theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!




   Νομίζω αγαπητές μου φίλες και αξιοσέβαστοι φίλοι [1] - εχθρούς είμαι σίγουρος δεν έχω, αντίθετους όμως πολλούς - ότι αρκετά έχω γράψει και έχω περιγράψει επισταμένως περί τα αυτοδιοικητικά εκλογικά του δήμου μας και είναι καιρός να κάνουμε μια παύση [2] και να το ρίξουμε στα γενικά.
  Σπολάτι πια, η Ν.Δ. δεν έχει το θεό της. Θα ξανανοίξει  τη ....Μακρόνησο.   
Όμως NO PASSARAN!!!!!!
   

[1] Ο Οικονομόπουλος γελάει, αλλά μπορεί οι Ζουρτσάνοι είναι πολύ παραξηγιάρηδες, αλλά αυτός είναι Ζουρτσάνος κατά το 1/4, το   άλλο 1/4 είναι Τρανηλακιώτης και κατά 1/2 Φιλοθεάτης, δηλαδή ιμιντασιόν Ζουρτσάνος!!! [ Η φωτογραφία πάντως που προχτές τη χαιρετήσατε ουκ ολίγοι, κοντά στους εξήντα και..] ήταν καταδικό του έργο!]
[2] Αν είναι για την Αρήνη, τότε τέρμα η .....ειρήνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου