theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Τζαζ στην Estambul (2)

Σχετικά με μια προηγούμενη ανάρτηση για την 

Τζαζ στην Estambul !!!!  ο φίλος μου ο Κώστας Μαυρουδής ( * ) μου έστειλε τα εξής ωραία:

Ρε φίλε με μπέρδεψες! Ψάχνω να βρω τι δουλειά έχει η τζαζ στο Estambul μ 'αυτό που παρουσίασες στο μπλογκ. Φαντάστηκα ότι θα εύρισκα κάτι με την ενεργοποίηση του Estambul, αλλά ματαίως. 

Αυτό που είδαμε στο θαυμάσιο βίντεο, δεν είναι τίποτε άλλο από συναυλία της Αρμένικης Συμφωνικής Ορχήστρας KOHAR. Ο Διευθυντής της πρέπει να είναι ο γιος του Αράμ Χατσατουριάν, μεγάλου Αρμένιου συνθέτη και Διευθυντή Ορχήστρας τα χρόνια της ΕΣΣΔ. 
Αυτός ο γιος πρέπει να είναι ο Χαρούτ Χατσατουριάν, που μαζί με τ 'αδέλφια του ίδρυσαν αυτή 
την Ορχήστρα πριν από 20 χρόνια και την ονόμασαν KOHAR, από το όνομα της μητέρας τους. 
Δεν είμαι ξερόλας. Απλώς αυτό το βίντεο το είδα πριν από καιρό και διάβασα αυτά που λέω παραπάνω. 
Πάντως, ουδείς αναμάρτητος, αν έχεις πληροφορίες για κάποια συναυλία της Ορχήστρας στην Ισταμπούλ, πες το μου. Εγώ θα ψάξω στο αρχείο μου να βρώ το βίντεο που σου λέω. Αν είναι διαφορετικό από το δικό σου, θα στο στείλω. 
Ακόμα θα προσπαθήσω να σου στείλω τον χορό από την πασίγνωστη σύνθεση "Γκαγιανέ» του Χατσατουριάν.
Προς το παρόν σου στέλνω τον "Χορό των σπαθιών» του Χατσατουριάν. Είναι το τελευταίο μέρος από την σουίτα μπαλέτου, με τίτλο "Γκαγιανέ"

(*) Εντάξει ρε φίλε μη σπρώχνεις κιόλας ... Ξέρουμε ότι είσαι αρχιμέντορας σε αυτά και σε άλλα βέβαια, γι αυτό και μεις σε ... πάμε με χίλια .... Γεια σου Κώστα με την Αργυρώ σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου