Πάτερ μου άλλη ελπίδα δεν μας έμεινε, μόνο ο Θεός» Και μας λέει΄«Τέκνα μου, εγώ  να σας ξομολογήσω κι ο Θεός θα δώσει τη χάρη του» Πρώτα πήγε ο άντρας μου και μετά εγώ. Έπεσα στα πόδια και του λέω: «άγιε μου ηγούμενε, αυτό κι αυτό συμβαίνει» Του τα είπα όλα με το νι και με το σίγμα, τούπα για το βότανο και στο τέλος για τα κούφια σπόρια. «Άκου μου» λέει ο άγιος άνθρωπος, «κάθε βράδυ να πέφτετε στα γόνατα και να παρακαλάτε το Θεό κι αυτός θα σας λυπηθεί γιατί είναι φιλεύσπλαχνος»  «Να με συμπαθάς» του λέω «αυτά και πολλά άλλα τα κάνουμε επί δέκα χρόνια. Εξήντα εκκλησίες και εξωκλήσια έχω ζώσει η κακομοίρα με κερένια κλωστή αλλά τζίφος» Εκείνη τη στιγμή κι ενώ τρανταζόμουν  βγάζω κι ακουμπώ στο χέρι του ένα χρυσό σταυρό και ένα ρολόι και του λέω ανάμεσα στα αναφιλητά μου, «Πάτερ δεν έχω τίποτα άλλο, βάλτα  στην εικόνα της Παναγιάς για να με  συγχωρέσει ο Θεός. Πώς να στο πω; Εγώ ξέρω πια είναι η γιατρειά  μια κι έξω, και στο άψε- σβήσε, αλλά φοβάμαι την αμαρτία. Όμως εάν εσύ μου δώσεις άφεση ο Θεός θα κάνει στραβά μάτια. Για μια φορά το ζητάω πάτερ μου η κακομοίρα» Και δώστου που λες λυγμούς και παρακάλια μέχρι που μου λέει ο άγιος άνθρωπος: «Τέκνο μουαμαρτία ξομολογούμενη ούκ έστιν αμαρτία, τι να κάνουμε όλα σε τούτη εδώ την πλάση είναι του θεού και τα καλά και τα στραβά, να ξέρεις ότι όλα τα ανήθικα και τα βλαβερά  είναι ωραία και απολαυστικά. Προχώρα  κυρά μουκι ο Θεός ξέρει και παραξέρει».
       - Αχ άγιε πατέρα, ο άνδρας μου θα με σκοτώσει, άσε που εδώ στα χωριά δε γίνεται γιατί θα μαθευτεί αμέσως. Τι να κάνω η καημένη; Δεν με αφήνει να πάω πουθενά»
      - Εμ τότε ο Θεός δεν εγκρίνει, γι αυτό κάτσε στα αυγά σου.
Εγώ εκεί…. Είχα μάθει ότι το μοναστήρι είχε τέσσερις γερόντους και έναν νέο δεκαοχτάρη, δόκιμο που έκανε και τις έξω δουλειές. Οπότε είχα τα σχέδια μου.
(Αυτή τη στιγμή ακολούθησε βαθιά σιωπή και περισυλλογή που έκλεισε με ένα ποτήρι μπύρα μονορούφι).
     - Αχ καλέ μου άνθρωπέ, την κόλαση την ήξερα από τα παιδικά μου χρόνια στο ορφανοτροφείο αλλά τον παράδεισο μια και μοναδική φορά τον είδα. Χιλιάδες Χερουβίμ και Σεραφείμ παιάνιζαν και τραγουδούσαν.. Αχ ρε Απολλόδωρε να είσαι καλά εκεί που είσαι.
(Απολλόδωρος ήταν ο 18αρης …ο αρχιχερουβίμ που διακόνησε την κυρά στα ύψιστα εγκόσμια σε μια υπερκόσμια ανάταση).
Και έτσι για να τελειώνουμε, αναφέρω την κατάληξη αυτής της ιστορίας, όπως μου ειπώθηκε  από την πρωταγωνίστρια,  την Κερά κι αρχόντισσα.
Αμέσως μετά το συμβάν που έλαβε χώρα ιεροκρυφίως σε ένα μικρό και ανήλιαγο κελί, ο μοιχός  Απολλόδωρος έφυγε άρον–άρον, κάπου στο Άγιο Όρος, λένε. Και η μοιχαλίδα …ούτε γάτα ούτε ζημιά. Σε εννιά μήνες γέννησε ένα αγοράκι μέσα σε χαρές και πανηγύρια του …..μπαμπά κερατά.
Δυστυχώς όμως η μοίρα άλλα έγραφε. Σε δυο χρόνια πέθανε το παιδί κι αμέσως σε έξι μήνες πάει και ο μπαμπάς. Κι έτσι που λέτε η κακορίζικη Κερά Ευτέρπη, έρμη και μοναχή, σαν καλαμιά στο οροπέδιο, έγινε καντηλανάφτησα στο μοναστήρι.

Αλί και τρισαλί!!!

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!

Παρακολουθώντας όσα καταπληκτικά 
παρουσιάζει αυτός ο δεσμός, φθάνεις
 κάποια στιγμή στο ερώτημα:Μήπως 
υπάρχει ένας θεϊκός κώδικας που 
θεμελιώνει το σύστημα των Αριθμών;
Για μαθηματικούς, και όχι μόνο!... 

Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Λύση για τα μπάνια του ναυαγού...

/kavouras12.blogspot.gr/

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ............

Κυπαρισσιακός κόλπος: Προστασία ή

 ημίμετρα, «παράθυρο» ή «ταφόπλακα»;


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΘΑΡΡΟΣ" ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Νέες αντιδράσεις φουντώνουν στην Τριφυλία, οι οποίες έρχονται σε συνέχεια εκείνων - πριν από ενάμιση χρόνο - ενάντια στην προωθούμενη επένδυση ανέγερσης παραθεριστικών κατοικιών στο παραλιακό τμήμα μεταξύ Ελαίας και Αγιαννάκη, ενώ διαδέχονται τον έντονο σκεπτικισμό και προβληματισμό που αναπτύσσεται τις τελευταίες μέρες σχετικά με το Π.Δ. για τον Κυπαρισσιακό Κόλπο.
Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος και η Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη για τον Κυπαρισσιακό κόλπο και το χαρακτηρισμό χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών από το Κατάκολο έως την Κυπαρισσία ως «Περιφερειακό Πάρκο Λίμνης Καϊάφα, Θινών Κυπαρισσίας και Θαλάσσιας περιοχής Κόλπου Κυπαρισσίας από το Ακρωτήριο Κατάκολο έως την Κυπαρισσία» αναρτήθηκαν από την Παρασκευή στο δικτυακό τόπο του ΥΠΕΚΑ (http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=232&language=el-GR), ενώ τέθηκαν σε διαβούλευση μέχρι και τις 8 Σεπτεμβρίου. Κάθε πολίτης, φορέας ή Αρχή μπορεί να αποστέλλει σχόλια και παρατηρήσεις στη διεύθυνση kyparissia@prv.ypeka.gr.
Όπως έχουμε επισημάνει στο «Θ», όλοι συμφωνούν με τη θέσπιση κανόνων και μέτρων προστασίας της περιοχής, χωρίς όμως αποκλεισμούς και απαγορεύσεις που θα βάζουν φραγμούς και εμπόδια στην ήπια τουριστική ανάπτυξη, με ουσιαστική προστασία στις ιδιαίτερα ευαίσθητες περιοχές. Πάντως, ήδη, από κατοίκους της περιοχής και εκπροσώπους φορέων και συλλόγων στην Τριφυλία αναδεικνύονται μια σειρά από ζητήματα, ενώ τίθενται κρίσιμα ερωτήματα για το χρόνο της διαβούλευσης μες στο κατακαλόκαιρο, Αύγουστο μήνα, ελάχιστες μέρες πριν από την εκπνοή της θητείας των απερχόμενων Δημοτικών Αρχών και την ανάληψη καθηκόντων των νέων από 1η Σεπτέμβρη, σημειώνοντας πως ορθά από Δήμους της Ηλείας ζητείται η αναστολή της.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ ΤΑ ...ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ !

                Επειδή η προχθεσινή μας ανακοίνωση περί της Αυγουστιάτικης εκδήλωσης της "Πολύμνιας"...προκάλεσε θύελλες ανεξήγητων αντιδράσεων και πολλών ανούσιων ερωτημάτων μετά  κακόγουστων σχολίων στους γνωστούς κύκλους και παρακύκλους και κυρίως επειδή όλα τα χαϊβάνια στερούνται όχι μόνον απλών γνώσεων αλλά και ίχνους χιούμορ, πράγμα που περίτρανα αποδείχθηκε για μια άλλη μια φορά, είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω ότι ΟΛΑ τα γραφόμενα ανήκουν στη φαντασιακή σφαίρα της σάτυρας
      Εξαρχής δε να τονίσω ότι η σάτυρα, μια λογοτεχνική έκφραση από την αρχαιότητα, πολλάκις συνυπάρχει ως συναφές είδος λόγου με το χιούμορ, την κωμωδία, ακόμη την ειρωνεία, το σαρκασμό, την παρωδία κλπ. Όμως δεν είναι ταυτόσημος όρος.(περισσότερα για τη σάτυρα κλικ ΕΔΩ) 
      Επομένως παρακαλώ στο εν λόγω κείμενο - ανακοίνωση να προσδώσετε ότι του αναλογεί με τον απόλυτο σεβασμό!
         Επιπροσθέτως αρμόζει   να συμπληρώσω την περιβόητη ανακοίνωση με τα εξής:
       Α] Η σχετική απόφαση της "Πολύμνιας' για τα κόκκινα παπούτσια δεν ήταν ομόφωνη στην περιβόητη σύσκεψη μολονότι ήταν πρόταση του κουμπαράκου μου, ο οποίος πρέπει να υπερτονισθεί χαίρει της μέγιστης εκτιμήσεως όλων των υπολοίπων μελών. Υπήρξε μία αρνητική ψήφος, που ήταν όμως από τον καλλιτεχνικό μας Δ/ντή Βασίλη Δρακόπουλο (Bil Drac). H πρόταση του κ. Βασίλη ήταν τα παπούτσια να μην διατεθούν στους δημότες με κλήρωση αλλά σε όλα τα εμπορικά καταστήματα της  Ζαχάρως, καθότι αυτό θα συνέβαλε στην παραπέρα ανάπτυξη της αγοράς ως πράξη κατά του αθέμιτου ανταγωνισμού.
      Πρέπει δε να σημειώσουμε ότι οι τρεις κυρίες μέλη του Δ.Σ, Κανέλα, Σίση και Τασούλα ψήφισαν υπέρ με την παρατήρηση ότι τα μισά παπούτσια να είναι χρώματος μπλε για τους ευνόητους λόγους. Όμως αυτή η πρόταση καταψηφίστηκε από όλα τα άρρενα μέλη. 
       Β] Αρκετούς μήνες πριν, εκεί γύρω την Άνοιξη, ένας φίλος - σεβαστός και καθόλα σοβαρός και αξιοπρεπής συμπολίτης μας - μου εκμυστερεύτηκε ότι επειδή του άρεσαν τα κόκκινα παπούτσια που φορώ, προέβηκε στην αγορά ενός τέτοιου ζευγαριού. Όμως να δούμε εάν κυκλοφορήσει.Έτσι δεν είναι Γιάννη;

    Χθες δε μετά χαράς και ο δικός μας  ο Βασίλης έκανε το ...άλλο βήμα. Λανσάρισε πράσινα παπόυτσια!! Μπράβο Μπίλη πάντα μπροστάρης! Πιστεύω δε το χρώμα να εκφράζει μόνο...τα πόδια σου....     

Οι αμαρτωλοί εραστές της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης

Μιχάλης Κυριακίδης                           Μεταρρύθμιση, 11/08/2014

Όταν τον Ιούνιο του 2013, η κυβέρνηση με μία αιφνίδια κίνηση, που ξεπερνούσε τα όρια της δημοκρατικής νομιμότητας, έκλεισε την ΕΡΤ, τόσο ο αρμόδιος υπουργός Σ. Κεδίκογλου, όσο και ο ίδιος ο πρωθυ-πουργός, έκαναν λόγο για την «αμαρτωλή ΕΡΤ», καταγγέλλοντας – και δικαίως – τα ρουσφέτια, τον σφιχτό εναγκαλισμό από το εκάστο-τε κόμμα που κυβερνά και άλλα πολλά…
Υποσχέθηκαν, μάλιστα, τη δημιουργία μιας νέας ραδιοτηλεόρασης που θα είναι αξιοκρατική και πάνω από τα κόμματα. Είναι χαρακτη-ριστική η περιβόητη δήλωση Κεδίκογλου, όταν ανήγγειλε το κλείσιμο της «αμαρτωλής ΕΡΤ»: «Και στη θέση της ΕΡΤ θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος, δημόσιος - αλλά όχι κρατικός, ούτε κομματικά ελεγχό-μενος - Οργανισμός Ραδιοτηλεόρασης, κατά τα πρότυπα των πιο επι-τυχημένων δημόσιων Ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών της Ευρώπης. Το σχετικό νομοσχέδιο κατατίθεται αμέσως, ώστε να λειτουργήσει το ταχύτερο ο νέος φορέας». Ο δε πρωθυπουργός, με περισσή υπερη-φάνεια δήλωνε: «Με το νόμο [για την ΝΕΡΙΤ] μπαίνουν τα θεμέλια για μια -και θα έλεγα για την πιο ριζοσπαστική, την πιο δημοκρατική- μεταρρύθμιση που έχει γίνει για τα Μέσα Δημόσιας Ενημέρωσης ποτέ στον τόπο μας.»
Ο νέος νόμος για τη νέα δημόσια Ραδιοτηλεόραση με την ονο-μασία ΝΕΡΙΤ, ψηφίστηκε με κύριο χαρακτηριστικό της το Εποπτικό Συμβούλιο, που θα εξασφάλιζε την ανεξαρτησία  από την κάθε κυβέρνηση. Ο νόμος προέβλεπε, δηλαδή, ότι το Εποπτικό Συμβούλιο θα διορίζεται μέσα από ανοιχτές διαδικασίες, από ένα αντιπροσωπευ-τικό σώμα και όχι από την κυβερνητική πλειοψηφία. Έτσι διασφαλι-ζόταν η ανεξαρτησία της από την οποιαδήποτε κυβερνητική παρέμ-βαση. Με τη σειρά του, αυτό το ανεξάρτητο Εποπτικό Συμβούλιο, αναλαμβάνει, με επίσης ανοικτές διαδικασίες, την επιλογή του Διευ-θύνοντος Συμβούλου και το ΔΣ της ΝΕΡΙΤ. Με τον τρόπο αυτό δια-σφαλιζόταν η δημιουργία Δημόσιου οργανισμού Ραδιοτηλεόρασης «με ρήτρες θεσμικής κατοχύρωσης της ανεξαρτησίας του», όπως σημειώνει ο συνταγματολόγος Σταύρος Τσακυράκης..
Σε προηγούμενο άρθρο μου, είχα επισημάνει τα προβλήματα στη δομή και στελέχωση της νέας δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, που δεν οφειλόταν μόνον σε λάθη και επιλογές, αλλά κυρίως στις παλιές νοοτροπίες από την πλευρά των κυβερνώντων, να ελέγξουν, όπως παλιά -σαν να μην άλλαξε τίποτε- όλες τις διαδικασίες. Με τον γνω-στό τρόπο των κομματικών παρεμβάσεων, των «ημετέρων», των «παραθύρων», πέρασε ένας χρόνος και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η στελέχωση του νέου φορέα.

Σάββατο, 16 Αυγούστου 2014

Πρώτα στη φυλακή και μετά στην κόλαση...

kavouras12.blogspot.gr/

Η Ωραία Ελένη από τον Όμηρο έως τον Ελύτη/ΛΙΑΝΤΊΝΗΣ


Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Πανέξυπνα πλέον τα κινητά, οι ιδιοκτήτες τους όμως;

/kavouras12.blogspot.gr/



Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΪΑΦΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ" ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ


       Προχθές το βράδυ η εκδήλωση της Ομοσπονδίας για το νομοσχέδιο περί τον αιγιαλό, είχε μεγάλη επιτυχία. Παρουσία πολλών πατριωτών, γύρω στους 100 περίπου, από όλα τα χωριά του δήμου μας έγινε μια καλή συζήτηση, όπου όλοι οι ομιλητές   κυρίως επικεντρώθηκαν στο καυτό θέμα του Π.Δ που είναι το νομικό πλαίσιο για το περιβόητο και πολύπαθο "Περιβαλλοντικό Πάρκο" στην παραλία του Κυπαρισσιακού Κόλπου και επιπροσθέτως είναι σε διαβούλευση από το ΥΠΕΚΑ.


Στην αρχή ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Δημ. Μανώλης, μετά τα σχετικά καλωσορίσματα και ευχαριστήρια μίλησε για το πολυνομοσχέδιο περί τον αιγιαλό και για τον κίνδυνο που τελικά αποφεύχθηκε να αποχαρακτηρισθεί η λίμνη  του Καγιάφα (1550 στρέμματα) από κοινόχρηστο φυσικό αγαθό και έτσι να    αλλάξουν οι ιδιοκτησιακές σχέσεις και τα δικαιώματα που ενέχονται  από τις όχθες και τις παρόχθιες εκτάσεις.

Στη συνέχεια πήραν το λόγο οι κάτωθι:

-  Κώστας Αγραπιδάς (πρόεδρος του ¨περιβαλλοντικού συλλόγου Ζαχάρως), Θ. Κόλλιας, Κώστας Αλεξανρόπουλος (επιφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου), Κουκλαμάνης,Θ. Γιαννόπουλος, Βασίλης Φουρλής (πρόεδρος του συλλόγου Ζαχαραίων), Λάκης Λαμπρόπουλος (αντιδήμαρχος Ζαχάρως),  Αστερή (από την ¨Περιβαλλοντική Δράση Ηλείας), Νίκος Δημόπουλος( από τον σύλλογο ΓΑΙΑ) και Τρανταφιλλιά Νιάρχου (πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου Καλίδωνας).

        Από αυτούς μόνο ο αντιδήμαρχος Λάκης Λαμπρόπουλος  και ο Κώστας Αλεξανδρόπουλος τάχθηκαν εναντίον του Π.Δ.,  οι υπόλοιποι τοποθετήθηκαν θετικά και συνέστησαν σε όλους (φορείς και πολίτες) να συμμετέχουν στη διαβούλευση. Αξίζει να τονίσουμε ότι ο αντιδήμαρχος κ. Λαμπρόπουλος ενώ μίλησε με παχιά λόγια και σεβασμό για το περιβάλλον και για την αναγκαιότητα της ανάπτυξης ήταν λάβρος κατά του Π.Δ.απόλυτα σύμφωνος με  τις απόψεις του Δήμου, οπότε ήταν στο ίδιο μήκος κύματος με το δελτίο των 5 δημάρχων από τη σύναξή τους τις προάλλες στην Κρέστενα (Κλικ ΕΔΩ) Κατήγγειλε δε ότι το Π.Δ. είναι αντιαναπτυξιακό και ότι απεμπολούνται τα δικαιώματα του δήμου, η δε τάχιστη διαδικασία (διαβούλευση, υπογραφή) είναι ύποπτη . Μάλιστα ανήγγειλε  ότι εάν δεν γίνουν δεκτές οι σοβαρές ενστάσεις που θα καταθέσουν, ο δήμος θα επιδιώξει να προσβάλει το Π.Δ. στο Συμβούλιο Επικρατείας.(1)
Όμως πολύ σημαντική ήταν η παρουσία και ο εμπεριστατατωμένος λόγος της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Έφης Γεωργοπούλου - Σαλτάρη, που πράγματι ήταν καταλύτης κερδίζοντας τις εντυπώσεις όλων.


(1) Σύμφωνα με τον  δικηγόρο κ. Χριστοδουλόπουλο σε μετέπειτα πηγαδάκι τα Π.Δ. αν και έχουν ισχύ νόμου, αφενός δεν περνάνε από τη Βουλή για ψήφιση, αλλά υπογράφονται από τους αρμόδιους υπουργούς και αφετέρου δεν προσβάλλονται    μέχρι την υπογραφή τους καθότι  προηγείται της υπογραφής γνωμοδότηση του ΣτΕ., πράγμα που μπορεί να γίνει μετά στο ανώτατο όργανο. Όμως είναι ευνόητο λόγω αυτής της διαδικασίας,  είναι πολύ σπάνιο, αν όχι αδύνατο,ένα Π.Δ. να ακυρωθεί από το ΣτΕ.