theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη τρεις του νοικοκύρη ....

    Κ Υ Ρ Ι Α Κ Α Τ Ι Κ Ο    
Α Π Ο Λ Υ Τ Ι Κ Ι Ο   
    Δεν είναι και μικρό πράγμα αυτό που βρήκε τη Sugartown, ίσως να συμβαίνει για πρώτη φορά στις Α/Δ εκλογές της χώρας. μετά τον Καλλικράτη σίγουρα. Πάντως δεν φαντάζεστε τι λένε και τι ισχυρίζονται οι λεβέντες για την "πόρτα" που έφαγαν κατάμουτρα.  
  Μετά το τρανταχτό μπαμ μίλησα με έναν - ας πούμε φίλο - πανταζικό μέχρι τα μπούνια, που κάπου κάπου τα λέμε και ακούστε τι μου είπε:
    -  Τι λες μωρέ, δεν ξέρεις τίποτα εσύ; Και από πάνω έχεις το θράσος να ρωτάς; 
    -  Σοβαρά μιλάς; Τι έκανα εγώ;

    - Δεν το βλέπεις; Είναι φως φανάρι, εσείς οι παλιοσυριζαίοι δώσατε πήρατε και τα φέρατε τα πράγματα τούμπα...Ο κόσμος στα καφενεία το λέει και το παραλέει ότι είναι δάκτυλος του Σύριζα...
      Με πιάνουν τα γέλια και συνεχίζει:
     - Δε μου λες εσύ που κάνεις τον ξερόλα γιατί αυτό δεν έγινε και το ΄14 που είχατε φάει όλοι τα λυσσακά σας να ακυρώσετε τις εκλογές αλλά πείρατε τα ..τέτοια μου..γιατί τότε ήσαν άλλοι στα πράγματα..
   Δηλαδή τότε επί Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ η δικαιοσύνη ήταν ανεξάρτητη και  τώρα επηρεάζεται και φαλκιδεύεται από τον ΣΥΡΙΖΑ;
    -Ναι αμέ ακριβώς έτσι είναι αλλά που θα πάτε ..έρχονται εκλογές και θα πάτε στο σπιτάκι σας..
   ¨- Έτσι που τα τοποθετείς καλά να πάθετε, είσαστε όλοι χειρότεροι από τον αφέντη σας, το ευχαριστήθηκα!

Αυτά ανταλλάξαμε και ήρθαν στο μυαλό μου ότι συνέβηκε στις εκλογές του ΄14, που όλοι νομικοί  και άλλοι σχετικοί μας διαβεβαίωναν ότι θα πηγαίναμε σε νέες εκλογές. Όλα είναι γραμμένα στα κιτάπια του μπλογκ και σε μια στιγμή θα σας τα παρουσιάσω. ΄
   Σήμερα ταιριάζει να διαβάσετε ένα προφητικό αρθράκι πριν 4 χρόνια.
            ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ***** κλικ ΕΔΩ
Υστερόγραφο
  Ο Πανταζής μαζί μου είναι λαλίστατος και πολλές φορές με παίρνει και τον παίρνω τηλέφωνο. Κατά καιρούς μου έχει πει ότι κι αν του σούρνω όλα τα γράφει στα ..παλιά του υποδήματα. Τέλος πάντων από χτες το μεσημέρι που έπεσε η μπόμπα, τον έχω πάρει πάμπολλες φορές αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. 
       Όπως δε διαβάζουμε στον τύπο θα κάνει ένσταση γιατί υποστηρίζει ότι η στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων, έληξε  στις 18 Ιανουαρίου του 2019, ένα χρόνο μετά τη δικαστική απόφαση που την επέβαλε. Ακριβώς αυτά που έλεγε στο βίντεο της Τετάρτης το οποίο δημοσιεύσαμε και χθες και επειδή είναι λίαν επίκαιρο το δημοσιεύουμε και σήμερα. Υποστηρίζει δε ότι  το «Πρωτοδικείο εκτελεί εντολές άλλων» [Τι μου λέι ο "φίλος" πιο πάνω;]

[Εγώ καλά σου τα λεγα και μ΄άκουγες παράλογα...]

1 σχόλιο:

  1. και η πλάκα είναι αγαπητέ φίλε ότι από άποψη, ύφους, ήθους και φιλαληθείας ο Πανταζής είναι πιο συριζαίος και από τον Τσίπρα! Να σου θυμίσω επίσης ότι ήταν ο πρώτος δήμος στο πανελλήνιο που εξέδωσε ψήφισμα στήριξης υπέρ της κυβέρνησης. Για πέστα αυτά του φίλου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή