theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011


ΦΩΤΗΣ ΜΑΝΤΖΙΩΡΟΣ
«Γι΄ αγάπες γράφω εγώ μονάχα»
MELBOURNE
AUSTRALIA

Δεν ξέρετε πόση τεράστια έκπληξη και μεγάλη χαρά ένοιωσα για όλα τα αγαπητά μας  PATRIOTAKIA  όταν πήρα στα χέρια μου ένα cd με τραγούδια από τη μακρινή Μελβούρνη. Τραγούδια ατόφια λαϊκά με στίχους βγαλμένους μέσα από τα ντέρτια του έρωτα, της αγάπης, της γλυκιάς καψούρας.
Και τα 12 τραγούδια είναι ένας ύμνος για τη γυναίκα, την αγάπη την πρώτη, την τωρινή και την επόμενη με ένα τρόπο ανθρώπινο αλλά υπερβατικό, επουράνιο, όπως ακριβώς της αξίζει. Ούτε ένα δε γράφει για την Πατρίδα, γιατί αυτή είναι δυο σκαλιά πιο πάνω!
Στιχουργός και στα δώδεκα τραγούδια είναι ο Φώτης Μαντζιώρος, από τον Αλιά, μετανάστης από τα εφηβικά του χρόνια στην Αυστραλία. Είναι γιος του μακαριστού μπάρμπα-Θανάση και της θεια-Μαριγούλας.  Ποιος δεν θυμάται το μπάρμπα-Θανάση ντυμένο στην πένα μέχρι τα βαθειά του γεράματα. Κολλαριστή μαγκιά  με εξάτμιση και κωλοκουβαρίστρα που λέγαμε τότες[1].
Ευτυχώς που η μνήμη έχει μείνει ατόφια για αυτούς τους ωραίους τύπους!
ΦΩΤΗ χίλια μπράβο με αγάπη από τη ΠΑΤΡΙΔΑ!!!

Ιδού οι στίχοι του πρώτου τραγουδιού που έχει δώσει και τον τίτλο στο cd:

Η έμπνευση τελειώνει/ τι άλλο πια να γράψω
Ότι κι αν γράψω τώρα εγώ / μου έρχεται να κλάψω.(χ2)
Για αγάπες γράφω μονάχα / για αγάπες που πονάνε
Για αγάπες που πληγώνονται / που φεύγουν και πάνε
Κάποια κι εγώ αγάπησα / και με ΄χει πια προδώσει
Τα όνειρά μου γκρέμισαν / λίγο πριν ξημερώσει (χ2)
Για αγάπες γράφω μονάχα / για αγάπες που πονάνε
Για αγάπες που πληγώνονται / και φεύγουνε και πάνε.


[1] Φώτη σε παρακαλώ μην αμελήσεις, πρέπει να γράψεις ένα τραγουδάκι για το μπάρμπα Θανάση και ένα για τον μπάρμπα Χρήστο τον Ντούφα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου