- Τελικά οι Φουρλής – Νικολετόπουλος, εκφραστές της δεξιάς στη Ζαχάρω, απεσύρθησαν και δεν κατεβάζουν καν ψηφοδέλτιο παρά τις τόσες παράτες και τα εσωτερικά ..γκάλοπ. Ο μεν Νικολετόπουλος έθεσε τις δυνάμεις στο ψηφοδέλτιο του Αλεξανδρόπουλου, ίσως λόγω επαγγελματικής αλληλεγκύης (γιατροί γαρ αμφότεροι), ο δε Φουρλής πήγε στο σπίτι του. Βεβαίως, συνήθως είναι αναγκαία η θαλπωρή της οικίας αλλά πολλάκις το ίδιο το σπίτι γίνεται χωματερή ονείρων και βλέψεων για τα κοινά.. Άλλοι λένε ότι τα δεν τα βρήκαν μεταξύ τους και άλλοι ότι τα βρήκαν…μπαστούνια και έκαναν όπισθεν ολοταχώς. Η γιαγιά μου αν είχε καρούλια…..
- Ο Μπούσμπουρας το βιολί του. Εδώ ταιριάζει το τούπανε του παπά να χέσει και έκατσε και ξεκολιάστει. Εντάξει κύριε Γιώργο, ο κόσμος δε σε πάει. Τι φταίει; Δεν ξέρω. Ίσως η …Μερσεντές σου, ίσως η αστική …μαγκιά σου. Όλα και τίποτα. Σημασία είναι ότι η αφεντιά σου θεωρείται παρωχημένη. Τριάντα πέντε (35) υποψηφίους σε όλο το δήμο. Νομίζω - και να με συμπαθάς κυρ Γιώργο- καλό είναι να αποσυρθείς από την κούρσα, εκτός εάν το πουλέν, παρά τη Βουνούκα περί άλλων …..τυρβάζει.
- Το ψηφοδέλτιο του ΄λαοπρόβλητου΄ Πανταζή χαρακτηρίζεται ότι έχει μικρή εμβέλεια στην ίδια την πόλη της Ζαχάρως. Όμως γενικώς στα άλλα διαμερίσματα έχει ισχυρή αντιπροσώπευση και παρουσία. Κατά τα άλλα , το ξανατονίζω ότι ισχύουν όσα γράφτηκαν στο άρθρο της 8/10 εδώ στο ίδιο μπλόγκ. Μόνο μια παρατήρηση για εκείνο το λαοπρόβλητος που εντέλει με το πιπίλισμα που κάνουν, απαξιώνουν τη σημασία του ίδιου του λαού[i]
Το άλλο κομμάτι, περί των άλλων υποψηφίων τα αφήνουμε για άλλη φορά. Από τώρα σας το λέω ότι έχει πολύ ενδιαφέρον. Κολυμπήθρα του Σιλωάμ, εξαγνισμός, σφάξε αγά μου να αγιάσω, θυσιάζομαι για το καλό και άλλα πολλά. Με δυο λόγια θα πέσουν χοντρά γέλια. Μέχρι να γραφτούν καλό είναι εσείς να θυμηθείτε το τραγούδι Όλα ρία, όλα ρα του Σαββόπουλου και τα ξαναλέμε λίαν συντόμως.
[i] Πότε και πού ο Δήμαρχος πήρε το μέρος του αδύνατου, του εργάτη, του μετανάστη, του αγρότη; Ας πάμε στον κακόμοιρο τον αγρότη μια και οι περισσότεροι πολίτες του δήμου είναι αγρότες: Η δημοτική αρχή δεν έχει ευθύνη για το απαράδεκτο καθεστώς της εμπορίας και διακίνησης των αγροτικών αγαθών; Ούτε στις τρίτες χώρες ο άμοιρος και ανυπεράσπιστος παραγωγός, αγρότης αφήνεται στα δόντια του λύκου. Ακριβώς τέτοια είναι η περίπτωση όταν ο ανθρωπάκος στη τύχη έρχεται σε άμεση επαφή και νταραβέρι, με τον έμπορα, που στην προκειμένη περίπτωση κάνει ότι γουστάρει και κουμάντο δε δίνει σε κανέναν και για τίποτα. Ο αγρότης το θύμα, το κορόιδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου