Ο δήμος Ζαχάρως με κύρια στοιχεία τη διάβρωση των δημοσίων υπηρεσιών, την αλλοτρίωση των συνειδήσεων και την επικυριαρχία των πεποιθήσεων τύπου Sugartown που μας έχουν κάνει σούργελο σε ολόκληρο το πανελλήνιο, σε συγχορδία με τις δήθεν λαοκρατικές αντιλήψεις περί του Πανταζή, αναστενάζει. Το δε μέτωπο της γενικής αποκάθαρσης και της αποκαθήλωσης είναι μπερδεμένο στα ίδια του τα δίχτυα.
Τελικά το ψηφοδέλτιο του Αλεξανδρόπουλου με το όνομα ΝΕ.ΔΑ[1] που στηρίζεται από το ΠΑΣΟΚ και που ευελπιστεί να παίξει το μοχλό της αλλαγής, αποτελεί ένα αμάλγαμα διαφόρων προσώπων, όπου κυριαρχεί ο οπορτουνισμός και παραδίπλα ποζάρουν τυχοδιωχτικά στοιχεία, ύποπτα αν όχι διαπλεκόμενα. Το τραγούδι «όλαρία όλαρα» ταιριάζει απόλυτα. Πώς το λέει; Ο γραμματέας μαζί με τον αλήτη και η παρθένα με το Σατανά… Ο γάμος της Αλέξαινας. Απαράδεκτα συμπεθεριά και αλισβερίσια. Μα είναι δυνατόν να συσκέπτονται και να αποφασίζουν στο ίδιο τραπέζι τόσο διαφορετικά και αντίθετα πρόσωπα; Από τη μια μεριά λύνει και δένει ο λεγάμενος και από την άλλη κάθεται ο απηνής διώκτης του επί δέκα ολόκληρα χρόνια, ο Μπάμπης ο Σαντάρμης. «Πλέον το πιο επιτακτικό καθήκον του κάθε ανθρώπου είναι η προάσπιση και η περιφρούρηση του περιβάλλοντος που είναι η επιδερμίδα και το κοινό σπίτι μας. Ειδικά για τον τόπο μας αυτό έχει μεγαλύτερη αξία και σημασία. Η περιοχή δίπλα στην αιγιαλίτιδα ζώνη από τον Καϊάφα μέχρι κάτω τη Νέδα είναι χαρακτηρισμένη ως Natura. Αυτό και μόνο την προφυλάσσει από παράνομες κτήσεις, επεκτάσεις και καταπατήσεις. Όμως η περιοχή είναι ένα μεγάλο φιλέτο και πολλοί επιτήδειοι την εποφθαλμιούν και δυστυχώς υπάρχουν δυο – τρεις περιπτώσεις αμαρτωλές και καραμπινάτες από το παρελθόν. Η μία είναι η καταπάτηση στην παραλία της Ζαχάρως, από τα χρόνια της χούντας που έχει πολλούς δράστες (αλήθεια με ποιο τρόπο γίνεται η νομιμοποίηση αυθαίρετων;) και η άλλη είναι η γνωστή, πρόσφατη φαρσοκωμωδία, με ό,τι έλαβε χώρα στον Μπισxινόκαμπο ή πώς αλλιώς να το ονομάσουμε. Από τη μια μεριά ένας επιτήδειος και δη επιστήμων (αν και αυτό σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί βεβαίωση πιστοποίησης της εντιμότητας και αξιοπιστίας, τουναντίον, η επιστημολογία πολλάκις συνυφαίνεται με μια ..καρέκλα, με…. ένα μαχαίρι και τότε καθίσταται πολύ επικίνδυνη, δίκοπο μαχαίρι) επιχείρησε να ιδιοποιηθεί δημόσια περιουσία – παραθαλάσσιο φιλέτο και από την άλλη ένα ολόκληρο χωριό, το Μπισxίνι, με πρώτο μπροστά τον τότε πρόεδρό του, τον Μπάμπη Σαρντάμη, να ξεσηκώνεται και να παλεύει με όλα τα ένδικα μέσα εναντίον του κινητοποιώντας τις τοπικές αρχές (αστυνομία, εφορία, κτηματική). Δυστυχώς ή ευτυχώς ο λεγάμενος τυχαίνει να είναι πρώτου βαθμού συγγενής του υποψηφίου του ΠΑΣΟΚ και αυτό από μόνο του καθιστά τα πράγματα τουλάχιστον ….κουλουβάχατα, αν τουλάχιστον ο ίδιος, ο υποψήφιος, δεν βγει να αποκηρύξει δημοσίως αυτές τις επίμονες και επί χρόνια ποταπές πράξεις. Το όλο θέμα είναι πέρα για πέρα ΠΟΛΙΤΙΚΟ, πόσο μάλλον για τον πολίτη που θέλει να γίνει ο πρώτος του δήμου. Επίσης πριν αρκετά χρόνια είχε γίνει απόπειρα ιδιοποίησης και στην παραλία του Γιαννιτσοχωριού από τον ίδιο τον τότε πρόεδρο, αλλά ευτυχώς αποκρούσθηκε εν τη γενέσει»
Αν δεν απατώμαι ακόμη είναι στα δικαστήρια, εκτός εάν σφίξουν τα χέρια, πράγμα που πολύ φοβάμαι. Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο, ο διάβολος με το λιβάνι; Λόγω της σοβαρότητας του θέματος, μια και αυτό είναι καθαρά πολιτικό και όχι μια προσωπική διαφορά για τα σύνορα ενός χωραφιού , παρά τον κίνδυνο της υπερβολής,
επαναλαμβάνω εδώ ολόκληρη την υποσημείωση του άρθρου της 8/10:
Αν δεν απατώμαι ακόμη είναι στα δικαστήρια, εκτός εάν σφίξουν τα χέρια, πράγμα που πολύ φοβάμαι. Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο, ο διάβολος με το λιβάνι; Λόγω της σοβαρότητας του θέματος, μια και αυτό είναι καθαρά πολιτικό και όχι μια προσωπική διαφορά για τα σύνορα ενός χωραφιού , παρά τον κίνδυνο της υπερβολής,
επαναλαμβάνω εδώ ολόκληρη την υποσημείωση του άρθρου της 8/10:
Ξέρετε τι υποστηρίζει ο Μπάμπης για τη συμπόρευση; Έκανα πίσω λέει και συμπαρατάχθηκα, θυσιάστηκα για το κοινό καλό, προκειμένου να φύγει ο Πανταζής. Καλύτερα να συμμετέχω και εγώ για να μπορώ να ελέγχω τα πράγματα. Μα καλά ρε Μπάμπη τι στρατηγική είναι και τούτη; Σφάξε με Αγά μου να αγιάσω; Δύο βήματα πίσω και ένα μπροστά; Έστω ότι μεθαύριο εκλέγεται δήμαρχος ο Αλεξανδρόπουλο. Υπεύθυνος για τα οικιστικά σχέδια, natura και παρανατούρα δεν θα είναι ο λεγάμενος; Ή νομίζεις ότι αυτοί οι κύριοι και κυρίες θα πάρουν το μέρος σου σε επιτήδειες και ύποπτες τέτοιες πράξεις. Απλώς αυτές θα εκτελεσθούν με δημοτικές αποφάσεις και εσένα, εάν συνεχίσεις, θα σε στύψουν σαν λεμόνι και ας είσαι και πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου. Από τέτοια ο δήμος έχει μεγάλη προϊστορία. Οι γνωστές κουστωδίες και οι κάθε λογής παρατρεχάμενοι αχυράνθρωποι πάσχουν από χρόνια αγκύλωση των ώμων από τα πολλά παλαμάκια, όπως λέει κι ο κουμπάρος μου, ο Ζήρος. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, η υπόθεση με τον λεγάμενο είναι η μισή ιστορία του Μπισχινόκαμπου, η άλλη μισή είναι με τους άλλους λεγάμενους. Μάλιστα μια κυρία απ΄ αυτούς διανθίζει το ψηφοδέλτιο-παστουρμά. Το όλο θέμα έχει διπλή διάσταση. Από τη μια αυτοί οι κύριοι κατηγορούνται ή έχουν καταδικαστεί κιόλας για καταπάτηση δημόσιας έκτασης, πράγμα που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο και από την άλλη όχι μόνο διατυμπανίζουν αλλά περηφανεύονται κιόλας ότι είναι μέλη του ΚΚΕ. Στη μικρή κοινωνία έτσι είναι κατοχυρωμένοι. Όμως από κατάλληλη και αρμόδια πηγή ενημερωθήκαμε ότι αυτοί οι κύριοι δεν έχουν καμία σχέση με το συγκεκριμένο κόμμα.
Ο Λένιν που πολλοί θα ήθελαν να έχει ξεχασθεί αλλά αυτός παραμένει ογκόλιθος, έλεγε: θα συνεργασθώ με το διάβολο για να διώξω τον αρχιδιάβολο. Ναι αλλά εδώ έχουμε μεταστροφή και μπέρδεμα των προσώπων και των ρόλων τους. Ποιος είναι ο διάβολος και ποιος ο αρχιδιάβολος.; Κατανοητόν;
Εν κατακλείδι η ΝΕ.Δ.Α. παίζει το ρόλο της κολυμπήθρας του Σιλωάμ, το βωμό κάθαρσης αμαρτιών και εξαγνισμού συνειδήσεων[2].
Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑΣ
Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑΣ
ΕΔΩ όχι μόνο επιτρέπονται τα σχόλια, αλλά επιζητούνται
[1] Εάν δείτε το βιβλίο «ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΕΝΘΥΜΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΑ» του υπογράφοντος για αυτό το blog, αυτή η ονομασία ήταν υιοθετημένη το 2002 από τους τρεις φίλους: Αβραμόπουλο Άρ., Ζήρο Γ. και Κόλλια Θ στην τότε δημοτική κίνηση που επιχείρησαν να στήσουν. Άλλο θέμα εάν δεν ευοδώθηκε αυτή η προσπάθεια, η ονομασία όμως είναι καταγεγραμμένη χωρίς να έχει κατοχυρωθεί. Αυτά έτσι για την ιστορία αυτού του τόπου και την…πατρότητα της ΝΕ.Δ.Α.
[2] Τώρα τελευταία, μετά την κατάθεση των ψηφοδελτίων έκανα πολλά τηλέφωνα στον ίδιο το Μπάμπη, μια και είμαστε φίλοι από παλιά. Ακόμη αναρωτιέμαι γιατί δεν το σηκώνει!. Τι να κάνει όταν πριν λίγες ημέρες είχαμε δεσμευθεί απόλυτα ότι δεν θα συμπράξουμε υπ΄ αυτές τις αμαρτωλές συνθήκες. Κατανοώ πλήρως τη..φουρτούνα του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου