theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Μπραβο στον ΟΣΕ!!! Βαράτε ποδαράκια μου...

      Την άμεση ανταπόκριση του ΟΣΕ ακολούθησε αναστάτωση και άμεση δράση από τα πιο ψηλά κλιμάκια.  Στις 12π.μ μου ήρθε ένα μήνυμα :  Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου  στο 694......./Χρήστος Οικονόμου.


    Το είδα στις 4.30 και τον παίρνω. Ήταν ο προϊστάμενος του τμήματος συντήρησης της γραμμής της Πελοποννήσου και τον πήρε ο υποδιευθυντής του ΟΣΕ. Ήθελε να μάθει περισσότερα και τον παρέπεμψα στο blog και στην "ΠΡΩΙΝΗ", που τα ήξερε.  Μου ανέφερε ότι έχει σταλεί ΄στον τόπο του ...εγκλήματος για αυτοψία ο  εργοδηγός από τον Πύργο (Θεόδωρος Κοψαλής) με διαταγή να προβεί στα ...δέοντα. Τόνισε δε ότι ο ΄νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πολύ αυστηρός. 
     Ενημερώθηκα ότι ήδη το 100 έχει επισκεφθεί την περιώνυμη διακλάδωση, οπότε επίκεινται ...εξελίξεις.
   Περιμένω να έρθω σε επικοινωνία με τον συνονόματο εργοδηγό και πάλι τα λέμε...... 
[Να σας πω κι 'να άλλο, κάποιος με ρώτησε από αυτούς του ΟΣΕ με τη μηχάνημα έγινε  η η ..ιστορία. Βεβαίως είπα δεν ξέρω γιατί όταν εγώ πέρασα την τρίτη το μεσημέρι κατά τις μία που πήγαινα για μπάνιο στο σημείο ήταν μόνο ο πρόεδρος και ένας άλλος, γείτονας εκεί δίπλα.  Πάντως πιστεύω ότι δεν πρέπει να ήταν μηχάνημα του δήμου. Δεν είναι βλάκες οι άνθρωποι όπως μερικοί-μερικοί συγχωριανοί μου, να μην τους ματιάσω.... ]

1 σχόλιο:

  1. ΜΗΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑ άρα οι συγχωριανοί σου, σε ξέρουν...... !!!!
    "Το κακό ξύδι το καθηκό του χαλάει !!".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή