theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΖΑΧΑΡΩΣ 2016 (4 από 5)

    Άντε σήμερα με το καλό δημοσιεύουμε την προτελευταία ταινία του καρναβαλιού 2016 στη Ζαχάρω, που περιλαμβάνει 6 βίντεο ....



      Θα μου επιτρέψετε να κάνω μια ...πατριωτική παρατήρηση. Όταν αναρτούμε δρώμενα στη Ζαχάρω (χοροί, παρελάσεις κλπ.) η μεγαλύτερη χαρά δίνεται όχι μόνο στους συμμετέχοντες με όποιο τρόπο, αλλά περισσότερο στους πατριώτες που κατοικοεδρεύουν μακριά, είτε στο εξωτερικό, όπως ο καλός συμμαθητής μου, ο Παναγιώτης στην Αμέρικα και ο φίλος μου ο Λάκης στη Γερμανία, είτε στο εσωτερικό, στη Σπάρτη, ο αγαπητός μου συγκάτοικος στα φοιτητικά μου χρόνια  στη Σαλόνικα, ο Γιώργος  ο Κορέλας και τόσοι άλλοι στην Αθήνα, στην Πάτρα και αλλού. Κανελίτσα τι λές; Έχω δίκιο; . Χαλάλι τους λοιπόν...... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου