theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ


Hotel Park***
      Και να λοιπόν όπως αναγγείλαμε προχθές που ο Θανάσης  Παπαθεοδώρου θα μας αφηγηθεί τα όσα μεσολάβησαν στην πρώτη μου, παρθενική από κάθε πλευρά (1), μετάβαση στη Θεσσαλονίκη για την φοίτησή μου στο Πανεπιστήμιο  και συγκεκριμένα τα...ωραία μου παθήματα την πρώτη βραδιά στο Hotel Park . (2) Όπως τόνιζα η σπαρταριστή περιπέτειά μου από την πρωταρχική δική μου αφήγηση είχε γίνει λάστιχο, από τρίχα τριχιά.Επίσης ο Θανασάκης  περιγράφει και ένα άλλο σπαρταριστό περιστατικό, που έχει να κάνει με την ποδοσφαιρική ομάδα του χωριού μας. Ας ακούσουμε λοιπόν τον Θανάση:

(1) Γιατί να το κρύψομεν άλωστε; (Τι σας θυμίζει η ερώτηση;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου