theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΩΤ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ:ΜΙΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

           Αγαπητέ Θοδωρή
    Δεν πειράζει που με κατατάσσεις στους "φίλτερους" και οχι στους "φιλτατους", εμενα μου αρκει και ο φίλος.... Ακομη μου αρκεί και ο αποκριάτικος παπαΛακης ο οξυνους, ο σπινθηροβολος και ο απλός "αιπολος" του Κυρ Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.
Αγαπητέ φιλε Θοδωρή. Εχασα πολλα επεισόδια αυτές τις μερες γιατι δεν άνοιξα το "ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙ", λογω των ασχολιών μου με την Εκδηλωση για την "Εκκλησιαστική Ιστορια και τα τιμημένα ράσα της Διβρης". Απο καρδιας σε ευχαριστώ για την αναρτηση και κυρίως για την προτροπή στο κοινο σου να την διαβασει...
          Ας έρθουμε τωρα στα θεματα (τα χαμένα επεισόδια)
1. Σε χαρηκα, με τον ενθουσιασμο σου σε αυτες τις δυσκολες στιγμές που περνάμε, για την προβολή ενος γάμου της κόρης του ελληνοψυχου Παπαγιαννη, απο το Λέπρεο. Με εντυπωσιαζει και η δικη σου ολοψυχη συμμετοχή που την αποτυπώνεις με λογοτεχνικό, ....τηλεοπτικό και αυθεντικό τροπο μιας σπάνιας -σήμερα- αγνής λαικής ψυχής κι απαντοχης... Χαρα στο κουραγιο σου, αλλα και των συνδιασκεδαζόντων που εκπέμπουν τα δυο βιντεο που ανέβασες... Φαινεται ότι "ο Ελλην ξεσπαθώνει, ξεσπαθώνει", ακομη και οταν ειναι μισο πεθαμένος....
2. Τα δικά μου σχολιανά περι "Μπαξεβανακη και Μπαλαουρα" που δημοσιοποιησες (και μαλιστα ειχαν την με "Κεφάλαιο", επιδοκιμασία κάποιου συντρόφου -στην ουσια και οχι την διαδικασία-) και καλα εκανες, ειδα και σενα φιλε να υπερθεματιζεις. Και αυτο με κανει πιο χαρούμενο,  καθοτι δεν ειμαι μονος κι έρημος στην πολιτική ....ιδιορρυθμία μου. 
3. Τα γενικότερα πολιτικα γεγονοτα (και μαλιστα τώρα με τα ΛαφαζανοΣτρατουλαίικα καμώματα, που ξερω απο τα "ανίερα" γενοφασκια τους) με εχουν φερει σε φάση πικρίας, θυμού, έντονου προβληματισμού και περισυλλογής. Γιαυτό αποφάσισα μεχρι τις επομενες εκλογες (οποτε κι αν γινουν) να σιωπώ... Αρκετα ειπα, ισως παρα ειπα, για να στηρίξω τον νεο  ελπιδοφόρο Πρωθυπουργό και δεν μετανοιώνω γιαυτό. Δεν εχω περιθώρια να υποστώ για δευτερη φορα το ψυχολογικό πολιτικο σοκ που έπαθα απο τον αληστου μνημης Ανδρέα Παπανδρεου.... Λιγο πριν άκουσα ολη τη συνέντευξη του Αλεξη Τσιπρα στο ΡΣ "το Κόκκινο" και παλι εντυπωσιάστηκα με την καθαρότητα των λογων και το βάθος των τεκμηριωμένων θέςεών του. Αλλα, σου ειπα επέλεξα την σιωπή αναμένοντας την εξελιξη των γεγονότων, καθότι εγώ πλεον δεν μπορω να βοηθήσω ή να αλλαξω...
Τελος, φιλε Θοδωρή υποκλινομαι στη σκεψη, θαυμαζω στο λογο και τη γνώση ενος Ελληνα Πατριώτη, ενος σύγχρονου διανοητή του αγαπημένου μου συντρόφου Λαοκρατη Βασση. Διαβασε σε παρακαλώ το επισυναπτομενο κειμενό του που δημοσίευσαν τα "ΕΠΙΚΑΙΡΑ"
Αυτα που γραφει, ειναι η πεμπτουσία της σημερινής πολιτικης σκεψης για τον ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΜΈΛΛΟΝΤΟΣ, για μας που πονάμε τον τοπο και μεχρι τελευταίας πνοής θα βοηθάμε με τον τροπο μας...
                              Διαβασε, και αν βρεις κατι καλό θα με χαροποιήσεις τα μάλα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου