theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

"Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα..."

                 Έζησα σε πολλές πόλεις της χώρας,  Χανιά, Λάρισα, Άργος, Κόρινθος, Ανδραβίδα και επισκέφτηκα όλες τις πρωτεύουσες αλλά σαν τη Θεσσαλονίκη καμία. Εκείνη τη χρονιά  στο χωριό ήταν Σεπτέμβριος και μαζεύαμε ντομάτες  στον Άκωβο  όταν μάθαμε τα αποτελέσματα. Έτσι  οι δικοί μου με ξαπόστειλαν με τον αναγκαίο εξοπλισμό μέσα σε δυο μεγάλες βαλιτσάρες (η μία είχε κουβέρτες και μια μπατανία λες και πήγαινα στο Βόρειο Πόλο και 30 καρύδια....). Βέβαια τότε, τα αλλοτινά χρόνια, όλοι έτσι κάπως έκαναν, όχι όπως τώρα που μια βδομάδα πριν ο καλός μπαμπάκας έχει ήδη νοικιάσει και εξοπλίσει με όλα  είδη νοικοκυριού τη γκαρσονιέρα ή καλλύτερα το δυαράκι για τον κανακάρη ή τη ...φουντωμένη νερατζούλα του. Όπως συνήθως άλλα ήθελα να γράψω και αλλού με οδήγησαν οι αναμνήσεις μου. Επειδή οι πρώτες μέρες στη Σαλόνικα είναι χαραγμένες βαθιά στην ψυχή μου, σίγουρα θα αποτελέσουν ειδικές αναρτήσεις (1) 


        Λοιπόν στο θέμα μας τώρα... Από τις αρχές της εβδομάδας μια κουφάλα ουρολοίμωξη (οξεία προστατίτιδα) με έχει καθυποτάξει και με έχει καθηλώσει μεταξύ κρεβατιού και και τουαλέτας, Στραγγουρία υψηλός πυρετός. Έτσι λοιπόν την Πέμπτη αναγκαστικά διακομίστηκα (να είναι καλά ο αδελφός μου  ο Ηλίας) στην Αθήνα, όπου ο ουρολόγος αποφάνθηκε, επειδή ο πυρετός συνεχίζεται να κάνω και οχτώ ενέσεις. Όλα καλά, αλλά ποιος θα μου τις έκανε; Στην αρχή ρώτησα τα δυο φαρμακεία της γειτονιάς και συνάμα το έψαξα στο διαδίκτυο, που υπάρχουν σχετικές νοσηλευτικές υπηρεσίες. Η τιμή ήταν 6 ευρώ/ένεση. Μέσα στη θολούρα μου κατά λάθος παίρνω τηλέφωνο μια "νοσηλευτική" που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη. Αφού ζήτησα συγνώμη ρωτάω πόσο παίρνουν την ενδομυϊκή ένεση. Ξέρετε τι μου είπε; ΔΥΟ ΕΥΡΩ! Επειδή μου φάνηκε πολύ λίγο, τους ξαναρώτησα οπότε μου το επιβεβαίωσαν. Η όλη δαπάνη μπορεί να είναι μικρή αλλά καταφανέστατα μαρτυρά τη διαφορά σε όλα τα είδη και τις υπηρεσίες...
Να αγιάσει το στόμα του Στελάρα!!!!
(1)    Ο φίλος από το στρατό Γιάννης Φαλδαμής, (εκδόσεις Κλειδάριθμος) από παλιά, πριν την κρίση, μου έχει υποσχεθεί ότι θα μου εκδώσει το 3ο βιβλίο μου με διάφορα διηγήματα, οπότε αυτά τα σχετικά γραφτά με τις πρώτες ημέρες στη Θεσσαλονίκη, θα συμπεριληφθούν σε αυτή την έκδοση. Μεσολάβησε αυτή η πανούκλα, οπότε όλα έμειναν πίσω και βλέποντας και κάνοντας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου