theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΝΤΕΡΛΙΚΩΜΑ ΜΕΤΑ ΑΚΡΑΤΟΥ ΟΙΝΟΥ ΣΤΟ ΞΩΚΛΗΣΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΩΔΩΡΩΝ

   Τι να πω, όταν λογαριάζω κάτι, προγραμματίζω τότε όλα μου έρχονται ανάποδα. Φέτος λοιπόν για τους Αγίους Θεοδώρους, που είναι και η γιορτή μου, ήρθα από το προηγούμενο Σάββατο με χαρά να διοργανώσω το ωραίο μας τσιμπούσι στο γνωστό ξωκλήσι με τον Λυμπέρη και τον φίλο μου τον Παπακώστα, αλλά όλα πάνε στραβά. 
    Από την Καθαρή Δευτέρα ήμουν με πυρετό για τρεις μέρες και μούτζωτα που λέμε. Η κυρία που θα μου έφτιαχνε ένα ταψί  πατροπαράδοτη Κολοκυθόπιτα μου δήλωσε ότι πλέον αδυνατεί. Οπότε αυτό το θεσπέσιο αριστούργημα τζίφος....

  Πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρουμε και αύριο στο ξωκλήσι των Αγίων Θεοδώρων: και την Παέγια με διάφορα θαλασσινά θα μαγειρέψουμε και το τσιμπουσάκι θα λάβει χώρα με τον οίνο του Λυμπέρη να ρέει ακρατώς  κατά τα ειωθότα και δε βαριέσαι και το τραπέζι με αγαπητούς φίλους και μερικούς συγγενείς θα το κάνουμε. Η διάθεση και η ...όρεξη.θα είναι στα ΄ύψη, όπως πάντα!!!
 Έτσι για να σκάσουν μερικοί μερικοί που με κακολογούν αδίκως.....και ο σατανάς ο Πάν που δεν με αφήνει να ησυχάσω.... 
  Εξυπακούεται ότι στο ξωκλήσι είσαστε όλοι καλεσμένοι - το μοναστήρι να είναι καλά - εκτός βεβαίως - βεβαίως τους κρυόκωλους και τις κότες όπως έλεγε το άσμα του αξέχαστου Λουκιανού!  
                                      ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΧΩΡΑΜΕ 
                                         ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ!!