theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

Οι κυκλικοί χοροί και οι ζεμπεκιές στο Γιαννιτσοχώρι!


     Να κάνουμε και μια μικρή, τόσο δα όσο η ..μπέσα του Μητσοτάκη, περιαυτολογία. Λοιπόν εγώ σε όποιο γλέντι κι αν βρεθώ χορεύω το απτάλικο "Πίνω και μεθώ", με έναν χαρακτηριστικό τρόπο, ας πούμε δικό μου και καμιά φορά το ζεμπέκικο "Τα νιάτα τα μπερμπάντικα". 
   Κάποτε που βρέθηκα στην Κωσταντινούπολη σε ένα κεντράκι στο Πέραν, θυμάμαι ακόμα το όνομα του "Γκαριμπάλντι" του Ιταλού επαναστάτη, εθνικού ήρωα, εκεί λοιπόν με το που σηκώθηκε ένας μάγκας να χορέψει μια βαριά ζεμπεκιά πετάει πρώτα την κομπολογιά του στην πίστα και μετά κάνει μια γύρα και χορεύει. 
   Αυτό το πήρα κι εγώ από τότε και κάνω ......το μάγκα. 
   Να με συμπαθάτε έτσι το αισθάνομαι και έτσι κάνω και σας το λέω..... 
   Το έκανα, που λέτε και προχτές  και μου λέει ο Αλέξης: <<πολύ μου άρεσε και τόσα χρόνια πρώτη φορά το βλέπω.. .>> 
  Πάντως πολλά φιλαράκια και λοιποί, το έχουν πάρει χαμπάρι και με ...κουρντάνε !!! 
  Ακούστε το τραγούδι, που είναι τόσο ωραίο και αθάνατο! 
Τσιτσάνης με τα όλα του!!!                        
                                                     



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου