theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ

Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση για 
τον Κυπαρισσιακό Κόλπο
       Στις 24 Μαΐου εκδόθηκε, με υπογραφή του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιάννη Τσιρώνη, Υπουργική Απόφαση  καθορισμού όρων και περιορισμών για την ευρύτερη περιοχή του Κυπαρισσιακού κόλπου και της λίμνης Καϊάφα. Η Υπουργική Απόφαση είναι προσωρινή, ενώ είναι θέμα ημερών η κατάθεση του τελικού σχεδίου Π.Δ, στο οποίο θα έχουν ληφθεί υπόψη και τα σχόλια που κατατέθηκαν στη δημόσια διαβούλευση. 
    Η συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 141 Δ’ / 24-5-16) εκδόθηκε βάσει του άρθρου 6, παρ.9 του ν.3937/11, για τους εξής λόγους:Ο Κυπαρισσιακός είναι η δεύτερη σημαντικότερη περιοχή ωοτοκίας της caretta caretta στη Μεσόγειο.
1.    Να μην υπάρξει κενό προστασίας σε αυτές τις περιοχές μέχρι την έκδοση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, δεδομένου ότι στις 24.5.2016 έληγε η Υπουργική Απόφαση αναστολής οικοδομικών εργασιών, για την οποία δεν υπήρχε η δυνατότητα, νομικά, περαιτέρω παράτασης.
2.    Δεν έχουν κατατεθεί οι απόψεις της Επιτροπής Φύση 2000, επί του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος, διαδικασία που απαιτείται από το νόμο.
       Το τελικό σχέδιο Π.Δ βρίσκεται υπό τελική επεξεργασία και θα κατατεθεί στο ΣτΕ, αφού εξεταστούν στο σύνολό τους και ενσωματωθούν, όπου είναι εφικτό, τα σχόλια από τη δημόσια διαβούλευση και οι γνωμοδοτήσεις του Γ.Γ της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και της Επιτροπής Φύση 2000.ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
  Όπως κατηγορηματικά υποστήριζε η περιβαντολλόγος του Υπουργείου ΥΠΕΚΑ κ. Κατερίνα Στυλογιάννη στην κατ ιδίαν συνάντησή μας (κλικ ΕΔΩ) ότι το Π.Δ θα έχει περάσει από το ΣτΕ και θα έχει υπογραφεί από τον υπουργό το πολύ μέχρι την κρίσιμη ημερομηνία της 24-5-2026. Αυτή η ημερομηνία είναι κρίσιμη καθότι λήγει η προηγούμενη υπουργική απόφαση αναστολής οικοδομικών εργασιών, για την οποία δεν υπήρχε η δυνατότητα, νομικά, περαιτέρω παράτασης, οπότε δεν υπάρχει κανένα κενό προστασίας.. 
 Βεβαίως το Δελτίο του υπουργείου τα λέει όλα σαφέστατα. 
[ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ!!!
Ο δήμος Ζαχάρως  προγραμματίζει ....γενικό συλλαλητήριο με κλείσιμο της εθνικής οδού. Δεν γνωρίζω εάν συνδράμουν  και οι δυνάμεις της αντιπολίτευσης, μια και επί του συγκεκριμένου θέματος έχουν ίδιες θέσεις! ] 
   Αξίζει να διαβάσετε με πιο ...αλλοπρόσαλλο τρόπο παρουσιάζεται το θέμα από τον τύπο του Πύργου (κλικ ΕΔΩ) αλλά και τις δηλώσεις του ...μπουρλοτιέρη Πανταζή!!! 
«Ο κ.Τσιρώνης δεν δούλεψε ποτέ του και δεν ξέρει τι θα πει μεροκάματο. Έχει ξεχάσει την παροιμία ”Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις”. Είναι πολιτικός απατεώνας και ψεύτης και κοροϊδεύει τον λαό της Ζαχάρως και του Κυπαριισιακού . Όσο ζω εγώ και είμαι στη Ζαχάρω, δεν θα περάσει ούτε διερχόμενος από εδώ. Ο πρωθυπουργός πρέπει, όσο είναι νωρίς, να τον πετάξει από το παράθυρο διότι έχει δημιουργήσει πρόβλημα με την τοπική κοινωνία. Το Σάββατο θα απαντήσουμε με δυναμικές κινητοποιήσεις μέχρι να ανακληθεί η υπουργική απόφαση».

Αριστοτελικά μπερδέματα (Όταν επιμορφώνεσαι απ το Ίντερνετ και το FB.)

/kavouras12.blogspot.gr/

ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣYNTAΓMA THΣ EΛΛAΔAΣ

       ΕΙΣΑΓΩΓΗ  
         Το Σύνταγμα θεωρείται ως το ‘θεμέλιο’ της Δημοκρατίας και των ατομικών ελευθεριών του πολίτη.  Και δικαιολογημένα. Ο Λαός μας είχε υποφέρει τα πάνδεινα από κατακτητές - Βασιλιάδες και Δικτάτορες, και το Σύνταγμα συμβολίζει τον περιορισμό στις αυθαιρεσίες της κάθε εξουσίας.  Όταν κάτι είναι παράνομο και άδικο το λέμε ‘αντσυνταγματικό’.
   Όμως, λόγω  του υπερβολικού σεβασμού προς το κείμενο του Συντάγματος, κανείς δεν το έχει μελετήσει με κριτικό μάτι, το δεχόμαστε έτσι όπως είναι…  Κι ενώ το παρόν Συνταγμα του 2008 έχει δεκάδες λάθη, πολλές ασάφειες, πολλές αντιφάσεις, και πολλές ελλείψεις, κανείς δεν αντιδρά σε αυτό, ούτε συνταγματολόγος, ούτε πολιτικός, ούτε και ο απλός λαός.
  Σε πολλά σημεία το ίδιο το Σύνταγμα είναι πράγματι ‘αντισυνταγματικό’ .
  Για παράδειγμα, αναφέρει:
--απαγορεύεται κάποιος να μεταφράσει την Αγία Γραφή χωρίς την έγκριση του Πατριάρχη Κων/πόλεως.  Είναι παράλογο να λέει κάτι τέτοιο.
--ο προσηλυτισμός απαγορεύεται, αλλά επικρατούσα θρησκεία είναι η ορθόδοξη, η οποία κάνει διαρκή προσηλυτισμό και μάλιστα από την παιδική και νηπιακή ηλικία.
--η Παιδεία έχει σκοπό την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης Αυτό που λέει είναι παράνομο, η θρησκεία είναι κάτι προσωπικό, τα θρησκευτικά στα σχολεία είναι προαιρετικά όπως έχει αποφασίσει το Συμβούλιο Επικρατείας.
--Προβλέπει  θρησκευτικό όρκο των Βουλευτών και Προέδρου Δημοκρατίας χωρίς να υπολογίζει πως μπορεί να είναι άθρησκοι ή  άθεοι.
--Λέει πως οποιοσδήποτε γίνει έστω και δόκιμος μοναχός στο Άγιο Όρος, αυτομάτως αποκτά την Ελληνική Ιθαγένεια. Είναι παράνομο. Θεωρητικά μπορεί κάποιος αλλοεθνής να λάβει την ιθαγένεια μέσα σε λίγες μέρες.
--Λέει πως ισχύει το καθεστώς του Αγίου Όρους, ενώ το Ευρωπαικό κοινοβούλιο έχει επιτρέψει από το 2003 να το επισκέπτονται και γυναίκες. Είναι αντισυνταγματικό και αντιχριστιανικό να απαγορεύεται οι γυναίκες και όλα τα θηλυκά ζώα (!) σε ένα νομό της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
--Λέει πως: το πολίτευμα είναι κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Θα έπρεπε να έλεγε πως πρέπει να γίνει  άμεση, αληθινή δημοκρατία.
--Λέει πάρα πολλά για τις αρμοδιότητες και τον τρόπο εκλογής του Προέδρου Δημοκρατίας, ενώ δεν έχει καν αρμοδιότητες. Η μόνη που έχει, είναι να παραιτηθεί,  ώστε να γίνουν εκλογές. Πρέπει να απλοποιηθεί ο τρόπος εκλογής του.
--Λέει πολλά για τον τρόπο λειτουργίας των ανωτάτων δικαστηρίων, ενώ αυτά καθορίζονται με ειδικούς νόμους.
--Ως μέσα ενημέρωσης αναφέρει μόνο: τηλεόραση- ραδιόφωνο-εφημερίδες, και ξεχνά το internet που είναι το πιο σημαντικό σήμερα.
-- Το να αποδίδει ο Πρόεδρος Δημοκρατίας  χάρη σε καταδικασμένους είναι  κατάλοιπο της βασιλείας- τυραννίας και πρέπει να απαλειφθεί.
--Προβλέπει  δικαστική ασυλεία σε παρανομίες Βουλευτών, Υπουργών, κλπ. Είναι κι αυτό κατάλοιπο απολυταρχίας και πρέπει να αφαιρεθεί.
--Παρέχει ‘άσυλο’ στους δικαστές, και κάνει δύσκολη έως αδύνατη την τιμωρία τους για περιπτώσεις κακοδικίας. Και είναι πολλές αυτές οι περιπτώσεις.
--Λέει πως μόνο Ελληνες διορίζονται στο Δημόσιο ενώ ήδη επιτρέπεται και για όλους τους Ευρωπαίους.
--Είναι παράλογο και παράνομο που απαγορεύει τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια.
 Το Σύνταγμα είναι επίσης πολύ γραφειοκρατικό: Για να ψηφίσει η βουλή έναν νόμο έχουν βάλει πολλά εμπόδια. Υπάρχουν πολλές παρόμοιες λέξεις: νόμος,  νομοσχεδιο, σχέδιο νόμου, πολυνομοσχέδιο, πράξη νομοθετικού περιεχομένου,  τροπολογία, κλπ.
  Αλλά και από λογοτεχνικής και από συντακτικής απόψεως το Σύνταγμα δεν είναι καλά γραμμένο: έχει μια ‘ξύλινη’ ‘δικαστική’ γλώσσα, με πολλές δυσνόητες λέξεις. Είναι σίγουρο πως συντάχθηκε από Ανωτάτους Δικαστικούς. Δεν μπορεί να το διαβάσει ο απλός λαός.
--Μαζί με τα σημαντικά που λέει, περιλαμβάνει πολλές διατάξεις-άρθρα που δεν είναι σημαντικά, που θα μπορούσαν να ήταν σε έναν απλό νόμο. Επαναλαμβάνει συχνά τη φράση:   όπως ο νόμος ορίζει…
--Έχει ακόμα και γραμματικά λάθη: όταν ψηφίζουν οι Βουλευτές και λένε παρών, δεν έχει προβλέψει πως αν είναι γυναίκα η βουλευτής πρέπει να πει ‘παρούσα’. Είναι τόση η τυπολατρεία που υπάρχει στο Σύνταγμα και στον Κανονισμό της Βουλής που σε ψηφοφορία για εκλογή προέδρου Δημοκρατίας, οι γυναίκες βουλευτές έλεγαν παρούσα  και ο πρόεδρος επαναλάμβανε παρών!
 ---------Παράλληλα με τις μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στο Σύνταγμα, πρέπει να γίνουν ανάλογες δραστικές μεταρρυθμίσεις στον Κανονισμό της Βουλής, ώστε η λειτουργία της να είναι ευέλικτη και ανάλογη με το Νέο Σύνταγμα.

Εν κατακλείδι
  Η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής  Ένωσης, κι έτσι το Σύνταγμα της Ελλάδας ισχύει παραλλήλως με το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα .  Σε πολλά θέματα οι αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων είναι ανώτερες από το  Κοινοβούλιο και τα Δικαστήρια της Ελλάδας
   Για να μπορέσει η Ελλάδα να γίνει πιο ανεξάρτητη, πρέπει να γίνει πιο ισχυρή. Πρέπει να γίνουν σύντομα δραστικές μεταρρυθμίσεις ώστε να φτάσουμε και να ξεπεράσουμε την Αρχαία Ελληνική Άμεση Δημοκρατία.
  Το παρόν Προσχέδιο για το Νέο Σύνταγμα,  προτείνει πολλές τέτοιες μεταρρυθμίσεις. Ευθύνη έχουν οι πολιτικοί να τις κάνουν πράξη.  Καλείται ο κάθε αναγνώστης να το κρίνει, να το αλλάξει, και να φτιάξει κι αυτός το ‘δικό του’ Σύνταγμα…
                       ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ                               Άρθρo 1                     μορφή του Πολιτεύματος
 1. To πoλίτευμα της Eλλάδας είναι  αντιπροσωπευτική  Koινoβoυλευτική Δημoκρατία, και μετατρέπεται με συνεχείς μεταρρυθμίσεις σε αληθινή άμεση Δημοκρατία, κατά τα πρότυπο της αρχαίας αθηναϊκής Δημοκρατίας,εφαρμοσμένο στην σημερινές συνθήκες.
  Οι αλλαγές πρέπει να γίνουν σταδιακά , και με τη βοήθεια της τεχνολογίας: συχνές εκλογές και δημοψηφίσματα, εναλλαγή των αρχόντων, αποκέντρωση.
 2.  Θεμέλιo τoυ πoλιτεύματoς είναι η λαϊκή  κυριαρχία.  Όλες oι εξoυσίες πηγάζoυν από τo Λαό, υπάρχoυν υπέρ αυτoύ και τoυ Έθνoυς και ασκoύνται όπως oρίζει τo Σύνταγμα.

«Ο τάφος του Αριστοτέλη στα Αρχαία Στάγειρα»

Αποκλειστικά Στο Κόκκινο - Του Απόστολου Λυκεσά - Αποδεδειγμένα και τελεσίδικα, σύμφωνα με όσα πρόκειται να ανακοινωθούν σήμερα, ο τάφος του μεγαλύτερου φιλοσόφου της αρχαιότητας, του Αριστοτέλη (384- 322 π. Χ.), βρίσκεται στα Στάγειρα, στην σημερινή Ολυμπιάδα Χαλκιδικής. 
 26 Μαΐου 2016 00:01:45
Διόλου συμπτωματικά, η σχετική ανακοίνωση για τον χώρο που στέγασε την τέφρα του φιλοσόφου, γίνεται στη Θεσσαλονίκη, με την συμπλήρωση 2400 χρόνων από την γέννησή του και ενώπιον 250 αριστοτελιστών από όλο τον κόσμο.

Περισσότερα από 25 χρόνια αφιέρωσε στις ανασκαφές και την έρευνα ο αρχαιολόγος Κώστας Σισμανίδης για να φέρει στο φως τεκμήρια, να τα συναρτήσει με τις αρχαίες πηγές, για να καταλήξει στο συμπέρασμα το οποίο σεμνά είχε ψελλίσει από το 1996.



Για όσους δεν τον γνωρίζουν ο κ. Σισμανίδης ήταν όσο εργαζόταν στην 16η Εφορεία Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων, από τους πιο ακριβοθώρητους αρχαιολόγους στη Βόρεια Ελλάδα, από αυτούς που δεν μιλούσαν ποτέ αν αυτό που είχαν να πουν δεν έφερε την σφραγίδα της απόδειξης.

Η αφιέρωση της ζωής του στα Στάγειρα ανταμείβεται πλέον με τον τρόπο που ανταμείβονται οι αρχαιολόγοι που δεν σπεκούλαραν ποτέ, δεν κραύγασαν ποτέ, και απέφυγαν τις μεγαλοστομίες, ενώ δεν κρύφτηκαν κιόλας όταν η ιστορία τους κάλεσε όπως συνέβη με το πρόσφατο και κοντινό παράδειγμα της εξόρυξης χρυσού στη Χαλκιδική.

Στη 1 το μεσημέρι στο κτίριο της παλιάς φιλοσοφικής σχολής του ΑΠΘ ο κ. Σισμανίδης θα παρουσιάσει τα ντοκουμέντα της πολυετούς έρευνάς του για τον τάφο-ηρώο στον οποίο εναποτέθηκε η τέφρα του Αριστοτέλη, αυτού που τα συμπεράσματά του είναι μέχρι σήμερα σημείο τομής της φιλοσοφικής σκέψης, μόνιμη πρόκληση σε όλους τους επιγόνους που ακόμη κι αν διαφωνούν επικαλούνται τα επιχειρήματα του, του ανθρώπου που εξέτασε κάθε νοητικό πεδίο της εποχής του γράφοντας περίπου τετρακόσιες πραγματείες, για την πολιτική, την ηθική, την λογοτεχνία και την επιστήμη, αυτού που δικαίως χαρακτηρίστηκε από τον Πλάτωνα «ο πρώτος αναγνώστης βιβλίων» στην  ανθρώπινη ιστορία.

Kαταγγελία του K. Σισμανίδη: Βενιζέλος-Πάχτας-Μενδώνη σταμάτησαν τις ανασκαφές στα αρχαία Στάγειρα για να διευκολύνουν την εξόρυξη χρυσού

Όπως γράφει το antigold.gr, Ο αρχαιολόγος Κώστας Σισμανίδης, ο οποίος σε επιστημονικό συνέδριο χθες στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε την ανακάλυψη του τάφου του Αριστοτέλη στη γενέτειρά του, τα αρχαία Στάγειρα, κατήγγειλε ανοιχτά τον Ευάγγελο Βενιζέλο, το Χρήστο Πάχτα και την πρώην ΓΓ του Υπουργείου Πολιτισμού, για σαμποτάρισμα των ανασκαφών  sismanidis-stageira.jpg

    Aκούστε το σχετικό απόσπασμα στο 6'25' του βίντεο:

«Εγώ ξεκίνησα να ανασκάπτω τα Στάγειρα το 1990. Η πολιτική ηγεσία διέκοψε την ανασκαφή γιατί ήμουν αντίθετος με τη δημιουργία του εργοστασίου χρυσού στην περιοχή. Οι τότε κκ. Βενιζέλος, Μενδώνη, Πάχτας και δεν συμμαζεύεται, μου έκοψαν τις χρηματοδοτήσεις. Δεν θέλαν να ακούγεται το όνομα Στάγειρα, που απείχε 2 χλμ από εκεί που ήθελαν να φτιάξουν το εργοστάσιο χρυσού, ήθελαν να ακούγεται η TVX».
Όπως προσθέτει το antigold.gr (εδώ ολόκληρο το σχετικό δημοσίευμα): Για όσους δεν γνωρίζουν, η TVX ήταν η Καναδική εταιρεία που στο διάστημα 1996-2002 είχε προσπαθήσει να εγκαταστήσει ένα εργοστάσιο χρυσού στην Ολυμπιάδα της Χαλκιδικής, σε απόσταση αναπνοής από την πατρίδα του μεγάλου φιλοσόφου. Εκείνο το ίδιο διάστημα ήρθαν στο φως τα αρχαία Στάγειρα, μαζί με τον τάφο του μεγάλο φιλοσόφου. Και όσα καταγγέλει ο αρχαιολόγος/ανασκαφέας των Σταγείρων ήταν καλά γνωστά σε όσους γνώριζαν το θέμα με το εργοστάσιο χρυσού και είχαν παρακολουθήσει την πορεία των ανασκαφών. Οι ανασκαφές τερματίστηκαν και η προσπάθεια ανάδειξης της ιστορικότητας του τόπου μπήκε στον πάγο για να μην «απειληθεί» η υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου της TVX. Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε ο κ. Σισμανίδης και σε χθεσινή του συνέντευξη στο ραδιόφωνο στο Κόκκινο (εδώ, στο 8:40 του ηχητικού):
«εγώ διώχθηκα από την τότε κυβέρνηση για την κοινωνική μου δράση στην Ολυμπιάδα κατά της εγκατάστασης του εργοστασίου χρυσού στην Ολυμπιάδα»
Σχεδόν 20 χρόνια μετά, ήρθε η ώρα να ειπωθούν τα πράγματα με το όνομά τους και ο αρχαιολόγος δε μασάει τα λόγια του: οι άνθρωποι που προσπάθησαν να «θάψουν»  την ιστορία της Χαλκιδικής και μια από τις σημαντικότερες αρχαίες πόλεις στη Β. Ελλάδα για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα της τότε μεταλλευτικής εταιρείαςήταν:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ – Υπουργος Πολιτισμού 1996-1999 και 2000-2004
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΧΤΑΣ – Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας 1996-2004 και μετέπειτα Δήμαρχος Αριστοτέλη
ΛΙΝΑ ΜΕΝΔΩΝΗ – Γεν. Γραμματέας Υπ. Πολιτισμού 1999-2004 και 2009-2015
Ήταν κι άλλοι, πριν από αυτούς και μετά από αυτούς. Η διαπλοκή ήταν πάντα συνυφασμένη με τη μεταλλευτική δραστηριότητα και με τα διάφορα «επενδυτικά σχέδια» στην πολύπαθη ΒΑ Χαλκιδική.
Πληροφορίες από antigold.gr

Η ιστορία της 88χρονης ρακοσυλλέκτριας που μάζεψε από τα σκουπίδια 30 παιδιά!!

Στην Κίνα  εξαιτίας της φτώχειας  και του μέτρου  που επιτρέπει μόνο ένα παιδί, πολλοί άνθρωποι  αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τα δεύτερα παιδιά τους  ή ακόμα και να τα σκοτώσουν εάν το πρώτο τους παιδί είναι κορίτσι.

Μια γυναίκα, κατάφερε στη χώρα αυτή να σώσει, να κρύψει και να μεγαλώσει 30 μωρά που τα μάζεψε από τα σκουπίδια. 

Η ιστορία της 88χρονης ρακοσυλλέκτριας  Lou Xiaoying ξεκίνησε  το 1972 στους δρόμους της πόλης Jinhua όπου είχε βγει, κατά την καθημερινή συνήθειά της, να ψάξει για χρήσιμα αντικείμενα από κάδους σκουπιδιών.

Εκεί μέσα, βρήκε πεταμένο ένα μικρό κοριτσάκι. Ο κίνδυνος αν την ανακάλυπταν θα ήταν μεγάλος, λέει η ίδια σε συνέντευξή της, στην κινέζικη εφημερίδα Yanzhao Metro Daily:

«Δεν το σκέφθηκα ούτε στιγμή. Θα είχε πεθάνει αν δεν την είχαμε πάρει να τη φροντίσω. Τότε ακριβώς κατάλαβα ότι αγαπάω τα παιδιά και θα ήθελα να τους προσφέρω ό,τι καλύτερο μπορούσα! Το να τη βλέπουμε με τον άντρα μου να μεγαλώνει ήταν για μας μοναδικό. Όλα αυτά τα παιδιά χρειάζονται αγάπη και φροντίδα. Είναι μοναδικά κι αξιαγάπητα ανθρώπινα όντα. Δεν το χωράει ο νους μου πως είναι δυνατόν κάποιοι να τα παρατάνε στα σκουπίδια. Η "κόρη" μου αυτή, είναι σήμερα 40 χρόνων κι έχει δικό της παιδί πια!»

Η Λου, έχει αποκτήσει με τον ίδιο τρόπο κι έναν γιο, το μικρότερο της παιδί. Τον  Ζανγκ Γκιλιν που είναι 7 ετών. Τον βρήκε πεταμένο σε έναν κάδο σκουπιδιών.

"Ήμουν τότε 82 χρονών, λέει. Πάρα πολύ μεγάλη για να αναθρέψω ένα ακόμη παιδί. Όμως δεν μπορούσα με τίποτε να τον αφήσω στο έλεος του Θεού. Τον κοίταζα και μου χαμογελούσε. Ήταν τόσο γλυκός! Ηταν αδύνατο να μην τον φροντίσω! Τον πήρα λοιπόν στο σπίτι μας στην εξοχή (μια παράγκα που μπάζει από παντού, μέσα σε ένα δάσος) και τον φρόντισα. Του έδωσα το όνομα Ζανγκ Γκιλιν που σημαίνει Σπάνιος και Πολύτιμος. Με βοήθησαν και τα μεγαλύτερα παιδιά μου στην ανατροφή του. Σήμερα,  είναι πια απόλυτα υγιής και χαρούμενος.

Ξέρω πως οι μέρες μου ίσως δεν είναι πολλές. Θα ήθελα όμως πριν φύγω να τον δω κι αυτόν να πηγαίνει στο σχολείο.»
Η Λου έχει και μια βιολογική κόρη η οποία βαδίζει στα βήματα της μητέρας της κι έχει  αφιερώσει τη ζωή της στην αναζήτηση και την υποστήριξη εγκαταλελειμμένων παιδιών.





Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

Η ΑΠΟΦΥΣΗ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Σκωληκοειδής απόφυση    Στην πολύχρονη επικοινωνία μας, κάτω από διάφορες συνθήκες παρά τις τόσες αναταράξεις, αν μη τι άλλο έχουμε καταφέρει μια σταθερότητα στη ροή των αναρτήσεων.  Μια ναι και μια όχι είμαστε εδώ!!! Να όμως που τούτη τη βδομάδα παρατηρείται  μια σοβαρή..καθυστέρηση. Δυστυχώς  μια επείγουσα ανάγκη, η Σκωληκοειδής απόφυση έφερε τα πάνω κάτω. Πιστεύω μέχρι τη Δευτέρα όλα να φτιάξουν. 
Συμπαθάτε με λοιπόν και πολύ γρήγορα τα λέμε.... 

Δευτέρα, 23 Μαΐου 2016

ΟΧΙ ΠΙΑ ΣΕΞ ! ΜΟΝΟ ...ΦΙΛΗ (και λοιπούς ΣΥΡΙΖΑίους)

/kavouras12.blogspot.gr/

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: Π.Δ. ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ

Αποτέλεσμα εικόνας για πολιτιστικοί σύλλογοι     Πολλάκις συμβαίνουν πλείστα γεγονότα, όχι μόνο στον τόπο μας αλλά και παντού για τα οποία γεννιούνται σοβαρά ερωτήματα. Αυτά, τα γεγονότα,  είτε προέρχονται από πολίτες,   , είτε προέρχονται από επίσημες συλλογικότητες, φορείς όπως είναι οι διάφοροι σύλλογοι που στην προκειμένη περίπτωση μας αφορά λόγω της μεγαλύτερης σημαντικότητας.
      Ένα τέτοιο μεγάλο ερώτημα είναι ποιες είναι οι θέσεις και οι στάσεις των πολιτιστικών και περιβαλλοντικών συλλόγων του τόπου μας απέναντι στο κρίσιμο θέμα της νομικής κατοχύρωσης της προστασίας της παραλίας με το πολυθρύλητο Π.Δ.. Βεβαίως αναφερόμαστε κυρίως στους συλλόγους των παραθαλασσίων χωριών ήτοι: Πολιτιστικοί Σύλλογοι της Ζαχάρως, του Κακοβάτου, της Καλίδονας, του Νεοχωρίου,Ταξιαρχών  και Γιαννιτσοχωρίου, Περιβαλλοντικός Σύλλογος Ζαχάρως, Πολιτιστικός-Περιβαλλοντικός Σύλλογος Γυναικών Σχίνων και η Πολύμνια. Εξυπακούεται ότι όχι μόνον οι σύλλογοι που στο όνομά τους προβάλλεται η περιβάλλεται ιδιότητα αλλά και οι υπόλοιποι πολιτιστικοί έχουν  κύριο καθήκον την προστασία του Περιβάλλοντος καθώς η ακτιβιστική, οικολογική αντίληψη είναι ουσιαστικό, σύμφυτο στοιχείο του Πολιτισμού.
Αποτέλεσμα εικόνας για περιβαλλον      Δυστυχώς από όλους αυτούς μόνο ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος Ζαχάρως και η Πολύμνια έχουν πάρει καθαρή και δημόσια σχέση υπέρ του Π.Δ. με τις σχετικές τους ενστάσεις, όλοι οι άλλοι ποιούν την νήσσαν, ούτε φωνή ούτε ακρόαση λες και δεν τους αφορά καθόλου.
     Γιατί κυρίες και κύριοι Πρόεδροι των Συλλόγων κρύβεστε και αφήνετε να παραπλανούν και να ξεσηκώνουν το λαό οι διάφοροι πρωτοψάλτες και Δομέστιχοι;
     Ιδού η Ρόδος για να αποδείξετε την ουσία του προοδευτικού χαρακτήρα σας.
    Το Περιβάλλον είναι ο Πολιτισμός και όχι τα γουρνοπανηγύρια!!! 

ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ

Κρυπτεία στα αρχαία Ελληνικά σημαίνει η κρυφή, άρα μυστική (υπηρεσία) και ξενηλασία η απέλαση των ξένων.
Συνεπώς «κρυπτεία» ήταν η αντίστοιχη μυστική υπηρεσία των σύγχρονων κρατών και «ξενηλασία» η διαδικασία απέλασης για λόγους κρατικής ασφάλειας (αποτροπή κατασκοπείας, δολιοφθοράς, κ.ά). 
Αποτέλεσμα εικόνας για ειλωτες σπαρτηΌπως προκύπτει από αρχαία κείμενα, ο θεσμός της λεγομένης «κρυπτείας» προέβλεπε να παρακολουθούνται κρυφά οι είλωτες και οι περίοικοι είτε για τυχόν εξεγέρσεις είτε για κατασκοπεία και προδοσία στρατιωτικών μυστικών στους εχθρούς. Όποιος από τους είλωτες ή τους περίοικους κρινόταν ότι κατασκόπευε ή μπορούσε να  προδώσει στρατιωτικά μυστικά στους εχθρούς θανατώνονταν εν κρυπτώ. Ο θεσμός της λεγόμενης “ξενηλασίας” προέβλεπε ότι ουδείς ξένος επιτρεπόταν να εγκατασταθεί και να ζήσει στην πόλη για διάστημα αρκετό ώστε να κατασκοπεύσει, να εντοπίσει στρατηγικά σημεία και να καταμετρήσει τη δύναμη κρούσης που διέθετε η Σπάρτη. Οι εν λόγω θεσμοί αναπτύχθηκαν στην Σπάρτη, επειδή η πόλη ήταν επί της ουσίας μια απομονωμένη πόλη και αυτό όχι τόσο διότι δεν ήθελε να μαθαίνουν οι άλλοι τα στρατιωτικά της μυστικά, αλλά διότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει την αγορά των άλλων πόλεων, από την στιγμή που δεν επιτρεπόταν η κατοχή νομισμάτων και πολύτιμων μετάλλων από τους Σπαρτιάτες. Όταν σε ένα κράτος δεν μετρά το χρήμα, ένας ξένος δεν έρχεται εκεί ούτε και από αυτό το κράτος φεύγει πολίτης να πάει αλλού.
Ο Πλούταρχος αφήνει να εννοηθεί ότι δυο πράγματα ήταν άδικα στην Σπάρτη, οι είλωτες και η καλούμενη «κρυπτεία», τουλάχιστον όπως είχαν εξελιχθεί.
Σχετικά με αυτά ο Πλούταρχος αναφέρει: «Στα πιο πάνω δεν υπάρχει ίχνος αδικίας ή εγωισμού, καθώς κατηγορούν μερικοί τους νόμους του Λυκούργου, ότι δηλαδή είναι μεν αρκετά ανδρείοι, αλλά ελάχιστα άδικα.
Όσο για τη λεγομένη «κρυπτεία», αν πάντως είναι κι αυτή ένα από τα έργα του Λυκούργου, καθώς έχει πει ο Αριστοτέλης, αυτή θα προκάλεσε και στον Πλάτωνα την πιο πάνω κρίση για το Σπαρτιατικό πολίτευμα και το Λυκούργο προσωπικά.
Ήταν αυτή περίπου: οι επικεφαλής των νέων έστελναν κάθε τόσο τους πιο έξυπνους στην ύπαιθρο, κάθε φορά σε άλλο μέρος, οπλισμένους
με εγχειρίδια και εφοδιασμένους με την απαραίτητη τροφή.  Αυτοί την ημέρα σκορπίζονταν σε κρυφούς τόπους, όπου κρύβονταν και αναπαύονταν, τη νύχτα, όμως, κατέβαιναν στους δρόμους κι όποιον από τους είλωτες έπιαναν, τον σκότωναν. 
 Πολλές φορές πήγαιναν και στα χωράφια, όπου σκότωναν τους πιο δυνατούς και γερούς από αυτούς, ο Θουκυδίδης αναφέρει
ένα παρόμοιο περιστατικό στα Πελοποννησιακά του, δηλαδή ότι οι Σπαρτιάτες ξεχώρισαν τους πιο γενναίους και τους άφησαν να στεφανωθούν, διότι τάχα είχαν αποκτήσει την ελευθερία τους, ύστερα όμως από λίγο αυτοί εξαφανίστηκαν (περισσότεροι από δυο χιλιάδες) χωρίς να μπορεί κάποιος να προσδιορίσει με ποιον τρόπο χάθηκαν.
https://2.bp.blogspot.com/-U2wbjpD2m4s/VzXg19TimtI/AAAAAAAAfno/0M2L3436xcgA_FvADkS0_Mb0pLusuRf1QCLcB/s640/cebacf81cf85cf80cf84ceb5ceafceb1-cf83cebacf85cf84ceaccebbceb7.gif Η τέχνη της κρυπτογράφησης χρησιμοποιήθηκε ιδιαίτερα για πολεμικούς σκοπούς. Ο όρος σκυτάλη, μέθοδος των Σπαρτιατών, είναι ευφυής – διάσημος. Γύρω από ξύλινο κύλινδρο (σκυτάλη) τυλίγεται ταινία περγαμηνής ή υφάσματος ή δέρματος.
 Κατά μήκος της περιέλιξης καταγράφονταν σειρές μηνύματος. Όταν ξετυλίγονταν η ταινία, τα γράμματα βρίσκονταν σε αταξία,
η οποία δεν επέτρεπε να αποκωδικοποιηθεί το μήνυμα.
 Ο παραλήπτης έπρεπε να τυλίξει την ταινία σε κύλινδρο (σκυτάλη) ίδιου μήκους και διαμέτρου, με τρόπο που είχε προ-συμφωνηθεί με τον αποστολέα, προκειμένου να αποκαλύψει το μήνυμα.
Τα μηνύματα που μεταφέρονταν με τη μέθοδο αυτή, έπρεπε να είναι σύντομα, δηλαδή «λακωνικά». Ο Πλούταρχος περιγράφει τη μέθοδο στο έργο του «ο βίος του Λύσανδρου» και αναφορές γίνονται από τους Θουκυδίδη, Ξενοφώντα, Αριστοφάνη, Πίνδαρο, Πλάτωνα κ.ά..