theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑ Περίθαλψη το 1983.. ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑ Περίθαλψη το 2018.

Του Σωτήρη Χ. Σωτηρόπουλου
        Ακούγοντας τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού της χώρας να μιλάει στα Χανιά, για την αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης σε νέες βάσεις, μου ήρθαν αυτόματα κάποιες σκέψεις προσωπικές και κάποιες δικές μου (ρομαντικές, αλλά με βαθιά πίστη) πριν 38 χρόνια, το 1980 μέχρι το 1985, όταν κι εγώ έπαιζα τότε ένα ρόλο για την βελτίωση της Υγείας του λαού.
       Λοιπόν, όταν ως Γραμματέας της Επιτροπής Υγείας του ΠΑΣΟΚ και συμμετέχων με καθοριστικό ρόλο στο Σχέδιο Υγείας του ΕΣΥ, αλλά και ως συνδικαλιστής Πρόεδρος των Γιατρών ΙΚΑ Αθήνας και όλης της Ελλάδας, ήμουν ο μοναδικός (στην 5μελη Επιτροπή) που υποστήριζα με πάθος την εφαρμογή στο Σχέδιο του ΕΣΥ την προτεραιότητα στη ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΊΑΣ και με έναρξη από την Επαρχία. Και μετά την ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑ (ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ) επίσης με εφαρμογή από την Επαρχία και αργότερα Αθήνα-Πειραιά-Θεσ/νίκη.
       Κανείς δεν με άκουσε τότε, μόνο ο σπουδαίος Υπουργός Παρασκευάς Αυγερινός συμφωνούσε κάπως μαζί μου, αλλά τον εξοβέλισαν στην Ευρώπη και έβαλαν Υπουργό Υγείας τον λαϊκιστή Γιώργο Γεννηματά που εγώ τον χαρακτήρισα τότε δημόσια "νεκροθάφτη του ΕΣΥ"... Και ήταν!


 
      Και έτσι, δυστυχώς, δικαιώθηκα με τα επομενα και σημερινά χάλια στην Υγεία. (και βεβαίως ήταν ο βασικός λόγος αποχώρησης μου από το κόμμα του ΠΑΣΟΚ, το 1983)...
         Τώρα ο Πρωθυπουργός εξαγγείλει αυτό που έπρεπε να γίνει πριν 33 χρόνια (το 1985 εφαρμόστηκε το ΕΣΥ)!!!...
              Μακάρι να μην είναι πάλι λόγια του αέρα...
              Για να δει άσπρη μέρα ο χειμαζόμενος πολιτης, ιδιαίτερα στην Υγεία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου