theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

ΧΑΜΟΓΕΛΑ....

Εμφάνιση blob.jpg
Τώρα που πεθαίνω, πες μου... με έχεις απατησει ποτέ ;
 - Και αν δεν πεθάνεις ;

 Αφεντικο δεν θα ερθω σημερα για δουλεια , μου χαλασε το αμαξι . 
 Ελα με λεωφορειο . 
 Δεν εχω λεωφορειο.!!!

 Πατερ ποσο εχει αυτος ο σταυρος?
 158 Ευρω γιατι ειναι διαβασμενος . 
 Δεν θελω να μου περασει τα μαθηματα , να τον φορεσω θελω.!!!

 Να έχεις γκόμενα την Κορακάκη, να της κάνεις καμιά μαλακία, να σε πετύχει με το τηγάνι στο κεφάλι από τα 500 μέτρα και να μην ξέρεις από που σου ήρθε...
 -Που μενεις ρε φιλαρακι ειπαμε;;;
 -Σαν Φραντζισκο στο Αμερικα. Εσυ;;;
 -Σαν μαλακας Ελλαδα....

 Τι ώρα είναι ?
 08:40 
 Αργά δεν είναι ? 
 Ε, ας ρωτούσες πιο νωρίς.!!!
 Πατερα που ειναι το σημειο G??? 
 Ρωτα την μητερα σου , δεν ξερω που τα βαζει.!!!

 Τα σημερινα παιδια ειναι βουτυροπαιδα . 
 Τα βλεπεις με τα πατινια και φοραει επιγονατιδια και κρανος . 
 Εμας μας χτυπουσε αμαξι και φοβομασταν μην το μαθει η μανα μας , γιατι αυτη θα μας σκοτωνε.!!!

 Ειδα στον υπνο μου λεφτα , τι να`ναι ? 
 Ονειρο.!!!

 Ετοιμασα ενα δειπνο για δυο σημερα . Ετσι θα εχω φαγητο και για αυριο.!!!

 Αμα σου πει Κρητικια :
 "Φυγε θα στην παιξω". 
 Φυγε , δεν θα στην παιξει , δεν ειναι αυτο που νομιζεις.!!!

 Οταν βαζουμε επιπλα σε ενα δωματιο λεμε μονολεκτικα "επιπλωθηκε"
 Αν βαλουμε μουσικη τι θα πουμε???

 Την ωρα του σεξ μου ζητησε να της τραβηξω τα μαλλια . 
 Της ειπα οτι αυριο θα ερθει να μας επισκευτει η μανα μου . 
 Αρχισε να τα τραβαει απο μονη της.!!!

 Στα εικοσι το :"Ειμαι πρωινος τυπος" Αναφαιρεται παντα στο σεξ .
 Μετα τα σαραντα αναφαιρεται παντα στο χεσιμο.!!!

 Και στο φιναλε αυτες στα 090 (τηλεφωνα)που μας πρηζουν οτι νοιωθουν μονες , γιατι δεν παιρνουν αυτες ενα τηλεφωνο ? 
 Μπροστα τοτς το`χουν.!!!

 Ειμαι αυτος που χανει το κινητο μεσα στο σπιτι . 
 Παιρνω τηλεφωνο απο το σταθερο να το βρω ,το βρισκω ... 
 και κοιταω να δω απο ποιον εχω αναπαντητη.!!!

 Βροχες και πολλα μποφορ διαβαζω στην Χαβαη . 
 Ο θεος με φυλαξε και πηγα για μπανιο στην Σαλαμινα.!!!

 Φτασανε Μυκονο οι 40 κομαντος , τους ειπαν 50 Ευρω η ξαπλωστρα και παραδοθηκαν στον Ερντογαν.!!!

 Η αλλη εβαλε ξεκλειδωμα οθονης με αναγνωριση προσωπου και τωρα που ξεβαφτηκε δεν ξεκλειδωνει το κινητο της.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου