theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΗΣ !!!

Αγαπητοί μου, φίλες και φίλοι
Εμφάνιση cover LR.jpg
Έβγαλα επιτέλους την «Κωμικοτραγική» μου. Ξέρω, δεν θα ταράξει τα λογοτεχνικά πράγματα στη χώρα μας, για μένα όμως είναι σημαντικό. Ποιος να νοιαστεί για τη λογοτεχνία, θα μου πείτε, όταν όλη η χώρα κλυδωνίζεται  και θαλασσοδέρνεται και ποιος να συγκινηθεί απ’ τη λογοτεχνία, όταν μας έχουν γίνει καθημερινές και οικείες οι εικόνες των βομβαρδισμένων πόλεων και των πνιγμένων παιδιών. Η ζωή συνεχίζεται όμως και η λογοτεχνία είναι νομίζω αληθινό κομμάτι ζωής.  Για να μην παρεξηγιόμαστε σπεύδω να δηλώσω ότι οι ιστορίες μου, της Κωμικοτραγικής είναι εντελώς φανταστικές, για όλες η φαντασία μου τα φταίει. Αυτό όμως δεν τις κάνει λιγότερο αληθινές. Κάποιοι από σας τις έχουν διαβάσει κιόλας απ’ το χειρόγραφο. Για τους άλλους δε λέω περί τίνος πρόκειται για να μη χαλάσω την έκπληξη.  Μπορείτε να ζητήσετε την Κωμικοτραγική στην Πολιτεία (όπου μπορεί και να τη βρείτε) ή στον Ιανό (μπας και τους κάνετε να παραγγείλουν κανένα κομμάτι). Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να την πάρετε από μένα και αν σας αρέσει να τη δωρίσετε και στους φίλους σας.
Καλά διαβάσματα
Αρετή Πάνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου