theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΜΙΑ ΤΡΥΦΕΡΗ ΑΝΑΡΔΟΜΗ 40 ΧΡΌΝΙΑ ΠΡΙΝ....

Με μεγάλη χαρά προχθες λάβαμε ένα email, από έναν αγαπητό φίλο 
από εκείνα τα αλλοτινά χρόνια, που μας γεμίζουν όλους τρυφερές αναμνήσεις....
Η χαρά έγινε ένα με την έκπληξη όταν αντιλήφθηκα  το θησαυρό που περιέκλειε! 
Αγαπητέ Θεόδωρε,
      Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ό,τι καλύτερο για τη Νέα Χρονιά, που σε λίγο θα έλθει.
     Η τυχαία συνάντησή μας το καλοκαίρι, ύστερα από σαράντα (40) χρόνια, μου ξαναθύμισε τη φιλοξενία λίγων ημερών, που μου πρόσφερες εσύ και ο Γιώργος Ασημακόπουλος στο σπίτι σας στη Θεσσαλονίκη, όταν έκανα την στρατιωτική μου θητεία. Σας είμαι υπόχρεος για πάντα.
      Καθημερινά επισκέπτομαι το ιστολόγιό σου και παρακολουθώ τα συμβαίνοντα στην γενέτειρά μου. Διαπιστώνω ότι είσαι ένας άνθρωπος με πολλά ενδιαφέροντα και ευαισθησίες, που σε πολλά σημεία συμπίπτουν με ανάλογες δικές μου.
     Τώρα που έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο, συνταξιούχος γαρ, ασχολούμαι κι εγώ με διάφορα ευχάριστα πράγματα όπως ζωγραφική, βίντεο, φωτογραφία και γράψιμο. Πρόσφατα τελείωσα μια συλλογή από μικρά βιωματικά αφηγήματα των παιδικών μου χρόνων, που απ΄ ό,τι μου λένε όσοι τα διαβάζουν, έχουν άρωμα τόπου και εποχής. Σκέφτηκα ότι μπορούσαν να ενδιαφέρουν το ιστολόγιό σου. Αν και εσύ έχεις την ίδια γνώμη ευχαρίστως θα σου τα στείλω.
Για σήμερα, επειδή είναι γιορτάδες μέρες, σου στέλνω ένα βιντεάκι που έφτιαξα, με σκίτσα που είχα κάνει το 1981, για την τότε θρυλική εκπομπή του Γ΄ Προγράμματος  ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ .
Σε χαιρετώ
                                               Κώστας Περδίκης
                                              Πολιτικός Μηχανικός
Πραγματικά το εμπλουτισμένο βίντεο με τα σκίτσα του Κώστα είναι μια αξιόλογη δουλειά με μπόλικο μεράκι αλλά και ευαισθησίαμε ταλέντο αστείρευτο. Μπράβο Κώστα!!!Το δεβιβλιαράκι με τα  9 μικρά αφηγήματα που ζωγραφίζουν ένα από το πιο συγκηνιτικό κομμάτι της ζωής στην πόλη της Ζαχάρως, θα το αναρτήσουμε με μεγάλη μας χαρά!!!  Έτσι για να πάρετε μια μικρή γεύση, αντιγράφω τους τίτλους:  

Πρώτη μέρα στο σχολείο /Η τιμωρία  /Σινέ Ολυμπία / 
Ο ΚαραγκιόζηςΣινική μελάνη /     
Ο Νιόνιος  / Hercules /
 Κοτόπουλο με χυλοπίτες /
 Guernica 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου