theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Συγνώμη είναι για ολίγον.....ηλικιωμένους άνδρες


FunFunky.com  
Ο γιατρός μου , μου σύστησε ένα πρόγραμμα άσκησης.
Να βαδίζω με ένα άτομο, ειδικό για φυσιοθεραπεία, κάθε μέρα.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι το περπάτημα με κάποιον άλλο ήταν τόσο καλό κίνητρο.
Δεν πρέπει να μιλάμε κατά τη διάρκεια της διαδρομής, όμως.
  Περπατά  6 μέτρα (περίπου) μπροστά το άτομο, που  δίνει τον ρυθμό, σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού μου.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
FunFunky.com
Μέχρι στιγμής, την έχω ακολούθησε για 27 μίλια χωρίς καν να χρησιμοποιήσω το μπαστούνι μου!
Αισθάνομαι καλύτερα σε κάθε μίλι και η  κατάσταση της καρδιάς μου, η αρτηριακή μου πίεση και η αναπνοή μου φαίνεται να βελτιώνονται.
Χαίρομαι όπου και να πηγαίνουμε !


(Στείλτε το σε όλους τους φίλους σας σαν κίνητρο για άσκηση!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου