theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!!

        Ετούτο πάλι πώς να το χαρακτηρίσεις. Οι απανταχού κλέφτες και απατεώνες  και τι δεν σκαρφίζονται προς εύρεση θυμάτων. Βεβαίως ψάχνουν και χτυπάνε για αθώους και αφελείς ανθρώπους που δυστυχώς στην κοινωνία μας αφθονούν.  Ρίχνουν τις πετονιές τους και που θα πάει κάποια ψάρια θα τσιμπήσουν. Σίγουρα η κοροϊδία καν δεν θα υπήρχε εάν παράλληλα  δεν θα υπήρχε στον κόσμο η αφέλεια. 
Τώρα δε με το διαδίκτυο  έχουν προσαρμόσει τις προσεγγίσεις τους με πολύ επιδέξιο τρόπο και χρησιμοποιούν όλα τα γνωστά και άγνωστα μέσα της τεχνολογίας. Τα αιτήματα φιλίας είναι καθημερινά και μάλιστα από ...μυστηριακές, σοβαρές κυρίες. Ως πρώτο δόλωμα διαθέτουν την ευγένεια με τη σέσουλα και τους σωρηδόν επαίνους με μεγάλα λόγια , θεά χάρη ...... 
     Τις προάλλες λοιπόν ΄δέχτηκα ένα μήνυμα, στο μέσιζερ 
μάλιστα, από ένα άγνωστο άτομο, την κυρία Füsun Tümsavaş
Αξίζει να διαβάσετε τι μαλαγανιές και τι μυθεύματα χρησιμοποιεί 
μπας και με πείσει. Τι λέτε δε θα τσιμπήσει κάποιος....Κόλλιας, 
μια και είναι ευνόητο  ότι το έστειλε σε πολλούς συνονόματους

Γεια σου Θεόδωρος Κόλλιας΄
Σας γράφω με μεταφραστή γλώσσας. Έψαχνα για κάποιον με αυτό το επίθετο 'Κόλλιας' οπότε όταν είδα το προφίλ σου στο Facebook αποφάσισα να σε προσθέσω και να σου γράψω αυτό το μήνυμα για να δω πώς μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον καλύτερα. Είμαι η κυρία Füsun Tümsavaş, τραπεζικός υπάλληλος εδώ στην Κωνσταντινούπολη Τουρκία με την ISBANKASI. Νομίζω ότι είναι επιθυμία Θεού να σε βρω τώρα. Κάνω μια σημαντική επιχειρηματική συζήτηση που θέλω να μοιραστώ μαζί σας και πιστεύω ότι θα σας ενδιαφέρει γιατί σχετίζεται με το επίθετο/εθνικότητά σας και θα ωφεληθείτε από αυτήν.
Ο αείμνηστος κ. Adrián Kollias, ένας πολίτης της χώρας του που ήταν αφοσιωμένος στην επιχείρηση χρυσού εδώ στην Κωνσταντινούπολη, είχε στην τράπεζά μου το 2007 μια προθεσμιακή κατάθεση για 108 ημερολογιακούς μήνες, αξίας 9.500.000,00 USD (εννέα εκατομμύρια πεντακόσια δολάρια ΗΠΑ). Η ημερομηνία λήξης αυτής της κατάθεσης ήταν πέρυσι. Δυστυχώς, ο Αντριάν Κόλλιας ήταν μεταξύ των νεκρών στις 30 Απριλίου της πανδημίας Covid19 2020 στην επαρχία Άγκυρα της Τουρκίας. Η διοίκηση της τράπεζάς μου δεν έχει μάθει ακόμη για τον θάνατό του, το ήξερα γιατί ήμουν υπάλληλος του λογαριασμού του. Δεν ανέφερε στενούς συγγενείς/κληρονόμους όταν άνοιξε ο λογαριασμός, δεν ήταν παντρεμένος και δεν βρέθηκαν συγγενείς. Την περασμένη εβδομάδα η διοίκηση της τράπεζάς μου είχε μια συνάντηση για μια άσκηση επαλήθευσης τράπεζας για να σημειώσει ανενεργούς και εγκαταλειμμένους λογαριασμούς καταθέσεων. Ξέρω ότι αυτό θα συμβεί και γι' αυτό έψαχνα έναν τρόπο να χειριστώ την κατάσταση, διότι εάν ο διευθυντής της τράπεζάς μου μάθει για τον θάνατό του, η τράπεζα θα εκτρέψει τα κεφάλαια που θα μοιραστούν τα ανώτερα στελέχη της. Οπότε δεν θέλω να συμβεί αυτό. Έτσι, όταν είδα τα στοιχεία σας, χάρηκα.
Τώρα ζητώ τη συνεργασία του για να τον παρουσιάσω ως τον επόμενο συγγενή/κληρονόμο στον λογαριασμό καθώς έχει το ίδιο επώνυμο και εθνικότητα με αυτόν και η έδρα της τράπεζάς μου θα του αποδεσμεύσει τον λογαριασμό μέσω της βοήθειάς μου. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. η συναλλαγή θα εκτελεστεί βάσει μιας νόμιμης συμφωνίας που θα σας προστατεύει από οποιαδήποτε παραβίαση του νόμου. Είναι καλύτερο να διεκδικήσουμε τα χρήματα παρά να επιτρέψουμε στους Διευθυντές της Τράπεζας να τα βγάλουν και να τα μοιράσουν μεταξύ τους. Δεν είμαι άπληστος άνθρωπος, οπότε προτείνω να χωρίσουμε τα ταμεία, 50/50 για εσάς και για μένα αντίστοιχα. Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό και παρακαλώ να χειριστείτε αυτές τις πληροφορίες εμπιστευτικά. Θα σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες μόλις λάβω την επείγουσα απάντησή σας μέσω της προσωπικής μου διεύθυνσης email παρακάτω.
Email: tumsavasfusun453@gmail.com
 
Βεβαίως ούτε καν της απάντησα, Ξέρω γω τι γίνεται;
 Το πιθανότερο να μου ζητούσε στοιχεία του
 λογαριασμού μου και ότι λεφτούλια  έχω θα  έκαναν
 φτερά και θα πέταγαν!!!!!! Αλλά το σταμάτησα εδώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου