theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

O tempora o mores

      Πάντοτε σε αυτό το blog η αλήθεια και η διαφάνεια είναι κύριες συνιστώσες σε όλη τη μακρά μου πορεία. Ειδικά  με την αφεντιά μου σχετικά με τους άλλους, δεν κρύβω τίποτα, ούτε προσπαθώ να το κάνω, μια και πιστεύω ακράδαντα  ότι το προσωπικό εμπεριέχεται στο γενικό, στην κοινωνία. Έτσι πράττω και σήμερα, αν και το περιστατικό με γεμίζει ερωτήματα και με πληγώνει, για την απύθμενη αχαριστία και άδικη αντιμετώπιση μέχρι ωμής συκοφαντίας και λασπολογίας
Αποτέλεσμα εικόνας για συκοφαντια
     Διαβάστε και σεις τα διαλαμβανόμενα, εάν δεν τα έχετε διαβάσει ( κλικ ΕΔΩκαι είμαι σίγουρος ότι εντελώς άδολα θα με δικαιολογήσετε για την έντονη διαμαρτυρία μου. Φυσικό είναι να υπάρχει αντίθετη θέση και άποψη και είναι σεβαστό. Προς Θεού όμως όχι και να με αποκαλεί ρουφιάνο και από πάνω να ζητά και τα ρέστα γιατί τον προσέβαλα με την δήθεν σκωπτική μου απάντηση:
Μπράβο συγχαρητήρια!!!Ο καθένας διαφημίζει ότι παράγει... 
    Τέτοια ειδεχθή συκοφαντία πρώτη φορά  δέχομαι.(1) 
     Όλα λοιπόν τα προσπερνώ μια και έχω δεχθεί τόσα χρόνια στη δημόσια κριτική πολύ περισσότερα και χειρότερα (θυμάστε εκείνο τον αξιοθρήνητο "Κόκορα της Ζαχάρως" (2)  αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω με τίποτα τις τόσο άδικες,  αλλοπρόσαλλες και εντελώς αστήριχτες καταγγελίες με αποκορύφωμα, εάν αφήσουμε τις ωμές συκοφαντίες για ρουφιάνος, ότι κρύβομαι πίσω από σελίδες και οργανώσεις (νέοι επιστήμονες). Αυτό το τελευταίο είναι και ο λόγος που απαντώ καθότι πράγματι αυτή η υπόθεση σαν φάντασμα πλανάται πάνω από το χωριό. Για αυτό το θέμα, την οργάνωση, έχω κάνει εδώ και δυο χρόνια ειδική ανάρτηση (κλικ ΕΔΩ) και παρά την κρυστάλλινη πορεία μου, υπάρχουν ορισμένοι συγχωριανοί που πιστεύουν ότι πίσω από αυτή την οργάνωση είμαι εγώ.  (3)] Αυτό έλειπε να απολογηθώ, ότι δεν είμαι ελέφαντας!
    Βεβαίως καταλαβαίνω ποιοι είναι από πίσω, αλλά να είναι σίγουροι  ότι όλες οι συκοφαντίες και οι τόνοι λάσπης  θα στραφούν επάνω τους. Η αλήθεια στο τέλος  επικρατεί, όπως έχει γίνει πολλάκις. 
 Πρέπει να το γράψω πάλι με κεφαλαία: 
ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΑΝΟΜΙΑ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ 
ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 
(ΑΜΜΟΛΗΨΙΑ, ΚΟΠΗ ΔΕΝΔΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ κλικ εδω), 
Ή ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ (ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ κλικ εδω εδω εδω εδω)  ΤΟΤΕ 
ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ  ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ.
[Κι αυτό έχει γίνει ουκ ολίγες φορές επώνυμα
Άλλο αυτό όμως και άλλο οι πολεοδομικές παρανομίες]



       Ας σημειώσω και το  τελευταίο: σε μια  τελευταία ανάρτηση (κλικ ΕΔΩ) τόνιζα τα εξής:...Πολλές αναρτήσεις είναι έντονα ριζοσπαστικές, αυστηρά κατηγορηματικές και επειδή λέω την αλήθεια, όσο πικρή κι αν είναι, και  δεν μασάω τα λόγια μου, αλλά λέω τη σκάφη σκάφη και τα σύκα σύκα, για πολλούς συμπατριώτες είμαι το κόκκινο πανί, ο αποδιοπομπαίος τράγος. Όμως είμαι σίγουρος ότι όλοι  κατά βάθος αποδέχονται τα περισσότερα, ακόμη και αυτοί που έχουμε κόψει οποιαδήποτε επαφή και σχέση. Εγώ πάντως όλους τους αγαπώ...αν και με έχουν πληγώσει επανειλημμένως.  

(1)  Ο Φίλος μου ο Κώστας, δικηγόρος, υποστήριξε ότι άνετα παίρνει μήνυση, αλλά αυτό ποτέ. Η άκρη θα βρεθεί αλλιώς...  
(2) Ακόμα υπάρχουν στο διαδίκτυο εκείνα τα ελεεινά δημοσιεύματα και πολύ εύκολα τα βρίσκετε αν γράψετε στην αναζήτηση του Google Κόκορας της Ζαχάρως
(3) Τούτο δεν είναι καρφί είναι προκάρα και με τέτοια η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ δεν συνάδει με τίποτα! Από άλλους χώρους φυτρώνουν σκοτεινές, παρακρατικές οργανώσεις, όπως η "καρφίτσα" και βγαίνουν τα καρφιά (ρουφιάνοι, κουκουλοφόροι, τσιράκια,..)Το παρόν καθορίζεται από το παρελθόν και από την ιστορία. Έτσι για να εξηγούμεθα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου