theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Trump .....Ο ΘΕΟΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για trump





Une fois décédé, George Bush, Barack Obama et Donald Trump
se retrouvent devant Dieu pour être interro.
Dieu demande à Bush: “En quoi crois-tu”?
Bush répond: "Je crois en une libre économie, une Amérique forte. La nation américaine et tout le tra la la ..."
Dieu est impressionné par Bush et lui dit:
"Bien, viens t’assoir sur la chaise à ma droite"
Dieu va vers Obama et lui demande:
"En quoi crois-tu”?
Obama répond: “Je crois dans la démocratie, l’aide aux pauvres, la paix mondiale,etc. .... ".
Dieu est réellement impressionné par Obama et lui dit:
'Très bien, viens t’assoir sur la chaise à ma gauche"
Finalement Dieu rencontre Trump: “En quoi crois-tu”?
Trump répond :
"Je crois que tu es assis sur ma chaise”.
Είναι λέει ο Μπους, ο Ομπάμα και ο Τραμπ μπροστά στο Θεό,
ο οποίος τους υποβάλλει ερωτήσεις για να τους κατατάξει.
Ρωτάει πρώτα τον Μπους :
Και δε μου λες εσύ, τι πιστεύεις γενικά ;
Εγώ Κύριε πιστεύω στο Αμερικάνικο όνειρο : Να έχουμε Δημοκρατία, δικαιοσύνη, να έχουμε μια Παγκόσμια Ειρήνη και …τραλαλα!
Ο Θεός εντυπωσιάστηκε από το …χείμαρρο των ιδεών του Μπους
και του λέει :
Εσύ πάρε μια καρέκλα και κάτσε από δω στα δεξιά μου.. .
Μετά γυρνάει στον Ομπάμα και του κάνει την ίδια ερώτηση :
Εγώ Κύριε πιστεύω στη Δημοκρατία για την Πατρίδα μας.
Νάναι η Αμερική μας πρωταγωνίστρια σε όλα, να βοηθάει τους φτωχούς, νάχουμε καλή Οικονομία και …τραλαλα . . .
Εντυπωσιασμένος ο Θεός του λέει :
Πάρε την άλλη καρέκλα και κάτσε αριστερά μου εσύ.
Και γυρνάει προς τον Τραμπ έτοιμος για την ερώτηση .
Αλλά ο Τραμπ τον …κατακεραυνώνει με ένα άγριο βλέμμα
και πριν προλάβει να πει κάτι ο Θεός του λέει :
Νομίζω ότι …κάθεσαι στην…καρέκλα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου