theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟ!

Η ΑΝΑΙΔΕΣΤΑΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ 
ΜΕ ΗΘΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟYΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟYΣ 
ΤΟΝ ΚΑΒΟΥΡΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΩΝΤΑ ΤΡΙΓΑΖΗ

      Λοιπόν  στις 15-6-2015 δημοσίευσα  μια σημαντική ανακοίνωση σχετικά με τη δημιουργία του "Κέντρου Νέων Γιαννιτσοχωρίου" (Κ.Ν.Γ.) με τις σπουδαίες δράσεις [κλικ ΕΔΩ] που είχα λάβει στο πλαίσιο της συνεργασίας μας από την δασκάλα του χωριού κ.Μαρία Καραγγελή. Βεβαίως κάθε έργο και κάθε εγχείρημα κρίνεται εκ του αποτελέσματος, ανεξαρτήτως των καλών προθέσεων.          
Η 1η πρόσκληση
     Ήδη  από την Τετάρτη   10/6 είχα κατέβει στο χωριό, οπότε  και τις επόμενες ημέρες ήρθα σε επαφή με τη δασκάλα που με μεγάλο ενθουσιασμό αναφέρθηκε λεπτομερώς στο μεγαλόπνοο έργο για το Κ.Ν.Γ. Όλα πράγματι δικαιολογημένα  γιατί πρόκειται περί ενός πρωτόγνωρου προγράμματος σε όλο το νομό μας και όχι μόνο. Αμέσως και μένα με συνεπήρε το συγκεκριμένο όραμα, οπότε κατέθεσα την δική μου διαθεσιμότητα. Έτσι μαζί καθορίσαμε τη διαδικασία και ορίσαμε τα εγκαίνια για την Πέμπτη 2/7. Την άλλη ημέρα μαζί πήγαμε στη Μητρόπολη και  καλέσαμε να μας τιμήσει ο Σεβασμιότατος κ.κ. Χρυσόστομος. Παράλληλα την ίδια μέρα προβήκαμε στη σύνταξη της πρώτης μας ανακοίνωσης, η οποία αναρτήθηκε την άλλη μέρα στο μπλογκ που διαχειρίζομαι και την κολλήσαμε για πρώτη φορά στο χωριό.
    Μάλιστα με δική μου πρόταση γράψαμε ότι πρώτος ομιλητής θα είναι ο πρόεδρος της κοινότητας Νώντας Τριγάζης αν και τότε στην παρουσίαση του βιβλίου μου που ενώ είχα κάνει το ίδιο προσπάθησε να μου τη φέρει. κλικ ΕΔΩ (1) Είπαμε αβροφροσύνη! Αξιοσημείωτο είναι ότι πριν προβούμε στην γραφή της ανακοίνωσης, πήραμε τηλέφωνο την πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Βάσω Λαμπροπούλου η οποία δέχθηκε να την συμπεριλάβουμε στην συντονιστική επιτροπή.Έτσι λοιπόν την Πέμπτη εγώ κι η δασκάλα προβήκαμε στη δημοσιοποίηση με μεγάλη τοιχοκόλληση στη Ζαχάρω. Το ίδιο είχα κάνει και μόνος μου στο Λέπρεο και στη Ζούρτσα το προηγούμενο απόγευμα. Πρέπει να τονίσω ότι στις αφίσες που βγάλαμε και μερικές από αυτές κολλήσαμε  στη Ζαχάρω καθώς και στις προσκλήσεις  που δώσαμε στην γραμματέα για τον δήμαρχο, πρόεδρο Δ.Σ  και τους αντιδημάρχους  (2) προσθέσαμε σε περίοπτη θέση ότι: η όλη εκδήλωση είναι υπό την αιγίδα του Πολιτιστικού Συλλόγου, πράγμα που εκ παραδρομής δεν γράψαμε στην προηγούμενη ανακοίνωση. 
Η αφίσα -προσκληση
        Από τη στιγμή που ο κ. Τριγάζης αλλά και οι άλλοι πανταζικοί πήραν χαμπάρι ότι συντονιστής στην εκδήλωση θα ήταν η αφεντιά μου τους έπιασε μέγα τρέμουλο, τρικυμία εν κρανίω και ποιος τους είδε και δεν τους ...σιχάθηκε. Η πρώτη τους αντίδραση ήταν ένα μακρύ και έντονο τηλεφώνημα του Τριγάζη στη δασκάλα ότι για να γίνουν τα εγκαίνια πρέπει προηγουμένως το "Κ.Ν.Γ." να λάβει νομική υπόσταση. (3)  Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε! Αυτά τα ισχυρίσθηκε μάλιστα σαν νομικός προφέσορας.. Σίγουρα είχε πάρει οδηγίες από τον μεγάλο νομικό κ. Καβουρίνο. Η δασκάλα του απάντησε ότι δεν πρόκειται περί νέου συλλόγου αλλά όλα θα γίνουν κάτω από τη σκέπη του Πολιτιστικού Συλλόγου. Τελικά της είπε να επισκεφτεί την άλλη μέρα τον κ. Μπακόπουλο στο δημαρχείο. Πράγματι την ημέρα που πήγαμε για αφισοκόλληση στη Ζαχάρω  μια και δυο τσουπ στο δημαρχείο. Πάμε πρώτα στον Μπακόπουλο, που αφού του εξηγήσαμε τα σχετικά ο άνθρωπος κατανόησε το θέμα αλλά δεν είπε τίποτα. Τι να πει άλλωστε; Τα ίδια και ο δήμαρχος κ. Φάμελος που στο τέλος μας είπε ότι την άλλη μέρα το πρωί θα μιλήσει και με τον κ. Καβουρίνο που τώρα έλλειπε. Έτσι φύγαμε και επιστρέψαμε στο χωριό με την πεποίθηση ότι όλα βαίνουν καλώς. Θα μου πείτε σιγά τον πολυέλαιο. Να όμως που όλοι οι λεβέντες δεν γινόταν να το χωνέψουν. Κόκκινο πανί ο Κόλλιας για δαύτους.Το απόγευμα της ίδιας μέρας δυο από τους λεβέντες, ο Καβουρίνος (ο Μέτερνιχ της Ιεράς Συμμαχίας και αρχιμάγειρας  του δήμου) μαζί με τον Νώντα Τριγάζη
Τι μέγα λάθος, τον έχω
βάλει και στο βιβλίο μου
ελπίζοντας. Στερνή μου
 γνώση να σ΄ είχα πρώτη 
(κωλοτούμπας  και  πλαστικό ανθρωπάκι) επισκέφτηκαν τη δασκάλα στο σπίτι της. Μα πώς, ισχυρίσθηκαν, να δεχτούμε  να είναι συντονιστής ο Κόλλιας που συνεχώς μας τα χώνει;Τι να πω; Η χαμέρπεια και η αθλιότητα σε όλο τους το μεγαλείο. Από κοντά και ο κ Μπάμης, αυτός επενεργούσε με το τηλέφωνο. Της έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό και καθαρά την εκβίασαν: Ή σβήνεις τον Κόλλια ή δεν σου  δίνουμε την αίθουσα για τα εγκαίνια. Πρόσφεραν και δώρα κιόλας. Ο μεν Νώντας της υποσχέθηκε 
(4)  ότι θα της δώσει για τις ανάγκες του "Κ.Ν.Γ." το καλύτερο γραφείο στο κοινοτικό κτίριο ο δε μέγας Σόλων, ο Καβουρίνος υποσχέθηκε ότι τάχιστα θα φροντίσει να υπάρξει νομική αναγνώριση (καταστατικό) ούτως ώστε να αποτελέσει ανεξάρτητο σύλλογο και να μην έχει  ανάγκη κανέναν όπως τον Πολιτ. Σύλλογο. Κοντά στα άλλα έσπειραν και τον σπόρο της διάσπασης. Τι να κάνει και η δασκάλα, υπέκυψε σε όλα, έστω με δάκρυα και κλάματα. Για πέστε μου σας παρακαλώ, όλοι όσοι διαβάζετε αυτές τις γραμμές, φίλοι, ξεφίλοι, δεν είναι ένας καθαρός βιασμός της συνείδησης ή δήλωση μετάνοιας που υπέγραφαν παλιά οι κουμμουνιστές; Δεν κακίζω τη Μαρία αλλά εγώ θα άνοιγα διάπλατα την πόρτα και θα τους έλεγα: Ουστ ρε σκουλήκια από το σπίτι μου, ουστ. Με αυτά και με τα άλλα την Παρασκευή το βράδυ μου ανήγγειλαν τα καθέκαστα οπότε κι εγώ προκειμένου να μη γίνω εμπόδιο, αποτραβήχτηκα με αξιοπρέπεια. Όμως η πίκρα  μαζί με την αηδία με κυρίευσαν Οπότε την άλλη μέρα το πρωί το κατήγγειλα στο μπλόγκ [κλικΕΔΩ]. 
       Προκειμένου δε να μην υπάρξουν παρατράγουδα, γιατί οι άνθρωποι είναι για τα ...κλαριά [ κλικ ΕΔΩκράτησα αυτό το κείμενο για μετά τα εγκαίνια. 
Πράγματι εύχομαι  η δασκάλα να επιτύχει στο δύσκολο έργο της κι εγώ πάντα θα είμαι δίπλα της με όποιες δυνάμεις διαθέτω. Δεν χαρίζω τον τόπο των προγόνων μου, το χωριό μου σε κανένα τυχάρπαστο υποκείμενο.
VENCEREMOS   
ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ


(1)Τα επόμενα χρόνια από τότε, μέχρι λίγο πριν τις εκλογές που με μπαλαμούτιαζε, μου τόνιζε κάθε φορά πως κάθε βράδυ διαβάζει το βιβλίο μου.  Το άλλο είναι ότι συνάμα διαβεβαίωνε τον Αλεξανδρόπουλο ότι θα είναι σίγουρα μαζί του. Και γιατί να μην το γράψω, εγώ τότε χτυπούσα στον Κώστα το καμπανάκι μια και στα αυτιά μου είχαν έρθει...πολλά αλλά και μια και είχα ίδια εμπειρία. Και όπως έγινε με πάσα μεγαλοπρέπεια. Και ξέρετε τι μου είπε επί λέξει σε μια και μοναδική μας μετεκλογική συνάντηση, όταν του εξέφρασα το γιατί "Εγώ δεν λογάριασα και δεν υπάκουσα ολόκληρο Πανταζή και θα υπάκουα το Γιακουμή που στείλατε να με πιέσει;" Κι αν είναι άνδρας ας το διαψεύσει.
(2) Στη γραμματέα δώσαμε και δυο προσκλήσεις, για τη μείζονα και ελάσσονα αντιπολίτευση.Όμως αρνήθηκε ρητά και κατηγορηματικά να τις παραλάβει παρά τη δική μου επιμονή ότι η αντιπολίτευση είναι όργανο του δημοτικού συμβουλίου και επομένως του δήμου, πράγμα που η σεβαστή κυρία αρνήθηκε με τον τρόπο του ξερόλα. 
(3) Ο μεγάλος κ. πρόεδρος θυμάται ό,τι τον συμφέρει. Μέσα στην πλήρη σύγχυσή του  ξέχασε ότι τα χρόνια πριν τις τελευταίες δημοτικές εκλογές μου έλεγε και όχι μόνο σε μένα, επί λέξει ότι: Αποφεύγουμε να κάνουμε εγκαίνια στο Λαογραφικό Μουσείο για να μην΄σκάσει μύτη εκείνος ο Πανταζής" που και τότε ήταν έκπτωτος.  Σφόδρα  ειρωνικός και έντονα αντιπανταζικός ο κ. Νώντας. Τώρα τι συνέβη μετά και έκανε κωλοτούμπα ένας θεός το ξέρει τι αλισβερίσι έγινε. Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;Πάντως ίδιες ακριβώς περιπτώσεις κάτω από τον Πολ. Σύλλογο.
(4) Υποσχέθηκε το γραφείο στο ισόγειο, που στεγάζεται το αγροτικό ιατρείο. Αν είναι δυνατόν να ανεβαίνουν τα γεροντάκια με τις σκάλες στο β΄όροφο. Εκτός αν τοποθετήσει ασανσέρ. Λέτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου