theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΜΟΡΦΩΘ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ......

   Αν και έχει περάσει αρκετός χρόνος από το συμβάν, έκρινα ότι πρέπει να το γράψω έτσι για να μπουν ορισμένα πράγματάκια στη θέση τους μια και το διακύβευμα δεν είναι καθόλου προσωπικό αλλά ΠΟΛΙΤΙΚΟ! Βέβαια και λυπήθηκα και παραξενεύτηκα...τέλος πάντων όμως παρακαλώ δώστε βάση στα λεγόμενά μου. 

   Λοιπόν καθώς περνούσα από τον πλάτανο, σημείο αναφοράς για τη Ζαχάρω, μπροστά από το μαγαζί του Χρονόπουλου, μου επιτέθηκε  ένα άτομο, εννοείται φραστικά, που  δεν το περίμενα με τίποτα μια και από το παρελθόν είχαμε καλές σχέσεις...που λένε (1). Περισσότερο δε με έβγαλε από τα ρούχα μου ή αιτία. Το άτομο παρεξηγήθηκε γιατί σε μια ανάρτησή μου τον συμπεριέλαβα ονομαστικά στους ΝΑΙ-ιστες (2) Ζαχαραίους του δημοψηφίσματος (κλικ ΕΔΩ). Ο κύριος Δημ. Μπάδας, που λέτε,  με έντονο και απρεπέστατο τρόπο μου ζήτησε το  λόγο γιατί ανέφερα το όνομά του χωρίς τη συγκατάθεσή του και μου απαγόρευσε στο μέλλον να το επαναλάβω. Νομίζω καταλαβαίνετε το μέγεθος της αντιδημοκρατικής και αντισυνταγματικής αυτής αντίληψης που τόσο κραυγαλέα αντιβαίνει την ίδια την ελευθερία και τα ατομικά δικαιώματα. Αλήθεια τι θυμίζουν τέτοιες υποδείξεις και απαγορεύσεις; Καθεστώτα απολυταρχικά, στρατοκρατούμενα και χούντες.
     Επουδενί δεν μονοπωλώ αυτά τα ύψιστα αγαθά και δεν κατέχω το καντάρι της αριστεροσύνης και της δημοκρατίας, όμως, όπως πολλές φορές έχω τονίσει και δεν θα κουραστώ να φωνάζω παντού και πάντοτε ότι σε θέματα δημοκρατίας και ελευθερίας δεν ρίχνω σταγόνα νερό στο κρασί μου!
Ακόμη με εξέπληξε ο τρόπος του Μπάδα και για ένα άλλο λόγο που αναγκάζομαι να τον φέρω στην επιφάνεια. Πριν μερικά χρόνια, βλέποντας το Μπάμπη (μετακινούμενο αρχείο τύψεων της συνείδησης του καθενός) θύμα τροχαίου με σοβαρές και εμφανείς επιπτώσεις στην υγεία του, ανέλαβα μέσω του Blog μια εκστρατεία (κλικ ΕΔΩ, ΕΔΩ) και συγκεντρώθηκαν 600 ευρώ. Οπότε αυτά συν 400 ευρώ δικά μου τα έστειλα στον κ. Μπάδα εν λευκώ χωρίς καμία απόδειξη και όπως μου ανέφερε συγκέντρωσε και αυτός άλλα τόσα και έτσι ο μακαρίτης ο Βαγγέλης του έφτιαξε τα δόντια. Βεβαίως δεν έχω λόγο να μη τα πιστέψω, σημασία όμως έχει η όλη διαδικασία και κυρίως η δική ,μου αμέριστη εμπιστοσύνη! 
            Έτσι δεν είναι κ. Μπάδα; 
   Πάντως πιστεύω ότι του έβαλαν λόγια και τον φόρτισαν οι άλλοι δύο λεβέντες που αναφέρω στο 2ο σχόλιο...  

(1) Αν και γνώριζα την πολύχρονη δράση του ως πρασινοφρουρός και...Μπαδόπουλος.
(2) Στην "ομοταξία" των ΝΑΙ-Ιστών ως προς το δημοψήφισμα, όπου υπήρξε διαχωρισμός των εριφίων και των αμνών είχα συμπεριλάβει κι άλλους Ζαχαραίους, φρούτα δημοκρατικής και οικολογικής συνείδησης αλλά και συμπεριφοράς, τους οποίους δεν το κρύβω τους την έχω στήσει στη γωνία. Ένας  από αυτούς δε προέβηκε σε μια επαχθή και επονείδιστη πράξη, που έχει να κάνει με ψυχολογική πίεση και εκβιασμό  σε έναν αδύνατο και ....ευεπίφορο πατριώτη. Επίσης -για εντελώς άλλους λόγους- παραφυλάω και για κάποιον άλλον ασίκη Ζαχαραίο, κομματικό φανφαρόνο της κακιάς συμφοράς. Πού θα πάει κάποτε θα κάτσει και τότε τα λέμε πάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου