theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Ο ΜΑΓΚΑΣ Ο ΖΑΧΑΡΑΙΟΣ.......


                         - Ζαχαραίος είμαι κι δεν ξέρω τι να ψηφίσω:
                                     ΝΑΙ Ή ΟΧΙ...
                         - Σώπα; Και τι δουλειά κάνεις;
                         - Έχω μαγαζί...
                         - Μπράβο ρε μάγκα
                         - Ναι αλλά....
                         - Τι αλλά;
                         - Εδώ οι άνθρωποι δεν έχουν μπέσα άλλα λένε κι 
                                  άλλα κάνουν       
                          - Και εσύ;    
                          -Εγώ ότι κάνω το λέω, αλλά ούτε λέω                               
                                   ούτε κάνω..
                          - Σίγουρα με δουλεύεις..
                          - Δε ξέρεις ότι εδώ στη Ζαχάρω ο ένας δουλεύει τον
                                 άλλον,,, Δεν βγάζεις άκρη
                          -Έχετε πολλούς τέτοιους;
                          - 0υ οι μισοί και παραπάνω...
                          - Ε..άκου να δεις έμαθα ότι όποιος  δεν ψηφίσει  
                                   δαγκωτό ΟΧΙ, θα την πληρώσει ακριβά, 
                                   άσε που θα διαγραφεί κι  από τον δήμο...
                          - Βγήκε καμιά διαταγή; 
                           -Τι διαταγή μιλάς:.Τι εξουσία είμαστε, εγώ.                                και ο κουμπαράκος μου!!!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου