theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

ΓΑΤΗΣ.....

Eurydice Vlassi
07.05 υπνοδωμάτιο
γάτης ξυπνητήρι: ΝιαΑαρ
εγώ με το ένα μάτι βαθειά στ’ όνειρο: Μμμμμμ... μισό λεπτό
γάτης σπαστικός: ΝιααάαΑΑαάααρ
εγώ με το μαξιλάρι στη μούρη: Λίγο ακόμη, άσε με! 

γάτης διάολος: Νιαααα-νιαααα-νιααΑΑάρ…
εγώ διαολισμένη: Σηκώνομαι είπα!

07.10 κουζίναγάτης εξαποδός: Νιά-νιά-νιά-νιά-νιάρ …
εγώ μπαϊλντισμένη - η απαίτηση μ εξαντλεί: Τώρα! μισό, ν’ ανοίξω την κονσέρβα ανόητε!
γάτης τάξε υπάκουος: νι-α…

07.20 σαλόνι
γάτης μ@λ@κας: Νιάου
εγώ επιτομή αποφασιστικότητας: Τι τρέχει; δεν σου ‘φτασε; ααα τώρα θα περιμένεις να πιώ καφέ κι αν σου χρωστώ μπουκίτσα το συζητάμε after…
γάτης αποκαρδιωμένος: νννννννννν…
εγώ κι η τοσοδούλα πύρρειος νίκη μου: Έτσι! Όπως το λες!
Παίρνοντας τις πατούσες και την ουρά του, μου γυρνά την πλάτη με ύφος απέχθειας, τ αυτιά τσίτα πίσω κι ένα απαξιωτικό ννννννννννιαρ με ό, τι εννοεί αυτό και τα πηγαίνει στο μπαλκόνι. Μετά την μάσα, η μυστήρια έξη του -η κατHνιά στο αίμα- τον φέρνει μέσα απ τα κάγγελα να παρατηρεί αφ υψηλού τα ελάχιστα που παίζουνε στην γειτονιά, αυτόν τον καιρό οι μέλισσες πάνε διακοπές κι έχει αδειάσει η Κυψέλη...
Αλήθεια, νιάου η μιάου; Αν το πω σωστά θα συννενοούμαστε καλύτερα; 😏

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου