H «κηποτεχνική» στον αστικό
χώρο καλείται να συνυπηρετήσει – μαζί με άλλους
κλάδους- το κοινωνικό και πολιτικό αίτημα μιας πόλης
πλουραλιστικής, χωρίς τη μονοκρατορία του τσιμέντου, της ασφάλτου, των
ορθογώνιων σχημάτων και των ευθυγραμμίσεων.
Επί μία δεκαπενταετία, ακόμα και την περίοδο 1917-1920 που μαίνονταν οι
μάχες της επανάστασης, του εμφύλιου και της ξένης εισβολής, σε συνθήκες πείνας,
παγωνιάς και έλλειψης και των στοιχειωδών, συμπεριλαμβανομένου χαρτιού και
φιλμ, υπήρξε μια πρωτοφανής καλλιτεχνική έκρηξη σ’ όλους τους τομείς των τεχνών
Το «Πλανόδιον» ανθολογεί
αφηγήσεις για το «σημείο μηδέν»
Μαύρη κι άραχνη κωμωδία…
Πρωτοβουλία του Ορίζοντα γεγονότων
Συναρπαστική περιήγηση
Άνθη στην πόλη
Προσφορά στα γράμματα
Το προστατευτικό πλαίσιο αποδεικνύεται συχνά κλουβί, όπου δεσπόζει ο
Μαικήνας, ο χορηγός, ο επιμελητής, ο «ανιδιοτελής» κριτικός, ο
κονφορμιστής φιλότεχνος, ο κυνηγός επενδυτικών ευκαιριών…
1η Δεκεμβρίου
Θεατρικός μονόλογος
Του Γιάννη Ζήβα
αφήγημα
Τρεις συλλογικότητες της δασολογίας κρίνουν,
με αφορμή τις τελευταίες πλημμύρες
Απλήρωτοι εργαζόμενοι = ίδρυμα υπό εξαφάνιση
Λόγος και αντίλογος για το εθνικό σύστημα
προστατευόμενων περιοχών
Τυπικός μαφιόζος
1η Δεκεμβρίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου