theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

ΜΑΛΙΣΤΑ !!!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ. ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ SUGARTOWN!!!.

Κατερίνα Στανίση: Μπορώ να αναλάβω το υπ. Πολιτισμού γιατί τον έχω σπουδάσει το χώρο....

Κατερίνα Στανίση: Μπορώ να αναλάβω το υπ. Πολιτισμού γιατί τον έχω σπουδάσει το χώρο
Φόρα για το... υπουργείο Πολιτισμού πήρε η γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια Κατερίνα Στανίση η οποία κατεβαίνει στις εκλογές με το κόμμα του Απ. Γκλέτσου, την Τελεία.
Μιλώντας στον Ελεύθερο Τύπο η κ. «Θα ήθελα να πω σε όλους εκείνους που σχολιάζουν, ότι δεν μπαίνω στην πολιτική για να το παίξω πολιτικός, ούτε για να τα οικονομήσω. Εχω τη δουλειά μου και τα χρήματά μου προέρχονται αποκλειστικά από αυτήν και έτσι θα εξακολουθήσει να συμβαίνει. Εργάζομαι σκληρά από 15 ετών και ξέρω να σέβομαι την εργασία».
Σε ερώτηση για το τι θα έκανε αν της πρότειναν το υπουργείο Πολιτισμού, η τραγουδίστρια απάντησε ότι βεβαίως και θα μπορούσε να ασχοληθεί με αυτό. «Γιατί γνωρίζω πολύ καλά αυτόν τον χώρο. Τον έχω σπουδάσει, τον ξέρω πλέον έπειτα από τόσα χρόνια στη νύχτα. Ξέρω πού πονάει η δουλειά. Να ανοιχτούν μαγαζιά, μουσικές σκηνές, να δουλέψουν οι άνθρωποι, γιατί μέσα από αυτά τα μαγαζιά ζουν πολλές οικογένειες, όχι μόνο οι τραγουδιστές», εξήγησε.
stanisi1.jpegΟσο για το αν χρειάζονται σπουδές για να γίνει κάποιος πολιτικός, η απάντησή της ήταν για μία ακόμη φορά αποστομωτική. «Για να κάνεις καριέρα πολιτικού χρειάζονται και κάποιες γραμματικές γνώσεις, αλλά πάνω από όλα πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα πτυχία δεν κάνουν ούτε τον άνθρωπο ούτε τον πολιτικό ούτε τον καλλιτέχνη.
Ο σκοπός είναι να ξέρεις πάνω - κάτω τι γίνεται για να μπορέσεις να υποστηρίξεις τη μεσαία τάξη, ώστε με τις κατάλληλες κινήσεις να βγούμε από την φτώχεια που μας δέρνει αυτή την εποχή. Όχι να κάθεσαι στην καρέκλα σου και να διατάζεις, αλλά να κατεβαίνεις και να βρίσκεσαι δίπλα στον λαό, που πηγαίνει στη λαϊκή ή στο παζάρι στο τέλος που κλείνουν και μαζεύει από κάτω για να φάει... Αυτά τα ξέρουν οι πολιτικοί; Τα βλέπουν; Τα ζουν; Εγώ κρατάω επαφή με αυτήν τη μερίδα του λαού, γι' αυτό μπορώ και συμπονώ. Θέλω να βοηθήσω και να φανώ χρήσιμη».
Πηγή: http://www.imerisia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου