theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ «ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ» του Αδώνιδος και το όνειδος για δήθεν αναμόρφωση της Υγείας!...

ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΦΙΛΤΑΤΟΥ
ΣΩΤ. ΣΩΤΗΡΏΠΟΥΛΟΥ
ΤΟ 2013 {ΚΛΙΚ ΕΔΩ]
ΑΔΩΝΙΣ "Ο ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ", στο μικροσκόπιο της δικαστικής έρευνας και της κοινωνικης κατακραυγής!!!..
Γράφτηκε πριν 5 χρονια.... 
Παραμενει παντα επικαιρο, τωρα μαλιστα που ο νεος "Άγιος ΝΟΒΑΡΤΙΟΣ ο Συριζοκτονος" ειναι απο τα πλεον επιφανή προσωπα στο μεγα σκανδαλο της NOVARTIS και σε ενα καθημερινο τηλεοπτικό ντελιριο έχει πάρει φορα και λέει τον "Ακατονόμαστο", μεχρι που να ακουστει το γνωστον ασμα: "Που το πανε παιδι, χελιδόνι στο κλουβί...."
Οσοι εχουν υπομονη ας το διαβασουν ολοκληρο, οσοι δεν εχουν απο την παραγραφο 4. και κατω, με την ακροτελευτια ρηση της κ. Ελένης Γλυκατζη Αρβελέρ.....
     
  Όσον αφορά στον υπουργό Υγείας η κ. Αρβελέρ τον αποκάλεσε: 
                                   «παράδειγμα βλακείας» καθώς, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε,
                                   «υπουργώ σημαίνει υπηρετώ». 

1 σχόλιο:


  1. Σωτήρης Σωτηρόπουλος Αγαπητέ Θοδωρή....
    Πως ξεχωρίζεις για την ευαισθησια σου σε σοβαρα θεματα. Γιατο και η αναδημοσίευση.
    Γιατι το λεω αυτο;
    Λοιπον, το κειμενο που δημοσιευεις (γραμμένο, σε ανυποπτους χρονους το 2013) και ειναι αποκαλυπτικό για τα σημερινά περι NOVARTIS, το αναρτησα στη δικη μου Ιστοσελια για τους λιγους δικούς μου αναγνωστες και φιλους μου....
    Αποτελεσμα, να μη το δει κανενας ή να απαξιώσουν να βαλουν εστω ενα "μου αρεσει" (!!!) Την αμεσως επομενη μερα αναρτησα ενα βραχιλακι αςπροκοκκινο τον γνωστο "Μαρτη" και πηρε φωτια το "μου αρεσει" (στους λιγους και εκλεκτους φιλους που εχω αποδεχτεί και συνδιαλεγομαι στο Ιστολογιό μου)...,.
    Αυτο με πικραίνει, οχι τοσο για την αποδοχη ή οχι των δικών μου "σοφιών" αλλα για την ασχολία των συνελληνων μονον με ελαφρά αναγνώσματα και να αποφεύγουν τα ουσιώδη και σημαντικα για την ιδια τη ζωή μας...
    Χωρις κανενα παραπονο ή πνευμα χειραγώγησης. Μακρια απο μενα τετοιες δοξασίες .... Απλά, οι σκεψεις και προβληματισμοί της στιγμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή