theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ........[Γιαννιτσοχώρι, Λέπρεο και Ζαχάρω)

          Ύστερα από χρόνια απανωτών διαψεύσεων ­­­­­ βλέπω και ακούω  πια με άκρα επιφύλαξη τα περί λαού. Οι επαγγελματίες της πολιτικής έχουν εν λευκώ εξουσιοδότηση να μιλούν και να πράττουν εξ ονόματος κάποιου που λέγεται λαός. Απαράλλαχτα ίδια με άλλους που έχουν εξουσιοδότηση να μιλούν και να πράττουν εξ ονόματος του θεού. Γι αυτό και οσάκις χρησιμοποιώ εδώ τη λέξη λαός, έχω στο νου μου την εννοιολογική παρένδυση ενός στατιστικού μεγέθους που παίρνει υπόσταση από λογής αυθαίρετες, καθ΄ όλα  διαβλητές μετρήσεις και φωτογραφίζεται περιβόητη Κοινή Γνώμη. Αυτά έγραφε ο Ηλίας Γκρής στο αξεπέραστο ΑΝΤΙ του 2007 κι αυτά συνυπογράφω και επαυξάνω μετά από από 8 χρόνια.
                 Λοιπόν ας πούμε και δυο λόγια για το λαό στο δήμο μας. Και τότε και τώρα οι περισσότεροι ίδιοι και απαράλλακτοι, καθ΄ εικόνα και ομοίωση  με αυτόν που τους εκπροσωπεί.  Ας περιορισθούμε στο Γιαννιτσοχώρι, στο Λέπρεο και στη Ζαχάρω.

... κυρίαρχος ο λαός ούτε έχει κάποια
    Α] Το Γιαννιτσοχώρι όχι μόνο σύμφωνα με το αστυνομικό δελτίο κατέχει την πρώτη και με διαφορά θέση στην πάσης φύσεως εγκληματικότητα και διαφθορά. Στις άλλες δε μορφές της προόδου, της αρετής, του πολιτισμού, της οικολογικής και περιβαλλοντικής συνείδησης (1) κ.τλ παίρνει μηδέν 0.  Στη δε καθαριότητα (2), που είναι πρωταρχικό στοιχείο του πολιτισμού παίρνει 0 με φούντες! Μη ξεχνάμε δε ότι στις προηγούμενες εκλογές υπήρξαν 70 χρυσάβγουλα. Καθ΄ όλη την νεώτερη ιστορία μόνο στο δημοψήφισμα το χωριό ψήφισε θετικά, δημοκρατικά. Αυτό αποδεικνύει την πολιτική και ταξική συνείδηση των Γιαννιτσοχωριτών! Μένω σε αυτά τα ολίγα καθότι Γιαννιτσοχωρίτης ων.... 

Β] Τι να πούμε και να τι μολογήσουμε για τους Στροβιτσάνους (3). Το μόνο που θα γράψω είναι τα λόγια του τοπικού θρησκευτικού μας ηγέτη, του Ιμάμη μετά τις φονικές φωτιές που μου μετέφερε ένας ουδέτερος φίλος: "Αναρωτιέμαι πως ο Μεγαλοδύναμος έκαψε τα αθώα δένδρα και δεν έκαψε την αμαρτωλή ράτσα των Στροβιτσάνων" (4).

Γ] Τι να πούμε και τι να ομολογήσουμε για τους Ζαχαραίους. Παλαιόθεν  τρέφουν μια υπεροπτική αντίληψη για τους συνδημότες χωριανούς, αν και είναι κάθε καρυδιάς καρύδι. Κυρίως η καταγωγή είναι από τα ορεινά χωριά του βόρειου μερίσματος του δήμου (Μάκιστος (Μπαράκου), Μηλιές (Σκλήβα), Αρήνη και λοιπά με πρώτο τόπο καταγωγής  την Άλβενα. Το τελευταίο έχει τις θετικές και τις αρνητικές συνέπειες. Ξέρετε όμως ότι οι απόγονοι παίρνουν όλα τα κακά των προγόνων, τα καλά, δεν ξέρω γιατί, εξανεμίζονται! 

   Το άλλο γκρουπ των ορεινών χωριών του νότιου μερίσματος, παρά τη Νέδα, αποτέλεσαν ιστορικά και γεωγραφικά την ενότητα της Φιγαλίας  (Ζούρτσας). Λοιπόν οι Ζαχαραίοι ως γνήσια τέκνα περισσότερο της Άλβενας χαρακτηρίζονται από αντίστοιχες αντιλήψεις και φρονήματα. Απόλυτοι μέχρι ξεροκεφαλιάς και  ξερόλες μέχρι βλακείας. Το άλλο δε που τους διακρίνει σε οξυμένο βαθμό είναι ότι έχουν μια εαυτούλικη πεποίθηση   και για τα προσωπικά τους συμφέροντα χρησιμοποιούν απρεπείς  συμπεριφορές και στάσεις. Υπόψη τα περισσότερα απ΄ αυτά όχι μόνο υπήρχαν αλλά και κυριαρχούσαν και σε παλαιότερες, κρίσιμες εποχές, όπως στη χούντα αλλά και στην Κατοχή. Καταδότες, σπιούνοι, καρφιά, πληροφοριοδότες, ρουφιάνοι, φερέφωνα και πιόνια στην κάθε εξουσία. (5) Αποκορύφωμα αποτελεί η κατάδοση στους Ζαραίους και λοιπούς χίτες του μεγαλύτερου τέκνου της περιοχής, του Νίκου Γκότση και μάλιστα από συγγενείς του για πενταροδεκάρες. Μη δυστροπείτε καθότι τέτοια υπάρχουν πάρα πολλά, με μικρότερο ίσως βεληνεκές, από τότε μέχρι τώρα. Η  SUGARTOWN  από τέτοιους καλοθελητές μασκαράδες έχει γίνει μεγάλη και τρανή. (6)


(1) Είναι όλοι μα όλοι λόγω της αηδέστατης παραπληροφόρησης για τον κίνδυνο των μικροσυμφερόντων κατά του Εθνικού Πάρκου στην παραλία και στρέφονται αναφανδόν κατά των Χελωνάδων, όπως αποκαλούν τους εθελοντές ακτιβιστές που έρχονται από όλο τον κόσμο με δικά τους έξοδα, αισθανόμενοι τη φωνή    "Αρχέλων". Μάλιστα οι διάφοροι κοινοτάρχες του χωριού διαδίδουν στο δήμο ότι οι χελωνάδες πηγαίνουν οι ίδιοι και δημιουργούν νέες φωλιές χωρίς αβγά ή με λίγα μεταφερόμενα προκειμένου να δείξουν ότι η περιοχή είναι μεγάλη φωλεοποίηση της Καρέττα-Καρέττα. Μέχρι σε αυτό το σημείο φθάνει η χαμερπής  συνείδησή τους

(2)  Ένα μόνο στοιχείο θα σας αναφέρω κι από αυτό θα συμπεράνατε. Από την εποχή προ Καποδίστρια όταν κοινοτάρχης ήταν ο πολυθρύλητος Κωλοτούμπας Α΄, ο Γιακουμής ντε, επί 26 συνεχή χρόνια, το χωριό είχε γίνει ένας μεγάλος βόθρος. Οι περισσότερες αποχετεύσεις για λόγους ψηφοθηρικούς, όχι μόνο από τις κουζίνες αλλά και τις τουαλέτες έπεφταν στις κοινοτικό δίκτυο των ομβρίων υδάτων. Αποτέλεσμα το κάτω χωριό με την αγορά το καλοκαιράκι να βρωμά και να ζέχνει. Πήγαμε που λέτε, εγώ και ο κωλοτούμπας Β΄ για το πρόβλημα στον Εισαγγελέα στην Κυπαρισσία και καταθέσαμε μια αναφορά που είχα συντάξει ο ίδιος(κλικ ΕΔΩ) αλλά από τότε μια στον Άννα και μια στον Καγιάφα, πήγε κι αυτό στους καλένδες. Ο κ. κωλοτούμπας Β΄αγρόν αγοράζει…. 
(3) Σημειωτέον το Λέπρεο είναι το μόνο χωριό του δήμου μας που μαρτύρησε στη κατοχή από τους Γερμανούς αλλά και στη συνέχεια ήταν θύμα τις λαίλαπας του Εμφυλίου πολέμου. Για τα μαρτυρικά γεγονότα της κατοχής αναφερθήκαμε αρκετά λεπτομερώς, για τα άλλα τα μαύρα γεγονότα χρωστάμε μια προσέγγιση με όλη τη σοβαρότητα και προσοχή που απαιτείται
.(4) Από την αρχαιότητα οι Λεπρεάτες,     ήταν φυλή αντίθετοι με τους τοπικούς άλλους λαούς, που ήσαν Αχαιοί, όπως τους   Μεσσήνιους, Ηλείους και Αιτωλούς, και γι αυτό δεν συμμετείχαν στην «Αχαϊκή Συμπολιτεία» αλλά συμμάχησαν με τους Σπαρτιάτες, ως απολυταρχικοί  και κατ΄ άλλους ως  ομόφυλοι Δωριείς, πράγμα που έντονα αμφισβητείτε και υποστηρίζεται ότι η καταγωγή τους είναι από  τους Πελασγούς, ως αυτόχθονες Καύκωνες. 
 (5) Τα περισσότερα και πολλά άλλα μου τα λέει ο κουμπαράκος μου και επ΄ αυτού κουβέντα.
(6) Όλα αυτά είναι διακριτά ακόμη, είτε επισκεφτείς το "Καφέ" του φίλου μου Μωραϊτη ή τα άλλα  «λαϊκά» μαγαζιά της διασταύρωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου