theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΛΙΑΚΩΝ [2019]

    Με την αρμόζουσα τιμή και την αγάπη να ξεχειλίζουν το Σάββατα το μεσημέρι γιορτάσαμε  τους τρεις  Ηλίες μας, πρωτοξάδελφα:

  •  Τον Ηλία Ντούφα που μαζί με τον αδελφό του το Σπύρο [πατριάρχης όλων μας}  έρχονται εδώ και πολλά χρόνια κάθε καλοκαίρι από την Μελβούρνη στο χωριό μας το Γιαννιτσοχώρι 
  • Τον Ηλία Γεωργίου Κόλλια και τον
  • Ηλία Νικ. Κόλλια, τον αδελφό μου 
Η γιορτή με το ανάλογο τραπέζι έγινε στην επιβλητική ταβέρνα ΝΕΔΑ του Παναγιώτη Νικολακόπουλου, με κοκόρια της Κανέλας και μακαρονάδα. Προς το παρόν δημοσιεύονται οι σχετικές φωτογραφίες, τα βίντεο με τους κυκλικούς χορούς και τους άλλους σε άλλη μας ανάρτηση. [1]
 1 ¨Ρε παιδί μου έπεσαν και πολλά σπουδαία συμβάντα μαζί. Το πανηγύρι στον Αλιά, η γιορτή των Λιάδων, ο αγώνας των παλαιμάχων στη Ζαχάρω και μη ξεχνάτε έχουμε και την ωραία θάλασσα με τις ελκτικές καντίνες, που κάθε μεσημέρι με τα τσίπουράκια φτειανόμαστε αρκετά...ι Δόξα τω Θεώ! (και ας μη πιστεύω σε τέτοια!). 
    Αλλά και το άλλο δεν είναι και μαζί μου και ο Λενάκος μου, που έχει παραμείνει στην Αθήνα για την υπέργηρη μάνας της. Ας τα εκατοστήσει η κυρά Κατίνα (3 λείπουν) έτσι όρθια και βλέπουμε..... Τι να κάνουμε, όσο περνούν τα χρόνια τόσο πιο πολύ γινόμαστε πακέτο....Οπότε είμαι σίγουρος ότι με νοιώθετε.....



























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου