theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΚΙΤΣΑΡΙΟ ΠΑΕΙ ΑΝΤΑΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΪΚΙΣΜΟ

ΑΧ ΡΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙ, 
ΟΠΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ
...
    Για το χωριό μου, που τόσο αγαπώ, όπως όλοι οι συμπατριώτες μου και ίσως λίγο παραπάνω, έχω αναφερθεί κατά κόρον. Οι σχετικές αναρτήσεις περνούν τις 100 και οι περισσότερες είναι κριτικές μέχρι σφόδρα επικριτικές. Πολλές είναι έντονα ριζοσπαστικές, αυστηρά κατηγορηματικές και επειδή λέω την αλήθεια, όσο πικρή κι αν είναι, και  δεν μασάω τα λόγια μου, αλλά λέω τη σκάφη σκάφη και τα σύκα σύκα, για πολλούς συμπατριώτες είμαι το κόκκινο πανί, ο αποδιοπομπαίος τράγος. Όμως είμαι σίγουρος ότι όλοι  κατά βάθος αποδέχονται τα περισσότερα, ακόμη και αυτοί που έχουμε κόψει οποιαδήποτε επαφή και σχέση. Εγώ πάντως όλους τους αγαπώ...αν και με έχουν πληγώσει επανειλημμένως. 
   Πού να κοιτάξω και τι να πρωτοαναφέρω; Την αποχέτευση(1) τα περιβαλλοντικά εγκλήματα κυρίως στην παραλία, αμμοληψίες, κοπή δένδρων, που πρόεδροι και παραπρόεδροι τα έχουν κάνει     ..χάπια κι ας επιτελούνται μπροστά στα μάτια τους; 
      Και να και ένα καινούργιο που ....βγάζει μάτια. Τώρα τελευταία έχουν κρεμάσει μια γιγάντια ταμπέλα στο κοινοτικό κατάστημα που το βάπτισαν "Γιακουμής Γιακουμόπουλος"΄. Ο τιμώμενος είναι ο πρόεδρος της κοινότητας επί 26 συνεχή χρόνια. Επουδενί δεν αρνούμαι ότι το κτίριο είναι ιδέα και έργο δικό του. Ναι, να χειροκροτήσουμε τις ενέργειες και ακάματες προσπάθειες του Γιακουμή και όλοι αποδεχόμαστε να μνημονευθεί, όχι όμως με αυτόν τον τρόπο. Αυτός ο τρόπος είναι ασχημοσύνη  και παρατυπία, διαπερνά κι αυτή την ασχετοσύνη.  Παντού σε τέτοιες περιπτώσεις τοποθετούν μια μαρμάρινη   πλάκα σε μια περίοπτη θέση 
{ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ....
ΕΠΙ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑΚΟΥΜΗ ΓΙΑΚΟΥΜΟΠΟΥΛΟΥ} 

Δυστυχώς τέτοιο  κιτσαριό δεν έχουμε συναντήσει πουθενά........
Αλλά τι έχουμε γράψει πολλές φορές; Ο καθένας διαφημίζει ότι είναι και ότι παράγει!

Γ


(1) Δυστυχώς άλλο δεν έπαιρνε, κλήθηκε ο εισαγγελέας κάτι έγινε αλλά ...αεράκι ήταν και πέρασε, η κατακραυγή όμως για μένα     .....βασιλεύει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου